Πίνακας περιεχομένων
7 συνήθη προβλήματα με το Mini Cooper
Το πασίγνωστο Mini Cooper αποτελεί την προσπάθεια της BMW να αναβιώσει το εμβληματικό ομώνυμο όχημα που άρχισε να παράγεται το 1959 από την BMC (British Motor Corporation). Η BMW εξαγόρασε το 1994 τον Όμιλο Rover, στον οποίο ανήκαν εκείνη την εποχή τα δικαιώματα για το Σήμα Mini Cooper.
Το 2001, παρουσιάστηκε στην αγορά το πρώτο σύγχρονο μοντέλο, το οποίο μέχρι σήμερα έχει παρουσιαστεί σε τρείς γενιές και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, τη Mini E.
Η κατάσταση με τις γενιές ωστόσο είναι λίγο μπερδεμένη, οπότε ας δούμε την παραγωγή ανά μοντέλο:
- 2001 με 2006 Mk I Mini One & Cooper , Mk I Mini Cooper S
- 2004 με 2008 Mk I Mini Convertible
- 2006 με 2013 Mk II Mini Hatch/Hardtop
- 2007 με 2014 Mk II Mini Clubman
- 2009 Mk II Mini Convertible
- 2010 με 2016 Countryman
- 2012 με 2015 Coupé και Roadster
- 2013 με 2016 Paceman
- 2014 Mini Hatch/Hardtop
- 2015 Mini Clubman και 5θυρο Hatch
- 2017 Countryman
Τα οχήματα στην πάροδο των χρόνων εξοπλίζονταν με κινητήρες βενζίνης 1.4 και 1.6 λίτρων με 85 και 98 ίππους αντίστοιχα και κινητήρες ντίζελ 1.35, 1.5, 1.6 και 2.0 λίτρων με 83, 95 98 και 120 ίππους αντίστοιχα.
BREMBO Δισκόπλακα
294x22mm, 4, εσωτερικά αεριζόμενο, με εγκοπές/διάτρητο, με επίστρωση, υψηλής ανθράκωσης
BMW Λάδι κινητήρα
5W-30, 1l
VALEO Αισθητήρες παρκαρίσματος
πίσω, με αισθητήρα, Πλήθος αισθητήρων: 4
LIQUI MOLY Λάδι κινητήρα
5W-30, 5l
MOTUL Λάδι κινητήρα
5W-30, 5l
Όπως και όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητά της αγοράς, έτσι παρουσίασαν κάποια προβλήματα και τα mini cooper. Κι εδώ όπως και στην περίπτωση άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, δεν μπορούμε να επικεντρωθούμε σε προβλήματα των Mini Cooper diesel αλλά σε γενικότερα προβλήματα που αφορούν συγκεκριμένες χρονολογίες κατασκευής.
Ας δούμε λοιπόν τις σημαντικότερες κατηγορίες προβλημάτων των Mini Cooper.
- Πρόβλημα στο τιμόνι του Mini Cooper. Ένα από τα συχνότερα αναφερόμενα προβλήματα αφορά βλάβες του υδραυλικού τιμονιού και συγκεκριμένα της αντλίας υδραυλικού τιμονιού Mini Cooper. Το πρόβλημα είναι εντονότερο στα οχήματα κατασκευής πριν τη δεκαετία του 2000, αλλά εμφανίζονται σποραδικά και σε πιο καινούρια μοντέλα. Η BMW ανακάλεσε 86.000 Mini Cooper, Mini Cooper S και Mini Cooper S Convertible, κατασκευής 2002 με 2005, για αντικατάσταση των ελαττωματικών τμημάτων.
- Προβλήματα με τους αερόσακους. Τα μοντέλα Mini Cooper με κατασκευή από 2005 έως 2016, εμφανίζουν συχνά αναίτια ενεργοποίηση της λυχνίας των αερόσακων στον πίνακα οργάνων. Συνήθως, οφείλεται στον αισθητήρα ανίχνευσης επιβάτη. Παράλληλα, το 2015 ανακλήθηκαν 6.063 Mini Cooper, κατασκευής 2014 με 2016, που ήταν εφοδιασμένα με αερόσακους Takata, για την αντικατάσταση των αερόσακων.
- Προβλήματα με την καδένα χρονισμού Mini Cooper. Τα μοντέλα με τα περισσότερα προβλήματα είναι κατασκευής 2007, 2009 και 2010, αν και έχουν αναφερθεί και για αυτά του 2016. Η εταιρία ανακάλεσε τα Mini Cooper κατασκευής από 2007 μέχρι 2010 και αντικατέστησε το προβληματικό τμήμα.
- Προβλήματα με το συμπλέκτη. Τα μοντέλα από το 2002 μέχρι και το 2016, εμφανίζουν σχεδόν στο σύνολό τους πρόωρη φθορά του συμπλέκτη και τις συνεπαγόμενες δυσλειτουργίες. Το συγκεκριμένο θέμα ωστόσο, εμφανίζεται στα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων και δεν είναι πρόβλημα των αυτόματων Mini Cooper.
- Πρόβλημα με τις κλειδαριές των θυρών. Αφορά τα Mini Cooper κατασκευής 2002 με 2017. Τα προβλήματα αφορούν διάφορες δυσλειτουργίες όπως αποτυχία του απομακρυσμένου κλειδώματος που είναι συχνότερο πρόβλημα του Mini Cooper Countryman, αλλά και αδυναμία κλειδώματος μιας από τις πόρτες ή πλήρης αποτυχία των κλειδαριών σε άλλα μοντέλα.
- Προβλήματα του συστήματος μετάδοσης. Τα μοντέλα κατασκευής πριν το 2010, ήταν γνωστό ότι είχαν πρόβλημα με τη μετάδοσή τους. Η ζημιά εμφανιζόταν ακόμη και στα 200.000 χιλιόμετρα. Η λύση που δόθηκε από τη εταιρία ήταν η αντικατάσταση των υγρών της μετάδοσης ανά 50.000 χιλιόμετρα.
- Ηχητικές ειδοποιήσεις χωρίς προφανή αιτία. Πολλά Mini Cooper ανεξάρτητα χρονολογίας κατασκευής έχει αναφερθεί ότι παράγουν ηχητικά σήματα χωρίς λόγο. Φυσικά, δεν πρόκειται για ζημιά, αλλά κυρίως για ενόχληση. Καθώς όμως τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν τεράστιο αριθμό ηλεκτρικών συσκευών η ανεύρεση του προβλήματος ενδέχεται να είναι περίπλοκη. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το πρόβλημα εντοπίστηκε στο σύστημα προειδοποίησης για πάγο στο οδόστρωμα, στο σύστημα προειδοποίησης για την πίεση των ελαστικών και σε πτώση της τάσης της μπαταρίας.
Σε γενικές γραμμές, η σύγκριση των οχημάτων θα πρέπει να γίνεται με βάση τη χρονολογία κατασκευής των οχημάτων και όχι με τη γενιά στην οποία ανήκουν. Παράλληλα για να μιλήσουμε για σοβαρό πρόβλημα θα πρέπει να προσμετρήσουμε και την ποσότητα του κάθε μοντέλου που πωλήθηκε και του αριθμού των προβλημάτων, οπότε το αποτέλεσμα δεν δηλώνει αναξιοπιστία των Mini Cooper. Επίσης, το εύρος της αγοράς σε Αξεσουάρ και ανταλλακτικά Mini Cooper είναι τεράστιο. Μπορεί κανείς να βρει εύκολα από μίζες και δυναμό μέχρι και Πατάκια Mini Cooper.
Ένα χρήσιμο βίντεο για αυτό το θέμα:
Πώς αντικαθιστούμε επάνω βάση αμορτισέρ σε MINI COOPER 1 (R50, R53)
Τα πιο δημοφιλή προϊόντα για το θέμα: