Ο κλιματισμός δεν ψύχει και ο ανεμιστήρας δεν λειτουργεί: Ο κλιματισμός συχνά παρουσιάζει βλάβη μετά από 40.000-60.000 χιλιόμετρα, ειδικά στα Berlingo 2 και Berlingo 3. Ο ανεμιστήρας μπορεί να παρουσιάσει πλήρη βλάβη ή να λειτουργεί μόνο σε ορισμένα επίπεδα, με αποτέλεσμα να μην επαρκεί η ψύξη.
Ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά και δεν εκκινείται: Τα μοντέλα 1.6 HDI και 2.0 HDI παρουσιάζουν συχνά προβλήματα εκκίνησης από τα 80.000 χλμ. Ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά, ιδιαίτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες, γεγονός που συχνά οφείλεται σε ελαττωματικά μπουζί πυράκτωσης ή σε προβλήματα της αντλίας καυσίμου.
Το Start-Stop δεν λειτουργεί: Το σύστημα Start-Stop συχνά δεν λειτουργεί στο Berlingo 3 με 1.5 BlueHDI 130 από τα 30.000 χλμ. Το σύστημα δεν απενεργοποιείται αυτόματα ή δεν επανεκκινεί τον κινητήρα, γεγονός που μειώνει την αποδοτικότητα καυσίμου.
Το πεντάλ του συμπλέκτη δεν επιστρέφει: Αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται ιδιαίτερα στο 1.6 HDI από τα 70.000 χλμ. Το πεντάλ του συμπλέκτη κολλάει στην πατημένη θέση ή επιστρέφει αργά, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η αλλαγή ταχυτήτων και να εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια.
Citroën Berlingo: Προβλήματα με τον κλιματισμό και τον ανεμιστήρα
Ο κλιματισμός δεν ψύχει και ο ανεμιστήρας δεν λειτουργεί - αυτές οι συχνές βλάβες εμφανίζονται ιδιαίτερα στα Berlingo 2 και Berlingo 3. Ο ανεμιστήρας συχνά δεν λειτουργεί πλήρως ή λειτουργεί μόνο σε ορισμένα επίπεδα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επαρκής αερισμός και ψύξη. Τα συμπτώματα εκδηλώνονται συνήθως με χαμηλό όγκο αέρα, ζεστό αέρα παρά το γεγονός ότι το σύστημα κλιματισμού είναι ενεργοποιημένο ή με πλήρη αποτυχία του εξαερισμού. Αυτές οι βλάβες μπορεί να εμφανιστούν ήδη από τα 40.000 χλμ. και επιδεινώνονται προοδευτικά. Η αξιοπιστία του συστήματος κλιματισμού είναι ένα γνωστό αδύνατο σημείο του μοντέλου. Τα μοντέλα 1.6 16V και VTI 95 είναι ιδιαίτερα επιρρεπή σε αυτά τα προβλήματα.
Ένας συστηματικός έλεγχος είναι απαραίτητος για τη διάγνωση αυτών των πολύπλοκων προβλημάτων. Τα ευαίσθητα εξαρτήματα του συστήματος κλιματισμού Citroën Berlingo απαιτούν τακτικό έλεγχο της στάθμης του ψυκτικού μέσου, της απόδοσης του συμπιεστή και των ηλεκτρικών συνδέσεων. Το μοτέρ του ανεμιστήρα πρέπει να ελέγχεται για φθορά της ανθρακικής βούρτσας, ενώ ο συμπιεστής του κλιματισμού πρέπει να ελέγχεται για διαρροές και σωστή λειτουργία. Η λύση συχνά περιλαμβάνει την αντικατάσταση του μοτέρ του φυσητήρα (το κόστος ποικίλλει ανάλογα με το συνεργείο), την επαναπλήρωση του ψυκτικού υγρού ή την επισκευή των διαρροών στο σύστημα.
Κοτσαδόρος:
με αυτόματη απενεργοποίηση της βοήθειας παρκαρίσματος
Εξοπλισμός οχήματος:
για οχήματα με κοτσαδόρο
DIN / ISO:
17386
Τύπος αισθητήρα:
Αισθητήρας υπερήχων
Ένδειξη:
χωρίς ένδειξη
Βάρος [kg]:
1,2
Χημική ιδιότητα:
με δυνατότητα βαφής
Ονομαστική τάση [V]:
12
Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2:
με αισθητήρα
Γωνία αναχώρησης αισθητήρα, βοήθεια παρκαρίσματος:
Γωνία αναχώρησης αισθητήρα: 0 έως 5 μοίρες
Ρύθμιση ύψους έως [cm]:
65
Ενεργοποίηση βοήθειας παρκαρίσματος:
με ηχητική λειτουργία προειδοποίησης, με σίγαση ραδιοφώνου, Ενεργοποίηση προαιρετικά με διακόπτη, Ενεργοποίηση μέσω της όπισθεν
Παράμετρος, PPS (βοήθεια παρκαρίσματος):
με παράμετρο προγραμματισμού, PPS
Citroën Berlingo: Προβλήματα με την εκκίνηση του κινητήρα στις εκδόσεις ντίζελ
Ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος και δεν παίρνει μπρος - αυτές οι κρίσιμες βλάβες επηρεάζουν κυρίως τους πετρελαιοκινητήρες 1.6 HDI και 2.0 HDI. Το Multispace δεν παίρνει μπροστά, ειδικά σε χαμηλές θερμοκρασίες, προκαλώντας σημαντικά προβλήματα κινητικότητας. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν παρατεταμένη εκκίνηση χωρίς ανάφλεξη, ακανόνιστη συμπεριφορά εκκίνησης ή πλήρη αδυναμία εκκίνησης. Αυτές οι βλάβες εμφανίζονται συνήθως μετά από 80.000 χιλιόμετρα, αλλά μπορεί να εμφανιστούν νωρίτερα εάν δεν συντηρούνται σωστά. Η διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων εκκίνησης επηρεάζεται από την ποιότητα του καυσίμου και τα διαστήματα συντήρησης. Ειδικά ο 1.5 diesel παρουσιάζει παρόμοια αδύναμα σημεία στη λογική της εκκίνησης.
Για την ακριβή διάγνωση των προβλημάτων εκκίνησης απαιτείται επαγγελματικός έλεγχος. Τα πολύπλοκα συστήματα ψεκασμού ντίζελ του Citroën Berlingo απαιτούν ειδικό διαγνωστικό εξοπλισμό για τον έλεγχο των λαμπτήρων πυράκτωσης, της αντλίας καυσίμου και των εγχυτήρων. Θα πρέπει να μετρηθεί η πίεση καυσίμου (κανονικά: 1350-1400 bar για τα συστήματα common rail), να ελεγχθεί η συνέχεια των λαμπτήρων πυράκτωσης (αντίσταση: 0,5-2 ohm) και να ελεγχθεί η τάση της μπαταρίας (τουλάχιστον 12.4V). Η επισκευή μπορεί να απαιτήσει την αντικατάσταση των λαμπτήρων πυράκτωσης, των φίλτρων καυσίμου ή της αντλίας υψηλής πίεσης, ενώ η προληπτική συντήρηση συνιστάται κάθε 15.000 km.
Citroën Berlingo: προβλήματα με το σύστημα Start-Stop
Το σύστημα Start-Stop δεν λειτουργεί - αυτή η σύγχρονη τεχνολογία αποτυγχάνει συχνά στο Berlingo 3, ειδικά στα μοντέλα με 1.5 BlueHDI 130 και VTI 120. Το σύστημα δεν σβήνει αυτόματα ή δεν επανεκκινεί τον κινητήρα, γεγονός που μειώνει σημαντικά την αποδοτικότητα καυσίμου. Τα συμπτώματα εκδηλώνονται με τη συνεχή λειτουργία του κινητήρα όταν είναι ακίνητος, μηνύματα σφάλματος στην οθόνη ή απροσδόκητο σβήσιμο κατά την οδήγηση. Αυτές οι δυσλειτουργίες μπορεί να εμφανιστούν ήδη από τα 30.000 χλμ. και συχνά εξαρτώνται από τις καιρικές συνθήκες. Η αξιοπιστία του συστήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χωρητικότητα της μπαταρίας και τους αισθητήρες. Τόσο οι βενζινοκίνητες όσο και οι αυτόματες εκδόσεις επηρεάζονται από αυτές τις βλάβες.
Η επαγγελματική συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργικότητα του συστήματος Start-Stop. Τα ευαίσθητα εξαρτήματα του Citroën Berlingo Start-Stop απαιτούν τακτικό έλεγχο της τάσης της μπαταρίας (τουλάχιστον 12.6V), των αισθητήρων θερμοκρασίας του κινητήρα και της κατάστασης του κλιματισμού. Η μπαταρία πρέπει να ελέγχεται κάθε 50.000 χλμ. καθώς μια χαμηλή μπαταρία (κάτω από 70% χωρητικότητα) απενεργοποιεί το σύστημα. Η λύση συχνά περιλαμβάνει την αντικατάσταση της μπαταρίας της μίζας, τη βαθμονόμηση των αισθητήρων ή την ενημέρωση του λογισμικού, αν και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας μπορεί να μειωθεί σε 3-4 χρόνια με συχνή χρήση του Start-Stop.
Citroën Berlingo: Μπέρνλιγκραντ: Προβλήματα με το σύστημα συμπλέκτη
Το πεντάλ του συμπλέκτη δεν επανέρχεται - αυτά τα μηχανικά προβλήματα εμφανίζονται ιδιαίτερα με τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων του 1.6 HDI. Το πεντάλ κολλάει στην πατημένη θέση ή επιστρέφει αργά, με αποτέλεσμα να δυσκολεύει σημαντικά η αλλαγή ταχυτήτων και να εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν αργό πεντάλ, ελλιπή επιστροφή στην αρχική θέση ή πλήρες κόλλημα. Αυτές οι βλάβες εκδηλώνονται συνήθως μετά από 70.000 χλμ. και επιδεινώνονται προοδευτικά λόγω φθοράς. Η διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων του συμπλέκτη είναι συνήθως 120.000-150.000 km, αλλά μπορεί να μειωθεί σημαντικά με τη συχνή αστική κυκλοφορία. Τόσο το Berlingo 2 όσο και τα νεότερα μοντέλα παρουσιάζουν αυτά τα αδύναμα σημεία.
-44%
Κριτικές - 25
Πληροφορίες προϊόντος
Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός αριστερά, μπροστά δεξιά, πλευρική τοποθέτηση
Η τακτική συντήρηση είναι απαραίτητη για τη μακροζωία του συστήματος συμπλέκτη. Τα ακριβή εξαρτήματα του συμπλέκτη του Citroën Berlingo απαιτούν τακτικό έλεγχο του υδραυλικού υγρού, του κύριου κυλίνδρου και του μηχανισμού του πεντάλ. Η υδραυλική πίεση πρέπει να διατηρείται στα 15-20 bar, το υγρό φρένων πρέπει να αλλάζεται κάθε 2 χρόνια και ο δίσκος του συμπλέκτη πρέπει να ελέγχεται για φθορά (ελάχιστο πάχος: 7 mm). Η επισκευή μπορεί να απαιτεί την αντικατάσταση του κύριου κυλίνδρου, του δίσκου συμπλέκτη ή ολόκληρης της μονάδας συμπλέκτη, ενώ προληπτικοί έλεγχοι συνιστώνται κάθε 30.000 χλμ.
Citroën Berlingo: Προβλήματα θέρμανσης και εξαερισμού
Η θέρμανση δεν ζεσταίνεται και ο εξαερισμός δεν λειτουργεί - αυτά τα προβλήματα άνεσης επηρεάζουν ιδιαίτερα τα παλαιότερα μοντέλα Berlingo με 60.000 χλμ. και άνω. Το σύστημα δεν λειτουργεί λόγω ελαττωματικών βαλβίδων θέρμανσης, φραγμένων εναλλακτών θερμότητας ή χαλασμένων μοτέρ ανεμιστήρων. Τα συμπτώματα εκδηλώνονται με κρύο αέρα παρά την ενεργοποίηση της θέρμανσης, ανομοιόμορφη κατανομή της θερμοκρασίας ή πλήρη αποτυχία του εξαερισμού. Τα παράπονα αυτά εμφανίζονται συχνότερα κατά την ψυχρή περίοδο και μπορεί να επηρεάσουν την ασφάλεια οδήγησης λόγω των θολωμένων παραθύρων. Η αξιοπιστία του συστήματος θέρμανσης είναι ένα γνωστό αδύναμο σημείο που έχει επηρεάσει αρκετές γενιές μοντέλων. Τα οχήματα με μεγάλη χιλιομετρική απόσταση άνω των 100.000 χλμ. επηρεάζονται ιδιαίτερα.
Για τη διάγνωση των προβλημάτων θέρμανσης και εξαερισμού απαιτείται συστηματικός έλεγχος. Τα πολύπλοκα συστήματα θέρμανσης του Citroën Berlingo απαιτούν τακτικό έλεγχο της στάθμης του ψυκτικού υγρού, της λειτουργίας του θερμοστάτη και των βαλβίδων θέρμανσης. Η στάθμη του ψυκτικού υγρού πρέπει να βρίσκεται μεταξύ ελάχιστου και μέγιστου, η θερμοκρασία λειτουργίας πρέπει να φτάνει τους 90°C και οι βαλβίδες θέρμανσης πρέπει να ανοίγουν πλήρως. Η λύση συχνά περιλαμβάνει το ξέπλυμα του συστήματος θέρμανσης, την αντικατάσταση του θερμοστάτη ή την επισκευή των μοτέρ των ανεμιστήρων, με την τακτική συντήρηση κάθε 40.000 χλμ. να παρατείνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής.
Πρόσθετες συχνές βλάβες του Citroën Berlingo
Με βάση την εμπειρία των οδηγών του Citroën Berlingo, εμφανίζονται τα ακόλουθα πρόσθετα προβλήματα:
Οι υαλοκαθαριστήρες δεν λειτουργούν: εμφανίζεται συχνά μετά τα 50.000 χλμ. και συχνά προκαλείται από ελαττωματικά μοτέρ υαλοκαθαριστήρων ή φθαρμένους συνδέσμους.
Η κόρνα δεν λειτουργεί: Συνήθως αποτυγχάνει μετά από 60.000-80.000 χλμ. λόγω διάβρωσης των επαφών ή ελαττωματικών διακοπτών κόρνας.
Προβλήματα ανύψωσης ηλεκτρικών παραθύρων: Εμφανίζονται μετά από 40.000 km, ιδίως στις πίσω πόρτες λόγω φθοράς του μοτέρ.
Ελαττωματικές κλειδαριές θυρών: Μπορεί να εμφανιστούν από τα 30.000 km, συχνά λόγω φθοράς των μηχανισμών κλειδώματος.
Προβλήματα με το υδραυλικό τιμόνι: Συνήθως εμφανίζονται μετά από 90.000 χλμ., συχνά λόγω διαρροής των σωληνώσεων ή ελαττωματικών αντλιών.
Προβλήματα στο σύστημα εξάτμισης: Ιδιαίτερα στα μοντέλα ντίζελ μετά από 80.000 χλμ. λόγω απόφραξης του φίλτρου σωματιδίων αιθάλης.
Προβλήματα μπαταρίας: Συχνά μετά από 3-4 χρόνια, αυξημένα σε οχήματα με σύστημα Start-Stop.
Προβλήματα φρένων: Πρόωρη φθορά των τακακιών των φρένων από τα 40.000 χλμ.
Citroën Berlingo: αδυναμίες και πλεονεκτήματα
Δυνατά σημεία
Αδυναμίες
Μεγάλος χώρος φόρτωσης και μεταβλητότητα
Ο κλιματισμός δεν ψύχει
Στιβαροί κινητήρες ντίζελ
Ο ανεμιστήρας δεν λειτουργεί
Καλή σχέση τιμής-απόδοσης
Ο κινητήρας δεν εκκινείται
Υψηλό ωφέλιμο φορτίο
Δεν λειτουργεί το Start-Stop
Εύκολη συντήρηση
Το πεντάλ του συμπλέκτη δεν επιστρέφει
Χαμηλό κόστος συντήρησης
Η θερμάστρα δεν ζεσταίνεται
Πρακτικός σχεδιασμός
Ηλεκτρονικά προβλήματα
Αξιόπιστη βασική τεχνολογία
Δεν λειτουργεί ο εξαερισμός
Το Citroën Berlingo αποδεικνύεται ένα πρακτικό επαγγελματικό όχημα με σταθερή βασική σχεδίαση, το οποίο όμως απαιτεί τακτική προσοχή στα ηλεκτρονικά του εξαρτήματα. Τα πιο συχνά προβλήματα αφορούν συστήματα άνεσης, όπως ο κλιματισμός και η θέρμανση, ενώ τα μηχανικά εξαρτήματα λειτουργούν γενικά αξιόπιστα. Η συνεπής συντήρηση σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή μπορεί να αποτρέψει τις περισσότερες βλάβες και να παρατείνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής.
Χρήσιμα βίντεο για αυτό το θέμα:
Πώς αντικαθιστούμε φίλτρο καμπίνας σε CITROËN BERLINGO M
Πώς αντικαθιστούμε φίλτρο λαδιού και λάδι κινητήρα σε CITROËN BERLINGO M
AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές
-45%
Κριτικές - 40
Πληροφορίες προϊόντος
Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API SP
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296