Δισκόπλακα για το αυτοκίνητό
Δισκόπλακα παραγγείλτε φτηνά
-
Ασφαλής Παραγγελία 200 μέρες
-
Bολική εφαρμογή (app) για αγορές ανταλλακτικών αυτοκινήτων
-
Βίντεο για την επισκευή του αυτοκινήτου

Οδηγίες: Πώς αντικαθιστούμε Δίσκοι εμπρόσθιων φρένων, Τακάκια εμπρόσθιων φρένων σε TOYOTA COROLLA E120 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010,...
Βήμα-βήμα οδηγίες σε βίντεο για Φτιάξτο-μόνος-σου επισκευές αυτοκινήτων. Γίνετε ερασιτέχνης μηχανικός με το Autodoc.
Δισκόπλακα για Τοπ μάρκες αυτοκινήτων
Δισκόπλακα σε κορυφαία ποιότητα: Κορυφαίοι κατασκευαστές
Kορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα: Δισκόπλακα
Δισκόπλακα από 108 κατασκευαστές σε τιμές από 8,15 € έως 859,71 €
Οι προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις: | |||||
---|---|---|---|---|---|
08.9719.10 | 09.8616.11 | 09.7806.11 | 09.9078.10 | 09.7011.14 | 08.8163.21 |
Από δημοφιλείς κατασκευαστές: | |||||
BREMBO | RIDEX | ATE | ZIMMERMANN | BOSCH | FERODO |
Για δημοφιλείς μάρκες αυτοκινήτων: | |||||
MERCEDES-BENZ | VW | BMW | OPEL | TOYOTA | FORD |
Δισκόπλακα - τεχνικές λεπτομέρειες: | |||||
---|---|---|---|---|---|
Διάμετρος [mm]: | Πάχος δισκόπλακας [mm]: | Διάμετρος κέντρωσης [mm]: | |||
247 | 240 | 9 | 20 | 71 | 59 |
258 | 260 | 22 | 9,6 | 64 | 61 |
256 | 280 | 11 | 25 | 65 | 58 |
Μάθετε περισσότερα για Δισκόπλακα - μέθοδο λειτουργίας, διάγνωση, αιτίες δυσλειτουργιών και διαστήματα αντικατάστασης.
Ο δίσκος των φρένων είναι ένα εξάρτημα του συστήματος πέδησης, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επιβράδυνση και ακινητοποίηση του οχήματος. Λόγω της συνεχούς θερμικής επίδρασης, ο δίσκος του φρένου είναι κατασκευασμένος από ανθεκτικό υλικό.
Τύποι δίσκων των φρένωνΑνάλογα με το είδος του υλικού που χρησιμοποιείται:
- Από χυτοσίδηρο.
- Από άνθρακα.
- Κεραμικοί.
Ανάλογα με την παρουσία εξαερισμού:
- Με εξαερισμό. Αποτελούνται από δύο πλάκες με ένα κενό ανάμεσά τους.
- Χωρίς εξαερισμό. Αποτελούνται από μία στερεά πλάκα με διατρήσεις, τομές, ή σκέτες.
Ανάλογα με το είδος διάτρησης:
- Με διαμπερείς τρύπες. Έχουν ιδιαίτερα αποτελεσματική ψύξη, εκτρέπουν τα καυσαέρια και τα προϊόντα καύσης. Ωστόσο, έχουν μικρή αντοχή.
- Με βαθιές τρύπες. Έχουν μακρά περίοδο λειτουργίας.
Η διάρκεια ζωής του δίσκου του φρένου εξαρτάται από το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένος, και τα πρότυπα οδήγησης. Συχνά, είναι απαραίτητο να αντικαθίστανται οι δισκόπλακες σε κάθε δεύτερη αλλαγή τακακιών, που είναι περίπου κάθε 30-40 χιλιάδες χιλιόμετρα. Η ακριβής σύσταση για τη συχνότητα αντικατάστασης του δίσκου καθορίζεται στις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος.
Δυσλειτουργίες του δίσκου του φρένου- γδαρσίματα στην επιφάνεια,
- παραμόρφωση και τριβή του δίσκου του φρένου,
- άνιση αναλογία πάχους της περιφέρειάς του,
- εμφάνιση ρωγμών στο δίσκο,
- καταστροφή των μερών του.
- κατά την πέδηση, το όχημα παρεκκλίνει από την προκαθορισμένη διαδρομή της κίνησης,
- κατά την πέδηση, ακούγεται σφύριγμα ή τρίψιμο,
- το πεντάλ του φρένου δονείται όταν το πατάτε,
- σημαντική αύξηση στην απόσταση πέδησης.
- υπερβολική φθορά των μερών του,
- παρατεταμένη έκθεση σε υγρασία,
- εγκατάσταση τακακιών χαμηλής ποιότητας,
- βλάβες μηχανικής προέλευσης,
- συστηματικά απότομο φρενάρισμα.
Κατά το πρώτο σημάδι της αποτυχίας, μετρήστε το πάχος του δίσκου με ένα παχύμετρο. Η απόκλιση από τις αρχικές τιμές μπορεί να είναι 1-3 χιλιοστά.
Επέκταση της ζωής του δίσκου του φρένου μπορεί να επιτευχθεί με τρίψιμο. Ο ειδικός εξοπλισμός αφαιρεί τις μικρές ρωγμές και τα ρινίσματα, φέρνει στο ίδιο επίπεδο όλη την επιφάνεια και εξισώνει το πάχος όλων των τμημάτων. Πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτό είναι ένα προσωρινό μέτρο και ότι θα πρέπει τελικά οι δίσκοι να αντικατασταθούν.
Αντικατάσταση των δίσκων του φρένουΗ εγκατάσταση νέων δίσκων είναι εύκολη. Μπορείτε να τους αντικαταστήσετε και μόνοι σας. Για να αντικαταστήσετε το δίσκο, θα πρέπει να:
- Σηκώσετε το αυτοκίνητο με τη βοήθεια ενός υδραυλικού ανελκυστήρα (αναβατόριο) ή με ένα γρύλο. Να αφαιρέστε τα μπουλόνια και τον τροχό.
- Αφαιρέστε τη δαγκάνα, ξεβιδώνοντας τις βίδες που βρίσκονται στο πίσω μέρος της.
- Αν υπάρχει ανάγκη, αφαιρέστε τη βάση της δαγκάνας.
- Αφαιρέστε το δίσκο, ξεβιδώνοντάς τον από την πλήμνη.
- Τοποθετήστε το νέο δίσκο του φρένου.
- Ασφαλίστε την βάση της δαγκάνας, τοποθετήστε τη δαγκάνα και τον τροχό, και κατεβάστε κάτω το αυτοκίνητο.
- Έχουμε μια τεράστια γκάμα προϊόντων.
- Εγγυόμαστε την ποιότητα του κάθε ανταλλακτικού.
- Προσφέρουμε βολική φόρμα παραγγελίας και πληρωμής.
- Σας παρέχουμε γρήγορη και δωρεάν αποστολή.
- Το προσωπικό υποστήριξής μας, μπορεί να σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε περίπτωση.
Σε περίπτωση που γίνονται αισθητές ταλαντώσεις και κραδασμοί κατά το φρενάρισμα και ακούγονται δυνατοί θόρυβοι, τότε μάλλον απαιτείται αντικατάσταση. Για να είστε σίγουροι πως τα προβλήματα οφείλονται στα συγκεκριμένα τμήματα, θα πρέπει να τσεκάρετε αν έχουν ζημιές: δεν θα πρέπει να εμφανίζουν ραγίσματα, σπασίματα ή παραμορφώσεις. Θα πρέπει επίσης να μετρήσετε και το υπόλοιπο του πάχους των τμημάτων.
Τις περισσότερες φορές, ο κατασκευαστής χαράζει μια ενδεικτική αυλάκωση φθοράς, στην επιφάνεια του δίσκου, που επιτρέπει να ελέγχεται η φθορά τους. Μόλις εμφανιστούν τα συγκεκριμένα σημάδια θα πρέπει τα τμήματα να αντικατασταθούν. Παράλληλα, το ελάχιστο πάχος θα πρέπει να μετριέται στα άκρα του δίσκου. Η μέτρηση της συγκεκριμένη τιμής θα πρέπει να παρθεί με μικρόμετρο και να συγκριθεί με την καθορισμένη από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
Η επιτρεπτή φθορά έχει να κάνει με τη μάρκα και το είδος των τμημάτων. Η συγκεκριμένη τιμή ενδέχεται να είναι διαφορετική για τους συμβατικούς (μασίφ), αεριζόμενους, διάτρητους, κυματιστούς (τύπου μαργαρίτας) και με αυλακώσεις δίσκους. Συνήθως, ωστόσο, βρίσκεται ανάμεσα στα 1,5 με 3,0 χιλιοστά.
Για να ολοκληρωθεί η εργασία απαιτούνται:
- Μια συσκευή ανύψωσης.
- Ένα σετ πολύγωνα και γερμανικά κλειδιά.
- Κατσαβίδια, ένα ίσιο κι ένα σταυροκατσάβιδο.
- Καινούρια τακάκια φρένων, μιας και απαιτείται η από κοινού αντικατάστασή τους με τους δίσκους.
Η λεπτομερέστερη διαδικασία αναγράφεται στο εγχειρίδιο συντήρησης του αυτοκινήτου σας. Σε γενικές γραμμές τα βήματα είναι τα πιο κάτω:
- Τραβήξτε χειρόφρενο.
- Ξεσφίξτε τα μπουλόνια του τροχού.
