ΕγγραφείτεΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΑΣ ΔΕΛΤΙΟ
Για να λαμβάνετε τα τελευταία μας νέα και συμβουλές, σας παρακαλούμε εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου:
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι εξοπλισμένα με ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών συστημάτων, κάθε ένα από τα οποία διαθέτει τους δικούς του προειδοποιητικούς δείκτες. Συνολικά, υπάρχουν περισσότερα από εκατό ενδεικτικά σύμβολα σε ένα αυτοκίνητο. Εδώ, θα σας μιλήσουμε γι’ αυτά λεπτομερώς. Ας ξεκινήσουμε με τους δείκτες που υποδεικνύουν την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση κάποιου συστήματος.
Ποιοι τύποι κινητήρων ήταν οι δημοφιλέστεροι ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ & την ΕΖΕΣ κατά τη διάρκεια των πρώτων έξι μηνών του 2018;
Τι ποσοστό αυτών των κινητήρων έχουν τοποθετηθεί σε αυτοκίνητα; Σε ποια χώρα υπάρχει υψηλότερος αριθμός αυτοκινήτων που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα;
Οι νέες μας οπτικές αναπαραστάσεις δεδομένων, θα βοηθήσουν να σας παράσχουμε απαντήσεις σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις.
Ένα από τα τμήματα που ενδεχομένως να μην γνωρίζει το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών είναι και η βαλβίδα PCV; Τι είναι όμως η βαλβίδα PCV; Και το βασικότερο από όλα, τι κάνει η βαλβίδα PCV;
Πολλοί από τους οδηγούς που έχουν ήδη επιλέξει ένα πετρελαιοκίνητο όχημα, γνωρίζουν καλά τα πλεονεκτήματα και τις ιδιαιτερότητές τους. Ωστόσο, όσοι μόλις ξεκινούν να ασχολούνται με αυτού του είδους τους κινητήρες, ενδέχεται να έχουν πολλές απορίες. Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να ασχοληθούμε με αυτές.
Το κεντρικό κλείδωμα του αυτοκινήτου αποτελεί κάτι δεδομένο για τους οδηγούς, για περισσότερες από δύο δεκαετίες. Αρχικά, λειτουργούσε με κάποιο κουμπί επάνω στο κλειδί ή ως κεντρικό κλείδωμα αυτοκίνητου με τηλεχειριστήριο, και διέθετε ίσως και ένα ακόμη κουμπί για το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ. Στις ημέρες μας, δεν απαιτείται καν κουμπί μια και μέσω ραδιοκυμάτων όταν προσεγγίζει ο οδηγός με το κλειδί το όχημα, αυτό ξεκλειδώνει αυτόματα και το αντίθετο.
Το τιμόνι του αυτοκινήτου μας δίνει τη δυνατότητα να κατευθύνουμε το όχημά μας, αλλά και να κάνουμε του απαραίτητους ελιγμούς για να αποφύγουμε πιθανές κακοτοπιές. Παράλληλα, είναι και το πρώτο τμήμα του αυτοκινήτου που βλέπουμε με το που θα κάτσουμε στη θέση του οδηγού και το μοναδικό τμήμα της καμπίνας επιβατών του οχήματος που βρίσκεται σε συνεχή χρήση.
Στις ημέρες μας, διακρίνεται στην Ευρώπη μια μείωση στη ζήτηση αυτοκινήτων με κινητήρες ντίζελ. Υπάρχει μια υποψία, ότι η συγκεκριμένη τάση θα κρατήσει και στα χρόνια που έρχονται. Ας κατανοήσουμε το γιατί.
Ανακοινώθηκε ο Νικητής του Διαγωνισμού Car of the Year στη Γενεύη. Το 2019, είναι το ηλεκτρικό κροσόβερ Jaguar I-Pace. Πρόκειται για την πρώτη φορά που αποσπά το συγκεκριμένο βραβείο ένα αυτοκίνητο της Βρετανικής μάρκας.
Το ABS (Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) αποτελεί ένα σύστημα, το οποίο αποτρέπει το πλήρες κλείδωμα τον τροχών του οχήματος στο απότομο φρενάρισμα.
Το Steptronic αποτελεί μια λειτουργία χειροκίνητης αλλαγής σχέσεων σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η δημιουργία του έγινε βασισμένη σε σχέδια της BMW από τον Γερμανό κατασκευαστή ZF Friedrichshafen AG, το 1996, και μπορεί να βρεθεί σε αυτοκίνητα της BMW, της Mini, της MG και της Rover. Το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται είτε από το λεβιέ των ταχυτήτων, είτε από κουμπιά τοποθετημένα στο τιμόνι.
Η διάρκεια ζωής του υδραυλικού τιμονιού προορίζεται για όλη τη διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου, αλλά μόνο στην περίπτωση που το σύστημα δεν έχει διαρροές υγρού. Η χρήση υποδεέστερων λαδιών ή η καθυστερημένη αλλαγή τους είναι οι πιο κοινές αιτίες βλάβης του υδραυλικού τιμονιού. Διαβάστε το άρθρο μας για να γνωρίζετε πώς να αποφύγετε τα λάθη στην επιλογή κι αντικατάσταση του υδραυλικού υγρού.
Ένα από τα πιο κοινά προβλήματα των δίσκων φρεναρίσματος είναι η υπερθέρμανσή τους. Σε περίπτωση υπερθέρμανσης, η θερμοκρασία του δίσκου φτάνει σε υψηλές τιμές, οπότε το τακάκι αρχίζει να γλυστράει πάνω στον δίσκο και η αποδοτικότητα του φρεναρίσματος μειώνεται στο ελάχιστο.