HDi, e-HDi BlueHDi
Οι κινητήρες HDi (High Pressure Direct Injection = Άμεση Έγχυση Υψηλής Πίεσης) είναι κινητήρες πετρελαίου που έχουν σχεδιαστεί από τον όμιλο PSA Peugeot Citroën και είναι εξοπλισμένοι με σύστημα άμεσης έγχυσης καυσίμου με κοινό συλλέκτη.
Οι κινητήρες HDi πρώτης γενιάς κυκλοφόρησαν το 1998. Όλοι οι κινητήρες της συγκεκριμένης γενιάς διέθεταν 4 κυλίνδρους και συμμορφώνονταν με τις περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές του Euro 4, που έχει να κάνει με τον έλεγχο εκπομπής ρύπων μέσω των καυσαερίων.
Η δεύτερη γενιά των κινητήρων αυτών παρουσιάστηκε το 2003. Ανάμεσα στους τετρακύλινδρους κινητήρες ευθύγραμμης διάταξης κυλίνδρων υπήρχε και ένας κινητήρας που η διάταξη των κυλίνδρων του ήταν σε σχήμα V. Ο κινητήρας HDi 2.7 204 hp ήταν αξιόλογος όχι μόνο για τη θέση του κυλίνδρου αλλά επίσης και για τον αριθμό τους· ο κινητήρας διέθετε 6 cylinders. Όλοι οι κινητήρες δεύτερης γενιάς πληρούσαν τις προδιαγραφές του Euro 4.
Η παραγωγή των κινητήρων HDi τρίτης γενιάς ξεκίνησε το 2009. Αυτοί οι κινητήρες πληρούσαν τις προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων του Euro 5. Αυτή η γενιά, πέραν των κινητήρων με ευθύγραμμη διάταξη κυλίνδρων, περιλάμβανε και δύο εξακύλινδρους κινητήρες, με διάταξη κυλίνδρων σε σχήμα V: τον HDi 3.0 245 hp και τον HDi 3.0 275 hp.
Το 2010 οι μηχανικοί του ομίλου PSA Peugeot Citroën εφηύραν τον κινητήρα e-HDi, ο οποίος διέθετε ένα σύστημα «εκκίνησης – ακινητοποίησης» τελευταίας τεχνολογίας. Η λύση αυτή μείωσε σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου.
Το 2013 ξεκίνησε η κατασκευή των τέταρτης γενιάς πετρελαιοκινητήρων με κοινό συλλέκτη. Πληρούσαν τις απαιτητικές περιβαλλοντολογικές προϋποθέσεις του Euro 6 και είχαν την ονομασία BlueHDi. Όλοι οι κινητήρες αυτής της γενιάς διέθεταν 4 κυλίνδρους.