- Ανυψώστε το αυτοκίνητο.
- Βγάλτε τα μπουλόνια και μετά τον τροχό.
- Πρεσάρετε προς τα μέσα τα έμβολα της δαγκάνας του φρένου.
- Βγάλτε τα στοιχεία στερέωσης που συγκρατούν τη δαγκάνα του φρένου στο μουαγιέ και βγάλτε τη. Μην στρίψετε το μαρκούτσι του φρένου και μην το πιέσετε υπερβολικά.
- Ξεβιδώστε τα στοιχεία στερέωσης.
- Βγάλτε το παλιό τμήμα από την πλήμνη του τροχού.
- Περάστε με γράσο προστασίας το καινούργιο, καθαρίστε το περίσσευμα του γράσου με κάποιο πανί.
- Τοποθετήστε το τμήμα, ασφαλίστε το με τις βίδες ασφάλισης και μοντάρετε το σύνολο των υπόλοιπων τμημάτων με την αντίθετη σειρά.
Αφού ολοκληρώσετε την τοποθέτηση, κάντε εξαέρωση του συστήματος πέδησης.
Μιας και ο εμπρόσθιος άξονας του αυτοκινήτου είναι εκτεθειμένος σε πιο υψηλά φορτία κατά την πέδηση, οι εμπρόσθιοι δίσκοι των φρένων φθείρονται ταχύτερα και απαιτούν συχνότερη αντικατάσταση. Το αποτέλεσμα είναι να μην απαιτείται η ταυτόχρονη αντικατάσταση και των 4ων τμημάτων. Καλό θα ήταν να τοποθετούνται τα τμήματα σε ζευγάρια, παράλληλα με την αντικατάσταση των τακακιών των φρένων ταυτόχρονα, άσχετα από το επίπεδο φθοράς τους. Στα πρώτα 150 με 200 χιλιόμετρα, που τα τμήματα ακόμη είναι στο στρώσιμο, έχει ιδιαίτερη σημασία να μη φρενάρετε συνεχόμενα ή απότομα.
Κατά την αγορά καινούριων ανταλλακτικών, να θυμάστε τις λειτουργικές συνθήκες του αυτοκινήτου σας, αλλά και το προσωπικό σας στυλ οδήγησης. Τα συγκεκριμένα τμήματα διαιρούνται σε τρεις κατηγορίες τιμών:
- Οικονομικά. Αποτελείται από τα προϊόντα της Ridex, της Japanparts, της Febi και κάποιων άλλων μαρκών. Τα συγκεκριμένα τμήματα αποτελούν την ιδανική επιλογή για ήρεμη αστική οδήγηση. Είναι οικονομικά.
- Μέσης τιμής. Στη συγκεκριμένη κατηγορία βρίσκονται τα προϊόντα των A.B.S., Ferodo, Metzger, VAICO, Delphi Technologies και λοιπών εταιρειών. Προσφέρουν ένα συνδυασμό καλής ποιότητας και λογικής τιμής, αποτελώντας την ιδανική λύση για τη δυναμική οδήγηση τόσο στην πόλη και στους αυτοκινητόδρομους.
- Πολυτελείας. Πρόκειται για τα προϊόντα των Brembo, Zimmermann, Hella, Bosch, Textar και TRW. Οι συγκεκριμένοι δίσκοι παράγονται από υλικά υψηλής αντοχής, με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής και έχουν αντοχή ακόμη στα ακραία φορτία. Παρ’ όλα αυτά, τα συγκεκριμένα τμήματα είναι ακριβά.
Στις αστικές συνθήκες κυκλοφορίας, οι διάτρητοι και οι αυλακωτοί δίσκοι θα πρέπει να χρησιμοποιούνται όταν:
- Έχετε προτίμηση στο επιθετικό στυλ οδήγησης. Η απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα, υπερθερμαίνουν τους μηχανισμούς και απαιτούν αποτελεσματικότητα κατά την αφαίρεση των προϊόντων φθοράς των τακακιών των φρένων. Τα τμήματα με σχισμές και τα διάτρητα τμήματα αποτελούν τη βέλτιστη λύση για την συγκεκριμένη περίπτωση.
- Διαθέτετε κάποιο βαρύ SUV ή πίκαπ. Εξαιτίας του μεγάλου βάρους του οχήματος, προκύπτει υπερθέρμανση ταχύτατη φθορά των τμημάτων. Τα διάτρητα τμήματα διώχνουν αποτελεσματικότερα τη θερμότητα, οπότε αποτελούν την ιδανική λύση για τα συγκεκριμένα είδη αυτοκινήτων.
- Επιθυμείτε να προσδώσετε πιο σπορ εμφάνιση στο όχημά σας. Τα συγκεκριμένα τμήματα φαίνονται μέσα από τις ζάντες αλουμινίου και χαρίζουν ιδιαίτερο στυλ στο αυτοκίνητό σας.