Τοπ Ανταλλακτικά αυτοκινήτων 1 μοντέλα FERRARI 456 GT
Κορυφαίες κατηγορίες ανταλλακτικών αυτοκινήτων
Κατάλογος ανταλλακτικών
Ηλεκτρονικό Κατάστημα Αξεσουάρ FERRARI 456 GT
Κορυφαίο σε πωλήσεις: προϊόντα FERRARI 456 GT οχήματα
Αυτή τη στιγμή υπάχρουν διαθέσιμες, συμφέρουσες προσφορές στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων από κορυφαίους κατασκευαστές για 1 μοντέλα FERRARI 456 GT . Στον κατάλογό μας με ανταλλακτικά για FERRARI, θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία από κορυφαίας κατηγορίας και χαμηλού κόστους ανταλλακτικά για FERRARI 456 GT, κορυφαίων κατασκευαστών.
Είστε έτοιμοι να δείτε έναν εντυπωσιακά μεγάλο κατάλογο ανταλλακτικών για κάθε μοντέλο της FERRARI 456 GT; Ξεκινήστε μια αναζήτηση για το απαραίτητο ανταλλακτικό και το ηλεκτρονικό κατάστημά μας θα σας καταπλήξει! Έχουμε κάνει μια προσεγμένη επιλογή βασικών συστημάτων και ανταλλακτικών για την απαιτητικό σας όχημα. Η FERRARI 456 GT χρειάζεται μόνο το καλύτερο και εμείς, σας το προσφέρουμε τώρα!
CASTROL FORD MERCON LV Λάδι αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1l, Kόκκινο
Valvoline 874734 Αντιψυκτική προστασία
G13, κίτρινο, 5l, Έτοιμο μείγμα
Valvoline 5W-40 Λάδι κινητήρα
5W-40, 4l
MOTUL 45600 Λάδι αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
ATF DCT, ATF CVT, 1l
MOBIL 201510301041 Λάδι κινητήρα
5W-40, 4l
Ανταλλακτικά FERRARI 456 GT: Πού να τα αγοράστε?
Ανταλλακτικά Ferrari 456 GT σε γνήσια ποιότητα προσφέρονται στον κατάλογο ανταλλακτικών AUTODOC σε τιμές από 12.99 έως 105.99 €.
Ποια ανταλλακτικά αυτοκινήτων FERRARI 456 GT είναι διαθέσιμα στον κατάλογο AUTODOC;
Τα ανταλλακτικά Ferrari 456 GT OEM είναι ανταλλακτικά αυτοκινήτων από μάρκες όπως:
Πληροφορίες για το μοντέλο FERRARI 456 GT – η κατάλληλη συλλογή ανταλλακτικών
Ferrari 456 GTΗ σπορ κουπέ Ferrari 456 GT παραγόταν από το 1993 έως το 2003, στο εργοστάσιο στo Maranello της Ιταλίας. Το αυτοκίνητο έγινε το τελευταίο μοντέλο της εταιρείας που ήταν εξοπλισμένο με τηλεσκοπικούς προβολείς.
Ferrari 456 GT 1ης γενιάςΗ παρουσίαση του μοντέλου GT Ferrari 456 έγινε το φθινόπωρο του 1992, στο Paris Motor Show, το αυτοκίνητο βγήκε προς πώληση στις αρχές του επόμενου έτους. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου έγινε από το στούντιο Pininfarina, υπό την ηγεσία του Pietro Camardella και του Lorenzo Ramaciotti.
Παραδοσιακά για τα μοντέλα της εταιρείας εκείνης της εποχής, η Ferrari 456 GT ήταν εφοδιασμένη με τηλεσκοπικούς προβολείς. Στο μπροστινό μέρος του αμαξώματος, βρισκόταν η πλατιά, επιχρωμιωμένη μάσκα ψυγείου με τη μορφή ανάποδου τραπεζοειδούς με στρογγυλεμένες γωνίες. Οι μικροί αεραγωγοί στον μπροστινό προφυλακτήρα παρείχαν στο αυτοκίνητο μεγαλύτερη δύναμη πρόσφυσης στις υψηλές ταχύτητες.
Το αμάξωμα του αυτοκινήτου αποτελούταν από ένα σωληνοειδές ατσάλινο πλαίσιο πάνω στο οποίο, συγκολλήθηκαν πάνελ αλουμινίου με μέσα ειδικής συγκόλλησης. Το καπό του αυτοκινήτου ήταν φτιαγμένο από σύνθετα υλικά. Το αυτοκίνητο κυκλοφορούσε με κουπέ αμάξωμα (Berlinetta).
Το αυτοκίνητο ήταν εξοπλισμένο με ανεξάρτητη ανάρτηση τριών λειτουργιών ("sport", "average" και "comfort") με αμορτισέρ αερίου και αντιστρεπτικές δοκούς, ελατήρια και διπλούς εγκάρσιους άξονες.
Ο κινητήρας τοποθετήθηκε στο μπροστινό μέρος της Ferrari 456 GT, ενώ η κίνηση γινόταν από τους πίσω τροχούς. Το μοντέλο GT Ferrari 456 ξεχώριζε για τα τέλεια δυναμικά χαρακτηριστικά του και ήταν αναγνωρισμένο ως το ταχύτερο επιβατικό αυτοκίνητο παραγωγής της εποχής. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου άγγιζε σχεδόν τα 310 χλμ/ώρα.
Η μπροστινή θέση του κινητήρα ήταν η αιτία για την αναγκαία μεταφορά της καμπίνας επιβατών προς την «ουρά» του αμαξώματος. Το φινίρισμα της καμπίνας επιβατών της Ferrari 456 GT διέθετε επενδύσεις από γνήσιο δέρμα. Οι ζώνες ασφαλείας τοποθετήθηκαν μέσα στα καθίσματα που παρείχαν πλευρική στήριξη. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ έφτανε τα 250 λίτρα.
Στο βασικό πακέτο εξοπλισμού, το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με ηλεκτρονικής ρύθμισης μπροστινά καθίσματα, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ASR), ανακλινόμενη πισινή αεροτομή, σύστημα αντιεμπλοκής τροχών (ABS), όπως επίσης και με ειδικό σετ αποσκευών. Από το 1995, όλα τα αυτοκίνητα ήταν εφοδιασμένα με αερόσακους. Ως επιπρόσθετη επιλογή, προσφερόταν το δερμάτινο φινίρισμα του ταμπλό.
Ferrari 456 GT αναδιαμόρφωση 1ης γενιάςΤο 1998, το αυτοκίνητο απέκτησε μπροστινό σπόιλερ και μια καινούρια μάσκα με φώτα ομίχλης. Ο βελτιωμένος σχεδιασμός του μπροστινού μέρους του αμαξώματος παρείχε υψηλής ποιότητας εξαερισμό του κινητήρα και των μπροστινών φρένων. Επιπρόσθετα, το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής της δύναμης πέδησης (EBD) και τετρακάναλο σύστημα αντιεμπλοκής τροχών (ABS). Το 2003, η παραγωγή του μοντέλου διακόπηκε.
Αυτοπεποίθηση στις ηλεκτρονικές αγορές! Μπορείτε να επιστρέψετε ένα ανταλλακτικό FERRARI 456 χωρίς επεξήγηση εντός 200 ημερών μετά την αγορά και να λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Πώς; Απλώς, χρησιμοποιήστε την υπηρεσία Ασφαλούς Παραγγελίας στην σελίδα τελικού ελέγχου. Το κόστος της υπηρεσίας είναι μόνο 3,45 €.
Το AUTODOC νιάζεται για εσάς! Για κάθε παραγγελία προϊόντων αξίας από 140 € , συμπεριλαμβάνεται δωρεάν αποστολή εντός της Γερμανίας.
*Δεν ισχύει για μεγάλου μεγέθους ανταλλακτικά αυτοκινήτων