Τακάκια φρένων πίσω και εμπρός αυτοκινητου
Τακάκια πίσω και εμπρός παραγγείλτε φτηνά
![Τεράστια διαδικτυακή συλλογή από μάρκες όχημα Τακάκια φρένων πίσω και εμπρός, εμπρός και πίσω, κεραμικά](https://scdn.autodoc.de/catalog/categories/600x600/10130.png)
Σετ τακάκια σε κορυφαία ποιότητα: Κορυφαίοι κατασκευαστές
Τακάκια για Τοπ μάρκες αυτοκινήτων
Τακάκια για δημοφιλή μοντέλα αυτοκινήτων
AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: Σετ τακάκια σε συμφέρουσα τιμή
Τα κορυφαία σε πωλήσεις ανταλλακτικά από την ενότητα Τακάκια φρένων. Έχουμε μια μεγάλη συλλογή από ανταλλακτικά διαφόρων εταιριών για Τακάκια φρένων και επιπλέον, προσφορές με χαμηλές τιμές στην ποικιλία των ανταλλακτικών μας.
![ATE Ceramic 13.0470-2779.2 Τακάκια φρένων](https://media.autodoc.de/360_photos/7896680/h-preview.jpg)
![BREMBO P 85 069 Τακάκια φρένων](https://media.autodoc.de/360_photos/1661920/h-preview.jpg)
![BREMBO P 59 038 Τακάκια φρένων](https://media.autodoc.de/360_photos/1661535/h-preview.jpg)
![BREMBO Low-Met P 85 041 Τακάκια παραγγελία](https://media.autodoc.de/360_photos/1661894/h-preview.jpg)
![BREMBO P 56 100 Τακάκια παραγγελία](https://media.autodoc.de/360_photos/11804341/h-preview.jpg)
![BREMBO P 85 146 Τακάκια φρένων τιμή](https://media.autodoc.de/360_photos/11804414/h-preview.jpg)
![TEXTAR 2568301 Τακάκια τιμή](https://media.autodoc.de/360_photos/7689648/h-preview.jpg)
![BREMBO P 50 092 Σετ τακάκια τιμή](https://media.autodoc.de/360_photos/7549300/h-preview.jpg)
![TEXTAR 2370601 Τακάκια δισκόφρενων τιμή](https://media.autodoc.de/360_photos/7689229/h-preview.jpg)
![ATE 13.0460-2709.2 Σετ τακάκια, δισκόφρενα τιμή](https://media.autodoc.de/360_photos/955384/h-preview.jpg)
![BREMBO P 50 067X Τακάκια φρένων τιμή](https://media.autodoc.de/360_photos/18109740/h-preview.jpg)
Τακάκια πίσω και εμπρός αυτοκινήτου: ποια μάρκα είναι καλύτερη;
Σύμφωνα με τους πελάτες μας, τα καλύτερα ανταλλακτικά στην κατηγορία προϊόντων Σετ τακάκια εμπρός και πίσω προέρχονται από τις ακόλουθες μάρκες:
- BREMBO
- FERODO
- ATE
- METELLI
- TRW
Τακάκια φρένων: πόσο κοστίζει αυτό το προϊόν;
Η τιμή των ανταλλακτικών αυτοκινήτων από την κατηγορία Τακάκια φρένων κυμαίνεται από 20 € έως 125 €, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, τον κατασκευαστή και τις προδιαγραφές του προϊόντος.
Αντικαταστήστε Τακάκια φρένων: Βίντεο με οδηγίες επισκευής
Οδηγίες: Πώς αντικαθιστούμε Δίσκοι εμπρόσθιων φρένων σε Opel Astra G 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 | Autodoc...
Βήμα-βήμα οδηγίες σε βίντεο για Φτιάξτο-μόνος-σου επισκευές αυτοκινήτων. Γίνετε ερασιτέχνης μηχανικός με το Autodoc.
Τακάκια φρένων: χρήσιμες πληροφορίες
Οι προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις: | |||||
---|---|---|---|---|---|
0 986 424 098 | 301465 | P 59 038 | P 85 041 | 0 986 494 768 | P 06 025 |
Από δημοφιλείς κατασκευαστές: | |||||
BREMBO | RIDEX | FERODO | ATE | METELLI | TRW |
Για δημοφιλείς μάρκες αυτοκινήτων: | |||||
MERCEDES-BENZ | VW | BMW | OPEL | TOYOTA | AUDI |
Τακάκια φρένων - τεχνικές λεπτομέρειες | |||||
Πλάτος [mm] | Υψος [mm] | Πάχος [mm] | |||
109 | 87 | 47 | 53 | 18 | 17,2 |
55 | 109,2 | 47,4 | 56 | 15 | 17 |
61 | 127 | 48,1 | 54,3 | 16,2 | 15,5 |
Μάθετε περισσότερα για Τακάκια φρένων - μέθοδο λειτουργίας, διάγνωση, αιτίες δυσλειτουργιών και διαστήματα αντικατάστασης
Τα τακάκια των φρένων αποτελούν μέρος του συστήματος πέδησης. Ουσιαστικά, καθορίζουν πόσο γρήγορα θα σταματήσει το όχημα. Όταν το πεντάλ είναι πατημένο, το τακάκι πιέζεται επάνω στο δίσκο, πίεση η οποία οδηγεί στην πέδηση του οχήματος.
Τύποι τακακιών φρένων- Ημι-μεταλλικά. Τα τακάκια γίνονται από σίδηρο, χαλκό και πούδρες γραφίτη. Το πλεονέκτημά τους είναι η καλή μεταφορά της θερμότητας και τα μειονεκτήματά τους είναι η ταχεία φθορά, η απώλεια των ιδιοτήτων τους, όταν η θερμοκρασία πέφτει, και η παρουσία θορύβου κατά το φρενάρισμα.
- Χαμηλά σε μέταλλο. Αυτό είναι ένα από τα καλύτερα είδη συστατικών. Η σύνθεσή τους είναι η ίδια με εκείνη των οργανικών και η βελτίωση των ιδιοτήτων επιτυγχάνεται με την προσθήκη χαλκού ή χάλυβα, που επιτρέπει την καλύτερη απομάκρυνση της θερμότητας. Το μόνο μειονέκτημα είναι η ταχεία φθορά του δίσκου του φρένου.
- Κεραμικά. Ουσιαστικά, δεν υπάρχουν μειονεκτήματα: η είσοδος του νερού δεν επηρεάζει την απόδοση, η φθορά στα δισκόφρενα είναι ελάχιστη, και η σκόνη και η θερμότητα απελευθερώνονται σε πολύ μικρότερο βαθμό από ό, τι στα προαναφερθέντα.
Η βάση τους είναι μια μεταλλική πλάκα με ένα σταθερό επίθεμα τριβής. Τα επιθέματα επαναλαμβάνουν τη μορφή του δίσκου ή του ταμπούρου. Ένα επίθεμα είναι προσαρτημένο στη βάση, με καρφιά και ειδική κόλλα. Πολλά τακάκια έχουν αισθητήρα φθοράς.
Συμβουλές για τη λειτουργία των τακακιών των φρένωνΗ διάρκεια ζωής των τακακιών των φρένων εξαρτάται από το στυλ οδήγησης και τα χιλιόμετρα. Η ξαφνική επιτάχυνση και επιβράδυνση, τα φθείρουν γρηγορότερα. Κατά μέσο όρο, η διάρκεια ζωής τους είναι 15.000 – 20.000 χιλιόμετρα. Δεν συνιστάται να κρατάτε τα τακάκια αν το πάχος του επιθέματος μειώνεται στα 2-3 χιλιοστά, καθώς υπάρχει κίνδυνος βλάβης στο δίσκο του φρένου και βρασμού του υγρού των φρένων.
