Πίνακας περιεχομένων
Hyundai i20: συνήθη προβλήματα και κριτικές
Το Hyundai i20 είναι το μικρό χάτσμπακ της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai που παρουσιάστηκε το 2008. Εμφανίστηκε στην αγορά ως αντικαταστάτης του Hyundai Getz και έγινε σε μικρό χρονικό διάστημα δημοφιλές από όλες σχεδόν τις ηλικίες αγοραστών.
Από το 2008 μέχρι και σήμερα έχουν βγει στην αγορά τρεις γενιές του.
Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2008, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω χτισμένο επάνω σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα της εταιρίας, ως 3θυρο και 5θυρο χάτσμπακ. Υπήρχαν διαθέσιμοι τέσσερεις κινητήρες βενζίνης (1.2, 1.25, 1.4 και 1.6 λίτρων) και τρεις κινητήρες ντίζελ (1.1,1.4 και 1.6 λίτρων).
Η δεύτερη γενιά βγήκε στην αγορά το 2014 με καινούριο εσωτερικό και εξωτερικό σχεδιασμό. Όσον αφορά στου κινητήρες, έπαψε να διατίθεται κινητήρας βενζίνης 1.6 λίτρων και προστέθηκε ένας των 1.0 λίτρων. Οι κινητήρες ντίζελ έγιναν δύο (1.1 και 1.4 λίτρα). Όλοι οι κινητήρες ωστόσο, ήταν ανανεωμένοι. Η δεύτερη γενιά πέρασε από αναδιαμόρφωση το 2018.
Η τρίτη γενιά του μοντέλου βγήκε στην αγορά το 2020. Το καινούριο όχημα μεγάλωσε σε μέγεθος και μειώθηκε η απόστασή του από το έδαφος, αποκτώντας πιο σπορ εμφάνιση. Οι καινούριοι κινητήρες ήταν οι εξής: κινητήρες βενζίνης 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 λίτρων καθώς και ένας υβριδικός 1.0 λίτρων με τεχνολογία MHEV των 48 volt. Ένας κινητήρας πετρελαίου των 1.6 λίτρων έγινε διαθέσιμος.
Τα προβλήματα του Hyundai i20
Σε γενικές γραμμές, το Hyundai i20 δεν έχει να επιδείξει σημαντικά προβλήματα. Δεν υπάρχουν για παράδειγμα συγκεκριμένα προβλήματα για το diesel Hyundai i20 ή για το βενζινοκίνητο. Υπάρχουν αναφορές για κάποια προβλήματα στα μεταχειρισμένα Hyundai i20, τα οποία όμως εμφανίζονται μετά το πέρας της εγγύησης και τα οποία είναι και πάλι όχι ιδιαίτερα σοβαρά.
Ας τα δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά:
- Αναφορές για προβλήματα στο υδραυλικό τιμόνι. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το πρόβλημα οφειλόταν στη λειτουργία έξυπνης προστασίας του υδραυλικού τιμονιού, η οποία απενεργοποιεί το σύστημα αν υπερθερμανθεί μέχρι να πέσει η θερμοκρασία του. Σε ελάχιστες περιπτώσεις, εμφανίστηκε αποτυχία του αισθητήρα θερμοκρασίας.
- Αναφορές για προβλήματα του συμπλέκτη. Στο μεγαλύτερο ποσοστό ήταν αποτέλεσμα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων με υπερβολικό βάρος. Τις περισσότερες φορές απαιτήθηκε η αντικατάσταση του δίσκου συμπλέκτη Hyundai i20.
- Αναφορές για κραδασμούς στην καμπίνα επιβατών. Συχνό πρόβλημα όλων των Hyundai i20 μετά από αρκετά μεγάλο διάστημα χρήσης. Συνήθως, οφείλεται στην αντικατάσταση κάποιων από τα τμήματα του εσωτερικού και όχι στα εργοστασιακά τοποθετημένα τμήματα της καμπίνας επιβατών.
- Αναφορές για τρίξιμο των θυρών κατά το άνοιγμα. Πρόκειται για κοινό πρόβλημα των Hyundai i20 των παλαιότερων γενιών, μετά από κάποιο διάστημα χρήσης. Συνήθως απαιτείται απλά λίπανση και όχι αντικατάσταση κάποιου τμήματος.
- Αναφορές για σκληρό πετάλι φρένου. Βασικό πρόβλημα των μοντέλων παραγωγής πριν το 2018. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η λειτουργία του γίνεται κανονική αφού σβήσει και ανάψει και πάλι ο κινητήρας. Η αιτία της βλάβης είναι η αντικατάσταση του τμήματος που είναι υπεύθυνο για την υποπίεση του συστήματος πέδησης.
- Αναφορές για καθυστερήσεις στη λειτουργία των ηλεκτρικών τμημάτων. Και πάλι πρόκειται για προβλήματα που ενδέχεται να εμφανιστούν σε μεταχειρισμένα οχήματα με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ αλλά δεν παύουν να ισχύουν. Η μόνη λύση είναι η αντικατάσταση των ηλεκτρικών τμημάτων που παρουσιάζουν το πρόβλημα.
- Αναφορές για θορύβους από την ανάρτηση. Ακόμη ένα πρόβλημα των μεταχειρισμένων οχημάτων, το οποίο οφείλεται μάλλον σε καθυστερήσεις στην αντικατάσταση των αμορτισέρ και στις συνέπειες αυτής.
- Αναφορές για διαρροές υγρού ψύξης Hyundai i20. Έχουν γίνει αρκετές αναφορές για το συγκεκριμένο πρόβλημα, το οποίο ενώ από μόνο του δεν είναι σημαντικό, θα μπορούσε να προκαλέσει σημαντικότερα προβλήματα. Η λύση είναι η τήρηση των διαστημάτων συντήρησης και ο τακτικός έλεγχος του οχήματος από ειδικούς, αλλά και από τον οδηγό τον ίδιο.
- Αναφορές για σπάσιμο του αναδιπλούμενου κλειδιού του οχήματος. Πρόκειται για ένα αρκετά συχνό πρόβλημα. Αν παρ’ όλα αυτά, το όχημα είναι στην εγγύηση η αντικατάστασή του είναι δωρεάν. Αν η εγγύηση έχει λήξει, θα πρέπει ο οδηγός να αναλάβει το κόστος της αντικατάστασης.
- Αναφορές για διαρροές στην καμπίνα επιβατών κατά τη λειτουργία του κλιματισμού. Δεν πρόκειται για κάποιο πολύ συχνά εμφανιζόμενο πρόβλημα, αλλά και πάλι αφού έχει αναφερθεί, είναι υπαρκτό. Η μόνη λύση είναι ο έλεγχος και η αντικατάσταση του τμήματος με τη διαρροή.
Όπως είπαμε και πιο πάνω το Hyundai i20, δεν παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα ανεξάρτητα από την ημερομηνία κατασκευής του. Είναι λοιπόν ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο όχημα με ευρεία αγορά σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ για Hyundai I20.
Οπότε ότι κι αν αναζητά κανείς, από σημαντικά ανταλλακτικά μέχρι και καλύμματα αυτοκινήτου Hyundai i20, θα το βρει με ευκολία.
Τα πιο δημοφιλή προϊόντα για το θέμα: