Πίνακας περιεχομένων
TD4, TDV6, TDV8
Οι κινητήρες TD4, TDV6, TDV8 της εταιρείας Land Rover είναι πετρελαιοκινητήρες με στροβιλοσυμπιεστή, οι οποίοι διαθέτουν σύστημα έγχυσης καυσίμου με κοινό συλλέκτη.
TD4
Το 2001 κυκλοφόρησαν οι κινητήρες TD4 πρώτης γενιάς. Ως βάση αυτών χρησιμοποιήθηκε κινητήρας BMW M47R. Οι τετρακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες με στροβιλοσυμπιεστή και ευθύγραμμη διάταξη κυλίνδρων είχαν χωρητικότητα δύο λίτρων και ισχύ 116 ίππων. Συμμορφώνονταν με τα περιβαλλοντολογικά πρότυπα του Euro 3. Χρησιμοποιήθηκαν στα μοντέλα πρώτης γενιάς του Land Rover Freelander.
Οι κινητήρες TD4 δεύτερης γενιάς σχεδιάστηκαν από τον όμιλο εταιρειών PSA Peugeot Citroёn σε συνεργασία με την εταιρεία Ford Motor και η παραγωγή τους ξεκίνησε το 2005. Η χωρητικότητα των τετρακύλινδρων κινητήρων ευθύγραμμης διάταξης κυλίνδρων ήταν 2.2 λίτρα, ενώ η ισχύς τους έφτανε τους 150 ίππους. Ο στροβιλοσυμπιεστής ήταν μεταβλητής γεωμετρίας και διέθετε σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου. Οι κινητήρες ήταν εξοπλισμένοι με σύστημα έγχυσης καυσίμου με κοινό συλλέκτη της εταιρείας Bosch και πληρούσαν τις περιβαλλοντολογικές προϋποθέσεις του Euro 4.
TDV6
Το 2005 η συνεργασία της εταιρείας Ford Motor και του ομίλου εταιρειών PSA Peugeot Citroёn είχε ως αποτέλεσμα την κυκλοφορία του κινητήρα TDV6, με χωρητικότητα 2.7 λίτρα και ισχύ 187 ίππων. Ο κινητήρας αυτός ήταν εξακύλινδρος, με διάταξη κυλίνδρων σε σχήμα V και πληρούσε τις προϋποθέσεις του Euro 4. Όπως και η δεύτερη γενιά των κινητήρων TD4 έτσι και οι κινητήρες TDV6 ήταν εξοπλισμένοι με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο στροβιλοσυμπιεστή. Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιούνταν σε μοντέλα όπως τα Land Rover Discovery και Range Rover Sport τρίτης γενιάς.
Το 2009 η σειρά των κινητήρων TDV6 υπέστη ανασχεδιασμό. Όλοι οι κινητήρες απέκτησαν διπλούς στροβιλοσυμπιεστές και η χωρητικότητά τους ανήλθε στα 3.0 λίτρα. Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μπορούσαν να επιλέξουν από μία γκάμα κινητήρων με ισχύ 208, 245, 254 και 271 ίππων.
TDV8
Το 2006 ο όμιλος εταιρειών PSA Peugeot Citroёn και η εταιρεία Ford Motor παρουσίασαν τον κινητήρα TDV8. Αυτός ο οκτακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας με διπλό στροβιλοσυμπιεστή και διάταξη κυλίνδρων σε σχήμα V είχε χωρητικότητα 3.6 λίτρων και ισχύ 272 ίππων. Οι κινητήρες αυτοί χρησιμοποιήθηκαν στα μοντέλα αυτοκινήτων Land Rover Range Rover και Land Rover Range Rover Sport.
Το 2011 παρουσιάστηκε ο κινητήρας TDV8 4.4 λίτρων. Η ισχύς του έφτανε τους 308 ίππους. Οι κινητήρες αυτοί συμμορφώνονταν με τα περιβαλλοντολογικά πρότυπα του Euro 4.