Δυσλειτουργίες των τακακιών των φρένων- παραμόρφωση
- κούνημα του τακακιού στη βάση του,
- βλάβη ή ρήξη της επιφάνειας τριβής,
- σημαντική φθορά.
- ανομοιόμορφη φθορά,
- ένδειξης φθοράς τακακιών στο ταμπλό,
- εμφάνιση κουδουνίσματος ή τριξίματος στον τροχό κατά το φρενάρισμα,
- αύξηση της ισχύος που απαιτείται για το πάτημα του πεντάλ του φρένου,
- το πεντάλ δεν επιστρέφει στην αρχική του θέση μετά την απελευθέρωση,
- υποβάθμιση της αποτελεσματικότητας της πέδησης.
- μη κατάλληλη ασφάλιση,
- φθορά του δίσκου του φρένου,
- σκόνη, βρωμιά και ξένα αντικείμενα στο επίθεμα,
- ακατάλληλη εγκατάσταση,
- επιθετική οδήγηση,
- βλάβη στα κυλινδράκια των φρένων.
Η επισκευή και η αποκατάσταση των τακακιών δεν συνιστάται. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας, θα πρέπει να αντικατασταθούν, ειδικά επειδή το κόστος τους είναι σχετικά χαμηλό. Τα καινούργια, θα παρατείνουν τη διάρκεια ζωής του δίσκου του φρένου και ολόκληρου του συστήματος πέδησης. Μπορείτε να αντικαταστήσετε τα τακάκια μόνοι σας, με ένα ελάχιστο σύνολο εργαλείων. Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε τα εξής βήματα:
- «δέστε» το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας το χειρόφρενο και σηκώστε το,
- αφαιρέστε τον τροχό,
- αφαιρέστε τους πύρρους συγκράτησης και τον οδηγό,
- χρησιμοποιώντας πένσα ή ένα κατσαβίδι, πιέστε τα έμβολα στον κύλινδρο της δαγκάνας και αφαιρέστε τα παλιά τακάκια,
- επαλείψτε με λάδι τους πύρρους και τον οδηγό, και εκτελέστε τα παραπάνω βήματα με την αντίστροφη σειρά.
- ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ. Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας μέσα σε λίγα λεπτά.
- Δυνατότητα δωρεάν παράδοσης.
- Εμπιστοσύνη. Όλα τα ανταλλακτικά έχουν εγγύηση ποιότητας.
- Εξειδικευμένη υποστήριξη. Πάρτε πληροφορίες από τους ειδικούς υποστήριξης του AutoDoc, ανά πάσα στιγμή.
- Ταχεία αποστολή.
Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες, τις αιτίες δυσλειτουργίας, τη διάγνωση και τα διαστήματα αντικατάστασης
FAQ
Τα τμήματα αυτά αντέχουν κατά μέσο όρο, 30.000 με 50.000 χιλιόμετρα στα αυτοκίνητα που διαθέτουν μηχανική μετάδοση και 25.000 με 30.000 χιλιόμετρα σε όσα διαθέτουν αυτόματη μετάδοση. Ο χρόνος ζωής τους συνδέεται με τους πιο κάτω παράγοντες:
- Προσωπικό στυλ οδήγησης. Αν πατάτε συχνά φρένο με μεγάλες ταχύτητες, τα τμήματα ενδέχεται να φθαρθούν ακόμη και μετά από 5.000 χιλιόμετρα χρήσης.
- Είδος οχήματος. Τα αυτοκίνητα με μεγάλο βάρος χρειάζονται πιο συχνή αντικατάσταση των συγκεκριμένων τμημάτων.
- Επίπεδο φθοράς των δίσκων των φρένων. Οι ανωμαλίες στην επιφάνεια ενός χαλασμένου δίσκου, επηρεάζει αρνητικά τα τακάκια.
- Το μπλοκάρισμα των εμβόλων της δαγκάνας του φρένου, επιφέρει την άνιση φθορά των τμημάτων.
- Σύνθεση υλικού τριβής. Ο χρόνος ζωής των κεραμικών τμημάτων ξεπερνά αυτόν των οργανικών.
Τις περισσότερες φορές κάθε σετ αποτελείτε από 4 τμήματα, 2 ανά τροχό του άξονα. Κάποια σετ έχουν 8 τμήματα ανά άξονα, με βάση τη σχεδίαση του αυτοκινήτου.
Τα σύγχρονα τμήματα διαθέτουν ηλεκτρονικούς ή μηχανικούς αισθητήρες φθοράς, οι πρώτοι ειδοποιούν μέσω της ενεργοποίησης μιας προειδοποιητικής λυχνίας στον πίνακα οργάνων ότι πρέπει να αντικατασταθούν τα τμήματα, ενώ η δεύτεροι, ενημερώνουν παράγοντας έναν ήχο χτυπήματος κατά την πέδηση. Ακόμη, μπορεί να γίνει μέτρηση του πάχους της επένδυσης τριβής με μικρόμετρο και σύγκρισή της, με την καθορισμένη από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου ελάχιστη επιτρεπτή τιμή. Παράλληλα, μπορεί να γίνει εντοπισμός της φθοράς από τα πιο κάτω σημάδια:
- Αύξηση της απόστασης πέδησης.
- Πτώση στάθμης του λειτουργικού υγρού.
- Ύπαρξη μεταλλικής σκόνης στη ζάντα του τροχού.
- Περίεργοι ήχοι και χτυπήματα κατά το απότομο σταμάτημα του αυτοκινήτου.
Για να κάνετε την αντικατάσταση θα πρέπει να διαθέτετε:
- ένα ίσιο κατσαβίδι.
- ένα σετ πολύγωνων και γερμανικών κλειδιών
- ένα γρύλο.
Για λεπτομερέστερες οδηγίες, διαβάστε τον οδηγό επισκευής του οχήματός σας. Συνήθως, η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελείται από τα πιο κάτω βήματα:
- Διασφαλίστε ότι οι μηχανισμοί έχουν κρυώσει.
- Ανοίξτε το καπό και βγάλτε την τάπα του δοχείου του υγρού των φρένων.
- Ασφαλίστε τους τροχούς με τάκους.
- Ξεσφίξτε τα μπουλόνια του τροχού.
- Ανυψώστε το αυτοκίνητο.
- Βγάλτε τα μπουλόνια του τροχού και μετά τον τροχό.
- Βγάλτε τα στοιχεία στερέωσης της δαγκάνας του φρένου.
- Βγάλτε τα κλιπ συγκράτησης και τον δείκτη φθοράς (αν υπάρχει).
- Πρεσάρετε προς τα μέσα τα έμβολα της δαγκάνας του φρένου.
- Βγάλτε τα φθαρμένα τμήματα.
Μην ξεχνάτε πως αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες, ενδέχεται να απαιτηθεί η συμπλήρωση υγρού φρένων και η εξαέρωση του συστήματος. Πρεσάρετε επαναλαμβανόμενα το πετάλι του φρένου, προτού αρχίσετε τη χρήση του αυτοκινήτου.
Οι παράξενοι ήχοι κατά την πέδηση, ενδέχεται να οφείλονται στους πιο κάτω λόγους:
- Τακάκια κακής ποιότητας.
- Στρώσιμο των τμημάτων, χωρίς να έχει τριφτεί ακόμη η εργοστασιακή τους επικάλυψη.
- Λάθη στην τοποθέτηση των τμημάτων.
- Μη συμβατότητα ανάμεσα στα τμήματα του συγκροτήματος.
- Υπερθέρμανση του συστήματος ή οδήγηση με βροχή.
- Εισροή ξένων σωματιδίων στον μηχανισμό.
Κόλλημα του εμβόλου της δαγκάνας των φρένων.