Προβλήματα με το Hyundai Tucson
To Hyundai Tucson είναι ένα μικρού μεγέθους κροσόβερ SUV της πασίγνωστης Νοτιοκορεατικής μάρκας, το οποίο παρουσιάστηκε στην αγορά το 2004. Πρόκειται για το κορυφαίο σε πωλήσεις SUV της εταιρίας, με περισσότερα από 7 εκατομμύρια οχήματα να έχουν πουληθεί από την έναρξη της παραγωγής του.
Στις ημέρες μας, στην αγορά βρίσκεται η τέταρτη γενιά του μοντέλου, η οποία βγήκε στην παραγωγή το 2020. Το όχημα είναι διαθέσιμο με μπροστινή κίνηση και τετρακίνηση. Οι κινητήρες της πρώτης γενιάς ήταν 2.0 και 2.7 λίτρων βενζίνης και 2.0 λίτρων ντίζελ. Της δεύτερης γενιάς ήταν 1.6, 2.0 και 2.4 λίτρων βενζίνης και 1.7 και 2.0 λίτρων ντίζελ. Της τρίτης 1.6, 2.0 και 2.4 λίτρων βενζίνης και 1.6, 1.7 και 2.0 λίτρων ντίζελ. Τέλος η γενιά που πωλείται σήμερα είναι διαθέσιμη με κινητήρες 1.5, 1.6, 2.0 και 2.5 λίτρων βενζίνης και 1.6 και 2.0 λίτρων ντίζελ αλλά υπάρχουν και δύο υβριδικές εκδόσεις με κινητήρες 1.6, η μια από τις οποίες είναι plug-in.
Όπως και κάθε άλλο μοντέλο αυτοκινήτου φυσικά, έτσι παρουσίασε και το Hyundai Tucson προβλήματα. Γεγονός που κάθε άλλο παρά μειώνει την αξιοπιστία του, όπως θα δούμε και πιο κάτω.
Στα μοντέλα του 2011 και του 2016, έγιναν αναφορές για προβλήματα με την μετάδοση. Οι αναφορές μιλούσαν είτε για παράξενους θορύβους κατά την επιτάχυνση, είτε για απότομες κινήσεις κατά την επιλογή σχέσης και ξεκούμπωμα της ταχύτητας. Δεν δόθηκε κάποια επίσημη εξήγηση για τα αίτια του προβλήματος.
Αναφορές έγιναν επίσης και για προβλήματα στην επιτάχυνση, των οχημάτων παραγωγής 2016, 2017 και 2018, με το αίτιο να είναι συνήθως ο αισθητήρας μάζας αέρα Hyundai Tucson. Ακόμη, αναφορές έγιναν για υπερβολικούς κραδασμούς κατά τη λειτουργία στο ρελαντί των οχημάτων του 2015, με αίτιο συνήθως τα μπουζί.
Όσον αφορά στα μοντέλα του 2012 και του 2013, έγιναν αναφορές για σβήσιμο του κινητήρα χωρίς λόγο. Σε κάποιες περιπτώσεις, νωρίτερα ενεργοποιήθηκε η λυχνία «ελέγχου κινητήρα», σε κάποιες άλλες όχι. Το αίτιο για τη μερική ή ολική καταστροφή του κινητήρα να είναι ο καταλύτης, τα ελατήρια των εμβόλων ή το κακής ποιότητας Λάδι κινητήρα για Hyundai Tucson.
Τα προβλήματα των Hyundai Tucson diesel εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στο φίλτρο σωματιδίων τους, το οποίο δεν μπορεί να αυτοκαθαριστεί στην αστική κυκλοφορία. Το όχημα θα πρέπει να βγαίνει και στο εθνικό δίκτυο για να φτάνει το σύστημα σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Η Hyundai φυσικά για να διατηρήσει την υψηλή της αξιοπιστία έκανε συνολικά 46 ανακλήσεις για επισκευές και ελέγχους. 21 από αυτές για το μοντέλο του 2005, από 6 για τα μοντέλα του 2006, του 2007 και του 2016, 1 για το μοντέλο του 2014 και από 2 για τα μοντέλα του 2012, 2013 και 2017. Παράλληλα, φρόντισε να υπάρχουν ανταλλακτικά και αξεσουάρ για Hyundai Tucson σε αφθονία.
Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο έλαβε βαθμολογία 88 στα 100 όσον αφορά την αξιοπιστία του από την JD Power. Ουσιαστικά λοιπόν, το όχημα παραμένει απόλυτα αξιόπιστο και αν ο ιδιοκτήτης του αναζητά οτιδήποτε, από βάση κινητήρα έως και υαλοκαθαριστήρες για Hyundai Tucson, δεν θα πρέπει να έχει καμία ανησυχία.
Τα πιο δημοφιλή προϊόντα για το θέμα: