• SHOP
  • CLUB
Δοκιμάστε τον premium λογαριασμό
0
Το γκαράζ μου
Προσθήκη όχηματος
0
προϊόν(τα) #
0,00 €
Το καλάθι σας είναι άδειο

Προβλήματα με το Citroën C4 Picasso

Πίνακας περιεχομένων

  1. Citroën C4 Picasso: προβλήματα και Βλάβη
  2. Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με τον κλιματισμό που δεν ψύχει
  3. Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με τον ανεμιστήρα που δεν λειτουργεί
  4. Citroën C4 Picasso: Ο κινητήρας δεν ξεκινά και δεν παίρνει μπροστά
  5. Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με το καλοριφέρ που δεν ζεσταίνεται
  6. Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με το πορτμπαγκάζ που δεν ανοίγει
  7. Πρόσθετες συχνές βλάβες του Citroën C4 Picasso
  8. Citroën C4 Picasso: αδυναμίες και δυνατά σημεία

Citroën C4 Picasso: προβλήματα και Βλάβη

 
  • Το σύστημα κλιματισμού δεν ψύχει: Το σύστημα κλιματισμού συχνά χάνει την ψυκτική του ικανότητα μετά από 60.000-80.000 χλμ. λόγω απώλειας ψυκτικού μέσου ή ελαττωματικών συμπιεστών. Το πρόβλημα αυτό είναι ιδιαίτερα συχνό στα μοντέλα Grand Picasso.
  • Ο ανεμιστήρας δεν λειτουργεί: Ο εσωτερικός ανεμιστήρας συχνά παρουσιάζει βλάβη μετά από 50.000-70.000 χλμ. με αποτέλεσμα την πλήρη διακοπή της θέρμανσης και του εξαερισμού. Ιδιαίτερα επηρεάζονται τα μοντέλα 1.6 HDI.
  • Δεν λειτουργεί το κλειδί χωρίς κλειδί: Το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί συχνά δεν λειτουργεί μετά από 40.000-60.000 χλμ. λόγω ελαττωματικών αισθητήρων ή προβλημάτων μπαταρίας στο τηλεχειριστήριο.
  • Ελαττωματική αερανάρτηση: Στα μοντέλα με αερανάρτηση εμφανίζονται προβλήματα μετά από 30.000 χλμ, ειδικά στο Grand Picasso 2.0 HDI, λόγω διαρροής των φυσητήρων αέρα ή ελαττωματικών συμπιεστών.

Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με τον κλιματισμό που δεν ψύχει

Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με τον κλιματισμό που δεν ψύχει

Το σύστημα κλιματισμού του Citroën C4 Picasso χάνει συχνά την ψυκτική του ικανότητα, κάτι που γίνεται αντιληπτό ως ζεστός αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς. Το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται ιδιαίτερα στα βενζινοκίνητα μοντέλα Grand Picasso μετά από 60.000-80.000 χιλιόμετρα και μπορεί να έχει διάφορες αιτίες. Η απώλεια ψυκτικού μέσου λόγω διαρροής των σωληνώσεων ή ελαττωματικού συμπυκνωτή είναι η πιο συνηθισμένη πηγή του προβλήματος. Στην περίπτωση των κινητήρων 1.6 THP, η πρόωρη φθορά του συμπιεστή του κλιματισμού εμφανίζεται επίσης συχνά μετά από μόλις 50.000 χιλιόμετρα. Τα συμπτώματα κυμαίνονται από κακή απόδοση ψύξης έως πλήρη βλάβη του συστήματος κλιματισμού. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι, αυτό οδηγεί σε σημαντική απώλεια άνεσης και μπορεί να επηρεάσει την ασφάλεια οδήγησης λόγω των θολωμένων παραθύρων.

Ένας συστηματικός έλεγχος είναι απαραίτητος για να διασφαλιστεί ότι το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί σωστά. Οι ευαίσθητοι συμπιεστές κλιματισμού Citroën C4 Picasso απαιτούν τακτική συντήρηση κάθε 24 μήνες με έλεγχο ψυκτικού μέσου και έλεγχο διαρροών. Η διάγνωση ξεκινά με τη μέτρηση της πίεσης του συστήματος ψυκτικού - η υψηλή πίεση πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 15-20 bar, ενώ η χαμηλή πίεση στα 2-3 bar. Εάν υπάρχει απώλεια ψυκτικού μέσου, πρέπει να ελεγχθεί ολόκληρο το σύστημα για διαρροές, με τη χρήση αντιδραστηρίου υπεριώδους ακτινοβολίας για τον εντοπισμό των διαρροών. Η αντικατάσταση του συμπιεστή του κλιματιστικού κοστίζει μεταξύ 800-1200 ευρώ, ενώ η πλήρωση με ψυκτικό μέσο κοστίζει περίπου 100-150 ευρώ. Η προληπτική συντήρηση με την ετήσια απολύμανση του συστήματος αποτρέπει μεγάλες ζημιές.

Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με τον ανεμιστήρα που δεν λειτουργεί

Ο ανεμιστήρας για τη θέρμανση και τον εξαερισμό συχνά παρουσιάζει βλάβη στο Citroën C4 Picasso μετά από 50.000-70.000 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα την πλήρη απώλεια του εσωτερικού εξαερισμού. Ιδιαίτερα επηρεάζονται τα μοντέλα 1.6 HDI και Grand Picasso 1.6 HDI στα οποία ο κινητήρας του ανεμιστήρα παρουσιάζει βλάβη λόγω φθοράς των ανθρακικών βουρτσών ή ελαττωματικών ρουλεμάν. Τα πρώτα συμπτώματα είναι ασυνήθιστοι θόρυβοι, όπως τρίξιμο ή κροτάλισμα, όταν ο εξαερισμός είναι ενεργοποιημένος. Σε προχωρημένα στάδια, ο ανεμιστήρας δεν ξεκινάει πλέον καθόλου ή λειτουργεί μόνο στο υψηλότερο επίπεδο. Στα μοντέλα Grand Picasso, ο ελεγκτής του ανεμιστήρα μπορεί επίσης να είναι ελαττωματικός, με αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη απόδοση του ανεμιστήρα. Οι βλάβες εμφανίζονται συχνά ξαφνικά και επηρεάζουν τόσο την άνεση όσο και την ασφάλεια οδήγησης λόγω των θολωμένων παραθύρων.

VALEO 632203 Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, με αισθητήρα, Πλήθος αισθητήρων: 4
Κριτικές - 9
Πληροφορίες προϊόντος
  • Πλευρά τοποθέτησης: πίσω
  • Χρώμα: μαύρο, ματ
  • Κοτσαδόρος: με αυτόματη απενεργοποίηση της βοήθειας παρκαρίσματος
  • Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με κοτσαδόρο
  • DIN / ISO: 17386
  • Τύπος αισθητήρα: Αισθητήρας υπερήχων
  • Ένδειξη: χωρίς ένδειξη
  • Βάρος [kg]: 1,2
  • Χημική ιδιότητα: με δυνατότητα βαφής
  • Ονομαστική τάση [V]: 12
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με αισθητήρα
  • Γωνία αναχώρησης αισθητήρα, βοήθεια παρκαρίσματος: Γωνία αναχώρησης αισθητήρα: 0 έως 5 μοίρες
  • Ρύθμιση ύψους έως [cm]: 65
  • Ενεργοποίηση βοήθειας παρκαρίσματος: με ηχητική λειτουργία προειδοποίησης, με σίγαση ραδιοφώνου, Ενεργοποίηση προαιρετικά με διακόπτη, Ενεργοποίηση μέσω της όπισθεν
  • Παράμετρος, PPS (βοήθεια παρκαρίσματος): με παράμετρο προγραμματισμού, PPS
  • για πλάτος οχήματος έως [m]: 2,2
  • Εμβέλεια έως [m]: 1,7
  • Εμβέλεια από [m]: 0,1
  • Ρύθμιση ύψους από [cm]: 40
  • Χρόνος τοποθέτησης από (σε ώρες): 1,5
  • Πλήθος αισθητήρων: 4
  • VALEO: Αισθητήρες παρκαρίσματος
  • Αριθμός τεμαχίου: 632203
  • Η τιμή μας: 88,77 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
VALEO Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, με αισθητήρα, Πλήθος αισθητήρων: 4
Αριθμός προϊόντος: 632203
88,77 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
TotalEnergies Quartz 7000 Energy 2202891 Λάδι κινητήρα 10W-40, 4l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Κριτικές - 59
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Συστάσεις κατασκευαστή: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 4
  • Λάδι: εν μέρει συνθετικό λάδι
  • Σειρά προϊόντος: Quartz
  • Έκδοση: 7000 Energy
  • Αριθμός τεμαχίου: 2202891
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • TotalEnergies: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 22,09 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
TotalEnergies Λάδι κινητήρα 10W-40, 4l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 2202891
22,09 €
5,52 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-22%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l, Συνθετικό λάδι
Κριτικές - 78
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Λάδι: Συνθετικό λάδι
  • Σειρά προϊόντος: Top Tec
  • Έκδοση: 4100
  • Αριθμός τεμαχίου: 3701
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • LIQUI MOLY: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 57,93 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
LIQUI MOLY Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l, Συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 3701
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 74,81 €

57,93 €
11,59 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-6%
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Αισθητήρας τροχού, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
Κριτικές - 27
Πληροφορίες προϊόντος
  • Πεδίο συχνότητας [MHz]: 433
  • Υλικό: Χάλυβας / ατσάλι
  • Χρώμα: μαύρο
  • με δυνατότητα προγραμματισμού
  • BOSCH: Αισθητήρας τροχού, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Αριθμός τεμαχίου: F 026 C00 468
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
BOSCH Αισθητήρας τροχού, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
Αριθμός προϊόντος: F 026 C00 468
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 30,63 €

28,75 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Λάδι κινητήρα 5W-40, 4l
Κριτικές - 29
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 4
  • Σειρά προϊόντος: 8100
  • Έκδοση: X-CESS GEN2
  • Αριθμός τεμαχίου: 109775
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • Εξοπλισμός κινητήρα: 4-Stroke
  • MOTUL: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 45,37 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MOTUL Λάδι κινητήρα 5W-40, 4l
Αριθμός προϊόντος: 109775
45,37 €
11,34 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης

Απαιτείται επαγγελματικός έλεγχος για τη σωστή διάγνωση των προβλημάτων του ανεμιστήρα. Οι στιβαροί κινητήρες ανεμιστήρων Citroën C4 Picasso απαιτούν έλεγχο των ηλεκτρικών συνδέσεων και της φθοράς των βουρτσών κάθε 60.000 χιλιόμετρα. Η διάγνωση βλαβών ξεκινά με τη μέτρηση της κατανάλωσης ρεύματος - ένας υγιής κινητήρας φυσητήρα απορροφά μεταξύ 8-15 αμπέρ ανάλογα με το επίπεδο ισχύος. Σε περίπτωση ολικής βλάβης, πρέπει πρώτα να ελεγχθούν η ασφάλεια (συνήθως 40Α) και το ρελέ. Ο κινητήρας φυσητήρα βρίσκεται κάτω από το ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού και είναι προσβάσιμος αφού αφαιρέσετε το ντουλαπάκι του αυτοκινήτου. Η αντικατάσταση ολόκληρου του μοτέρ ανεμιστήρα κοστίζει 200-350 ευρώ, ενώ ένας ελαττωματικός ελεγκτής ανεμιστήρα κοστίζει περίπου 150-250 ευρώ. Η τακτική αλλαγή του φίλτρου κάθε 15.000 χιλιόμετρα αποτρέπει την πρόωρη φθορά λόγω των εναποθέσεων σκόνης.

Citroën C4 Picasso: Ο κινητήρας δεν ξεκινά και δεν παίρνει μπροστά

Citroën C4 Picasso: Ο κινητήρας δεν ξεκινά και δεν παίρνει μπροστά

Τα προβλήματα εκκίνησης του Citroën C4 Picasso εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και επηρεάζουν ιδιαίτερα τα βενζινοκίνητα μοντέλα 1.6 VTI και Grand Picasso μετά από 80.000-100.000 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά ή δεν εκκινεί, με αιτίες που κυμαίνονται από ελαττωματικά πηνία ανάφλεξης και φθαρμένες αντλίες καυσίμου μέχρι προβλήματα στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα. Στους κινητήρες 1.6 THP, συχνά επηρεάζονται η αντλία υψηλής πίεσης ή οι βαλβίδες ψεκασμού, γεγονός που γίνεται αντιληπτό με μεγαλύτερους χρόνους εκκίνησης ή με τραχύ ρελαντί. Προβλήματα ψυχρής εκκίνησης παρουσιάζονται ιδιαίτερα στους κινητήρες ντίζελ HDI, εάν τα μπουζί πυράκτωσης ή το ρελέ χρόνου πυράκτωσης είναι ελαττωματικά. Η μπαταρία χάνει συχνά τη χωρητικότητά της μετά από 4-5 χρόνια, γεγονός που οδηγεί επίσης σε προβλήματα εκκίνησης. Επιπλέον, προβλήματα με το σύστημα ακινητοποίησης κινητήρα ή το σύστημα χωρίς κλειδί μπορεί να εμποδίζουν την εκκίνηση.

Η επαγγελματική συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για την αξιόπιστη εκκίνηση του οχήματος. Τα πολύπλοκα συστήματα εκκίνησης του Citroën C4 Picasso απαιτούν τακτικούς ελέγχους της τάσης της μπαταρίας (πρέπει να είναι πάνω από 12.4V σε κατάσταση ρελαντί) και της κατανάλωσης ρεύματος της μίζας. Σε περίπτωση προβλημάτων εκκίνησης πρέπει να ακολουθείται συστηματική προσέγγιση: Πρώτα μετρήστε την τάση της μπαταρίας υπό φορτίο, στη συνέχεια ελέγξτε την παροχή καυσίμου και τέλος το σύστημα ανάφλεξης. Στους κινητήρες HDI, η πίεση της ράγας είναι ζωτικής σημασίας - πρέπει να φτάνει τουλάχιστον τα 250 bar κατά τη διαδικασία εκκίνησης. Τα ελαττωματικά μπουζί πυράκτωσης μπορούν να αναγνωριστούν από μια κατανάλωση ρεύματος μικρότερη από 8 αμπέρ ανά μπουζί. Η αντικατάσταση μιας αντλίας καυσίμου κοστίζει 300-500 ευρώ, τα νέα μπουζί πυράκτωσης περίπου 200-300 ευρώ για το σετ. Προληπτικά μέτρα, όπως τακτικές δοκιμές της μπαταρίας και καθαρισμός του συστήματος καυσίμου κάθε 30.000 χιλιόμετρα, αποτρέπουν τα περισσότερα προβλήματα εκκίνησης.

Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με το καλοριφέρ που δεν ζεσταίνεται

Το καλοριφέρ του Citroën C4 Picasso συχνά δεν ζεσταίνεται σωστά, κάτι που συμβαίνει ιδιαίτερα στα μοντέλα Grand Picasso μετά από 60.000-80.000 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα εκδηλώνεται ως κρύος αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας έχει ζεσταθεί και μπορεί να έχει διάφορες αιτίες. Στους κινητήρες 2.0 HDI, ο εναλλάκτης θερμότητας είναι συχνά φραγμένος ή έχει διαρροή, ενώ στους βενζινοκινητήρες ο θερμοστάτης είναι συχνά κολλημένος. Μια άλλη συχνή βλάβη είναι ο αέρας στο σύστημα ψύξης μετά από επισκευές ή διαρροές. Οι βαλβίδες θέρμανσης μπορεί να χάσουν τη λειτουργία τους μετά από 70.000 χιλιόμετρα λόγω φθοράς ή ασβεστοποίησης. Στην περίπτωση των αυτόματων συστημάτων κλιματισμού, ο ηλεκτρονικός έλεγχος της θερμοκρασίας μπορεί επίσης να είναι ελαττωματικός. Αυτό το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό το χειμώνα, καθώς μειώνει σημαντικά την άνεση οδήγησης και τα παράθυρα μπορεί να θολώσουν.

Η τακτική συντήρηση είναι απαραίτητη για τη βέλτιστη λειτουργία του συστήματος θέρμανσης. Τα ευαίσθητα συστήματα θέρμανσης Citroën C4 Picasso απαιτούν την έκπλυση του κυκλώματος ψύξης και τον έλεγχο της συγκέντρωσης του ψυκτικού υγρού κάθε 60.000 χιλιόμετρα. Η διάγνωση ξεκινά με τον έλεγχο της στάθμης του ψυκτικού υγρού και της θερμοκρασίας στον εναλλάκτη θερμότητας - και οι δύο συνδέσεις πρέπει να είναι ομοιόμορφα ζεστές σύμφωνα με τη θερμοκρασία λειτουργίας. Ο θερμοστάτης ανοίγει στους 89°C για τους βενζινοκινητήρες και στους 83°C για τους πετρελαιοκινητήρες. Εάν μόνο η μία σύνδεση είναι ζεστή, αυτό υποδεικνύει απόφραξη. Οι βαλβίδες θέρμανσης μπορούν να ελεγχθούν ενεργοποιώντας τις με μια διαγνωστική συσκευή. Ένας νέος εναλλάκτης θερμότητας κοστίζει 150-300 ευρώ, ένας θερμοστάτης περίπου 50-80 ευρώ. Η τακτική αλλαγή του ψυκτικού υγρού κάθε 120.000 χιλιόμετρα και η χρήση του προβλεπόμενου αντιψυκτικού αποτρέπει την ασβεστοποίηση και τη διάβρωση.

Citroën C4 Picasso: Προβλήματα με το πορτμπαγκάζ που δεν ανοίγει

Το πορτμπαγκάζ του Citroën C4 Picasso συχνά δεν ανοίγει, κάτι που συμβαίνει ιδιαίτερα στα μοντέλα Grand Picasso μετά από 50.000-70.000 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα μπορεί να έχει μηχανικές ή ηλεκτρικές αιτίες και εκδηλώνεται με το γεγονός ότι ούτε το τηλεχειριστήριο ούτε ο εσωτερικός διακόπτης λειτουργούν την κλειδαριά του πορτμπαγκάζ. Στην περίπτωση των μηχανικών βλαβών, η ίδια η κλειδαριά συχνά μπλοκάρεται λόγω φθοράς ή διάβρωσης, ενώ τα ηλεκτρικά προβλήματα οφείλονται συνήθως σε ελαττωματικούς ενεργοποιητές ή σε διακοπείσες συνδέσεις καλωδίων. Ένα μπλοκαρισμένο πορτμπαγκάζ είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό όταν το όχημα είναι πλήρως φορτωμένο ή σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Σε ορισμένα μοντέλα μπορεί να επηρεαστεί και το σύστημα κεντρικού κλειδώματος, πράγμα που σημαίνει ότι το πορτμπαγκάζ μπορεί να ανοίξει μόνο μηχανικά με το κλειδί έκτακτης ανάγκης. Η υγρασία μπορεί επίσης να οδηγήσει σε διάβρωση των επαφών και να επιδεινώσει το πρόβλημα.

Για την αποκατάσταση των προβλημάτων του πορτμπαγκάζ απαιτείται συστηματικός έλεγχος. Οι πολύπλοκες κλειδαριές πορτμπαγκάζ του Citroën C4 Picasso απαιτούν τακτική συντήρηση με λίπανση των μηχανικών μερών κάθε 24 μήνες. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων ξεκινά με τον έλεγχο των ασφαλειών - το κλείδωμα του πορτμπαγκάζ συνήθως προστατεύεται από μια ασφάλεια 15Α. Η τάση στον σερβοκινητήρα μπορεί να μετρηθεί με ένα πολύμετρο (πρέπει να είναι 12V). Οι μηχανικές εμπλοκές μπορούν να αναγνωριστούν από την αντίσταση όταν η κλειδαριά λειτουργεί χειροκίνητα. Σε περίπτωση ηλεκτρικών προβλημάτων, συχνά πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρη η κλειδαριά, η οποία κοστίζει 200-400 ευρώ. Μόνο ο σερβοκινητήρας κοστίζει περίπου 100-150 ευρώ. Η προληπτική φροντίδα με λιπαντικό χωρίς οξέα και η προστασία από την υγρασία θα παρατείνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής.

SCHRADER 1210 Αισθητήρας τροχού, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών με βίδα, με βαλβίδες
Κριτικές - 31
Πληροφορίες προϊόντος
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βίδα, με βαλβίδες
  • μέγιστη επιτρεπ. ταχύτητα [km / h]: 210
  • Χρώμα περιβλήματος: μαύρο / άσπρο
  • Πεδίο συχνότητας [MHz]: 433
  • Υλικό κορμού βαλβίδας: Λάστιχο με χαλκούχο ύφασμα
  • Στοιχεία ελέγχου: CE
  • Γράμμα αναγνώρισης: 1210
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm] 0
  • Τρόπος συναρμολόγησης: κουμπωτό
  • Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Χρώμα βαλβίδας: μαύρο
  • SCHRADER: Αισθητήρας τροχού, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Αριθμός τεμαχίου: 1210
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
SCHRADER Αισθητήρας τροχού, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών με βίδα, με βαλβίδες
Αριθμός προϊόντος: 1210
25,22 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-37%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 2328 Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Κριτικές - 40
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Σειρά προϊόντος: Leichtlauf
  • Έκδοση: High Tech
  • Αριθμός τεμαχίου: 2328
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • LIQUI MOLY: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 64,83 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
LIQUI MOLY Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Αριθμός προϊόντος: 2328
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 104,21 €

64,83 €
12,97 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-61%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Λυχνία, μεγάλα φώτα H7 12V 55W PX26d, 5000K, Αλογόνο
Κριτικές - 65
Πληροφορίες προϊόντος
  • Σειρά προϊόντος: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Είδος λάμπας: H7
  • Είδος κατασκευής λάμπας: Αλογόνο
  • Ονομαστική ισχύς [W]: 55
  • Τάση [V]: 12
  • Θερμοκρασία χρώματος [K]: 5000
  • Έκδοση βάσης λαμπτήρα πυράκτωσης: PX26d
  • OSRAM: Λυχνία, μεγάλα φώτα
  • Αριθμός τεμαχίου: 64210CBN-HCB
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
OSRAM Λυχνία, μεγάλα φώτα H7 12V 55W PX26d, 5000K, Αλογόνο
Αριθμός προϊόντος: 64210CBN-HCB
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 42,99 €

16,40 €
Τιμή ανά σετ 2 τεμαχίων
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-7%
BH-RS-N BOSCH 9 320 335 007 Τενόρος 12V, 510 Hz, 110 dB(A), ηλεκτρο-πνευματικό, 80W, 80 mm, ενδεχομένως προσαρμ. στηρίγματος
Κριτικές - 9
Πληροφορίες προϊόντος
  • Μονάδα ποσότητας: Σετ
  • Τρόπος λειτουργίας: ηλεκτρο-πνευματικό
  • Τάση [V]: 12
  • Κατανάλωση ρεύματος [W]: 80
  • Πεδίο συχνότητας [Hz]: 510
  • Ένταση ήχου [dB(A)]: 110
  • Πλάτος [mm]: 85
  • Διάμετρος [mm]: 80
  • Πλήθος συνδέσεων: 2
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: ενδεχομένως προσαρμ. στηρίγματος
  • επαφή: ενδ. προσαρμογή φις
  • BOSCH: Τενόρος
  • Αριθμός τεμαχίου: 9 320 335 007
  • Η τιμή μας: 22,88 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
BOSCH Τενόρος 12V, 510 Hz, 110 dB(A), ηλεκτρο-πνευματικό, 80W, 80 mm, ενδεχομένως προσαρμ. στηρίγματος
Αριθμός προϊόντος: 9 320 335 007
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 24,61 €

22,88 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
FUCHS Titan Syn MC 601411717 Λάδι κινητήρα 10W-40, 5l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Κριτικές - 10
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Συστάσεις κατασκευαστή: MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Λάδι: εν μέρει συνθετικό λάδι
  • Σειρά προϊόντος: Titan
  • Έκδοση: Syn MC
  • Αριθμός τεμαχίου: 601411717
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • FUCHS: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 39,46 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
FUCHS Λάδι κινητήρα 10W-40, 5l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 601411717
39,46 €
7,89 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης

Πρόσθετες συχνές βλάβες του Citroën C4 Picasso

Πρόσθετες συχνές βλάβες του Citroën C4 Picasso

Με βάση την εμπειρία των οδηγών του Citroën C4 Picasso, εμφανίζονται τα ακόλουθα πρόσθετα προβλήματα:

 
  • Ελαττωματικό ηλεκτρονικό χειρόφρενο: εμφανίζεται συχνά μετά από 80.000-100.000 χλμ. λόγω φθοράς των σερβοκινητήρων ή επικαθήσεων ασβεστίου στα τακάκια των φρένων.
  • Ελαττωματικό ballast φώτων Xenon: Τα προβλήματα εμφανίζονται συνήθως μετά από 60.000-80.000 χλμ. λόγω υπερθέρμανσης ή υγρασίας στο περίβλημα των προβολέων.
  • Προβλήματα στροβιλοσυμπιεστή με κινητήρες HDI: Τα ελαττώματα εμφανίζονται συνήθως μετά από 120.000-150.000 χλμ. λόγω άνθρακα λαδιού ή ελαττωματικών οδηγών πτερυγίων.
  • Τραβήγματα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων: Ιδιαίτερα στα αυτόματα μοντέλα μετά από 100.000-120.000 χλμ. λόγω φθαρμένων συμπλεκτών ή ελαττωματικών βαλβίδων.
  • Ελαττωματικά ηλεκτρικά παράθυρα: Τα ηλεκτρικά παράθυρα συχνά παρουσιάζουν βλάβη μετά από 70.000-90.000 χλμ. λόγω φθαρμένων οδηγών ή ελαττωματικών μοτέρ.
  • Ελαττωματικός αισθητήρας ABS: Προβλήματα με τους αισθητήρες ταχύτητας των τροχών εμφανίζονται συνήθως μετά από 80.000-100.000 χλμ. λόγω διάβρωσης ή μηχανικής βλάβης.
  • Ελαττωματική αντλία καυσίμου: Στους βενζινοκινητήρες μετά από 120.000-140.000 χλμ. λόγω φθοράς ή μόλυνσης στο ρεζερβουάρ.

Citroën C4 Picasso: αδυναμίες και δυνατά σημεία

Δυνατά σημεία Αδυναμίες
Ευρύχωρο εσωτερικό Ο κλιματισμός δεν ψύχει
Ευέλικτο σύστημα καθισμάτων Ο ανεμιστήρας δεν λειτουργεί
Καλή επισκόπηση Προβλήματα με τα ηλεκτρονικά
Άνετη ανάρτηση Η θερμάστρα δεν ζεσταίνεται
Πρακτικές λύσεις αποθήκευσης Προβλήματα εκκίνησης
Χαμηλό κόστος συντήρησης Το πορτμπαγκάζ δεν ανοίγει
Σύγχρονος εξοπλισμός ασφαλείας Δεν λειτουργεί το keyless
Οικονομικοί κινητήρες HDI Ελαττωματική αερανάρτηση

Το Citroën C4 Picasso είναι ένα πρακτικό οικογενειακό αυτοκίνητο με κάποια τυπικά αδύνατα σημεία, τα οποία αφορούν κυρίως την άνεση και τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Οι πιο συνηθισμένες βλάβες εμφανίζονται μετά από 50.000-80.000 χιλιόμετρα και μπορούν σε μεγάλο βαθμό να αποφευχθούν με τακτική συντήρηση και προληπτικά μέτρα.

AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές

48159773 PHILIPS 12499CP Λυχνία, φλας 12V 21/5W, P21/5W, Σφαιρικός λαμπτήρας
Κριτικές - 24
Πληροφορίες προϊόντος
  • Είδος λάμπας: P21 / 5W, Σφαιρικός λαμπτήρας
  • Τάση [V]: 12
  • Ονομαστική ισχύς [W]: 21 / 5
  • Έκδοση βάσης λαμπτήρα πυράκτωσης: BAY15d
  • PHILIPS: Λυχνία, φλας
  • Αριθμός τεμαχίου: 12499CP
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
PHILIPS Λυχνία, φλας 12V 21/5W, P21/5W, Σφαιρικός λαμπτήρας
Αριθμός προϊόντος: 12499CP
1,70 €
Τιμή ανά τεμάχιο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-21%
LIQUI MOLY Leichtlauf Super 1301 Λάδι κινητήρα 10W-40, 5l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Κριτικές - 40
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Συστάσεις κατασκευαστή: Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.3, MB 229.1, VW 501 01, PSA B71 2300, VW 505 00
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Λάδι: εν μέρει συνθετικό λάδι
  • Σειρά προϊόντος: Leichtlauf
  • Έκδοση: Super
  • Αριθμός τεμαχίου: 1301
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • LIQUI MOLY: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 49,82 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
LIQUI MOLY Λάδι κινητήρα 10W-40, 5l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 1301
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 63,66 €

49,82 €
9,96 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Valvoline MaxLife 872297 Λάδι κινητήρα 10W-40, 5l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Κριτικές - 54
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Συστάσεις κατασκευαστή: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Λάδι: εν μέρει συνθετικό λάδι
  • Σειρά προϊόντος: MaxLife
  • Αριθμός τεμαχίου: 872297
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • Valvoline: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 39,88 €
Λεπτομέρειες
Valvoline Λάδι κινητήρα 10W-40, 5l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 872297
39,88 €
7,98 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
SHELL Spirax S4 AT 550027967 Λάδι κιβωτίου ταχυτήτων 75W-90, Χωρητικότητα: 1l
Κριτικές - 68
Πληροφορίες προϊόντος
  • Έκδοση: S4 AT
  • Σειρά προϊόντος: Spirax
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 75W-90
  • Συστάσεις κατασκευαστή: VW 501 50
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 1
  • Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: για μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
  • Προδιαγραφή: API GL-4
  • Είδος δοχείου: Φιάλη
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • SHELL: Λάδι κιβωτίου ταχυτήτων
  • Αριθμός τεμαχίου: 550027967
  • Η τιμή μας: 14,20 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
SHELL Λάδι κιβωτίου ταχυτήτων 75W-90, Χωρητικότητα: 1l
Αριθμός προϊόντος: 550027967
14,20 €
14,20 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109776 Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Κριτικές - 68
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Σειρά προϊόντος: 8100
  • Έκδοση: X-CESS GEN2
  • Αριθμός τεμαχίου: 109776
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • Εξοπλισμός κινητήρα: 4-Stroke
  • MOTUL: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 42,54 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MOTUL Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Αριθμός προϊόντος: 109776
42,54 €
8,51 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-8%
MANNOL LEGEND EXTRA MN7919-5 Λάδι κινητήρα 0W-30, 5l
Κριτικές - 58
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-12 FE, MB 229.61, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Ford WSS-M2C950-A
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Σειρά προϊόντος: LEGEND
  • Έκδοση: EXTRA
  • Αριθμός τεμαχίου: MN7919-5
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • MANNOL: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 31,05 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANNOL Λάδι κινητήρα 0W-30, 5l
Αριθμός προϊόντος: MN7919-5
Περισσότερα
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 33,99 €

31,05 €
6,21 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Valvoline MaxLife 872296 Λάδι κινητήρα 10W-40, 4l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Κριτικές - 21
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Συστάσεις κατασκευαστή: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 4
  • Λάδι: εν μέρει συνθετικό λάδι
  • Σειρά προϊόντος: MaxLife
  • Αριθμός τεμαχίου: 872296
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • Valvoline: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 32,68 €
Λεπτομέρειες
Valvoline Λάδι κινητήρα 10W-40, 4l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 872296
32,68 €
8,17 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
MOTUL 8100 X-clean 109226 Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Κριτικές - 65
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Σειρά προϊόντος: 8100
  • Έκδοση: X-clean
  • Αριθμός τεμαχίου: 109226
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • MOTUL: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 48,57 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MOTUL Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Αριθμός προϊόντος: 109226
48,57 €
9,71 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-73%
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Κριτικές - 54
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Συστάσεις κατασκευαστή: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Σειρά προϊόντος: Evolution
  • Έκδοση: 900 SXR
  • Αριθμός τεμαχίου: 2198388
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: για επιβαρυμένες συνθήκες λειτουργίας
  • ELF: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 38,02 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
ELF Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Αριθμός προϊόντος: 2198388
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 142,95 €

38,02 €
7,60 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Κριτικές - 17
Πληροφορίες προϊόντος
  • Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Σειρά προϊόντος: 300V COMPETITION
  • Έκδοση: ESTER Core Techn.
  • Αριθμός τεμαχίου: 110818
  • Υπόδειξη κατασκευαστή λαδιού: Above standards
  • Είδος δοχείου: Μεταλλικός περιέκτης
  • Εξοπλισμός κινητήρα: 4-Stroke
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: για επιβαρυμένες συνθήκες λειτουργίας
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • MOTUL: Λάδι κινητήρα
  • Η τιμή μας: 110,54 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MOTUL Λάδι κινητήρα 5W-40, 5l
Αριθμός προϊόντος: 110818
110,54 €
22,11 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης

Δημοφιλεις αναρτησεις

Εγγραφειτε στο ενημερωτικο μας δελτιο

Για να λαμβάνετε τα τελευταία μας νέα και συμβουλές, σας παρακαλούμε εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου: