Εμπειρίες Audi A4 B8: κοινές βλάβες, τυπικά προβλήματα και αδύνατα σημεία του μοντέλου
Πρόβλημα αντλίας λαδιού 2.0 TDI: Ένα κρίσιμο ελάττωμα στην αντλία λαδιού Audi A4 B8 εμφανίζεται συχνά σε χιλιόμετρα 120.000-150.000 χλμ. ή περισσότερα, οδηγώντας σε βλάβη του κινητήρα.
Κατανάλωση λαδιού 1.8 TFSI: Ο κινητήρας 1.8 TFSI (120 ίππων και 160 ίππων) τείνει να καταναλώνει υπερβολικές ποσότητες λαδιού (έως και 1 λίτρο/1.000 χλμ.) από τα 80.000 χλμ. και μετά.
Προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων Multitronic: Τα κιβώτια ταχυτήτων CVT της προσειράς (μοντέλα ετών έως 2011) παρουσιάζουν συχνά σπασίματα ή βλάβες από τα 150.000-180.000 χλμ.
Κεντρικό κλείδωμα και κλειδαριές θυρών: Ελαττωματικές κλειδαριές θυρών και μονάδες ελέγχου κεντρικού κλειδώματος εμφανίζονται συχνότερα σε οχήματα με 100.000 χλμ. και άνω.
Audi A4 B8: Προβλήματα με τον 2.0 TDI και βλάβη της αντλίας λαδιού
Ο κινητήρας 2.0 TDI (150 ίππων και 177 ίππων) στο Audi A4 B8 υποφέρει συχνά από προβλήματα με την αντλία λαδιού και την αλυσίδα χρονισμού. Η βλάβη της αντλίας λαδιού οδηγεί σε έλλειψη λαδιού και δραστική βλάβη του κινητήρα μέσα σε λίγα λεπτά. Τα επηρεαζόμενα μοντέλα είναι συνήθως από τα έτη 2008-2012, με τα πρώτα συμπτώματα, όπως προειδοποιητικές λυχνίες (πίεση λαδιού) ή μεταλλικοί θόρυβοι, να εμφανίζονται από τα 120.000 χιλιόμετρα. Διαγνωστικοί κωδικοί όπως P1512 ή P0299 υποδεικνύουν απώλεια πίεσης.
Η επαγγελματική συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για τον κινητήρα 2.0 TDI. Οι ευαίσθητες αντλίες λαδιού του Audi A4 B8 απαιτούν έγκαιρη αντικατάσταση (το αργότερο στα 140.000 χλμ.) και μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Οι τακτικές μετρήσεις της πίεσης λαδιού (ελάχιστη πίεση: 2,0 bar στις 2.000 σ.α.λ.) και η χρήση πιστοποιημένου λαδιού 5W-40 μειώνουν δραστικά τον κίνδυνο.
Audi A4 B8: 1.8 TFSI κατανάλωση λαδιού και δακτύλιοι εμβόλου
Ο κινητήρας 1.8 TFSI (120 hp, 160 hp και 170 hp) του Audi A4 B8 εμφανίζει συχνά αυξημένη κατανάλωση λαδιού (έως και 1,5 λίτρα/1.000 km) από τα 60.000-80.000 km. Αυτό προκαλείται από φθαρμένους δακτυλίους εμβόλου ή ελαττωματικούς οδηγούς βαλβίδων. Συμπτώματα όπως το μπλε χρώμα των καυσαερίων ή υπολείμματα λαδιού στην εξάτμιση αποτελούν προειδοποιητικά σημάδια. Για τα μοντέλα έως το 2011, η γενική επισκευή του κινητήρα τεκμηριώθηκε στο 23% των περιπτώσεων.
Ο συστηματικός έλεγχος των τιμών συμπίεσης (στόχος: 12-14 bar ανά κύλινδρο) είναι ζωτικής σημασίας. Οι ευαίσθητοι δακτύλιοι εμβόλου του Audi A4 B8 απαιτούν αντικατάσταση εάν η κατανάλωση λαδιού υπερβαίνει τα 0,5 λίτρα/1.000 χλμ. Οι λύσεις κιτ εκ των υστέρων με ενισχυμένους δακτυλίους μειώνουν το πρόβλημα μακροπρόθεσμα.
Audi A4 B8: Multitronic κιβώτιο ταχυτήτων (CVT) και προβλήματα αλλαγής ταχυτήτων
Το κιβώτιο ταχυτήτων Multitronic (τύπος 0AW) στο Audi A4 B8 παρουσιάζει συχνά σπασίματα, ανακριβείς αλλαγές ταχυτήτων ή πλήρη βλάβη από τα 150.000 km. Ιδιαίτερα οι εκδόσεις προπαραγωγής μέχρι το 2011 έχουν υψηλό ποσοστό βλαβών - το 18% των ιδιοκτητών αναφέρουν προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Τυπικοί κωδικοί σφάλματος όπως P1890 (φθορά συμπλέκτη) ή P1740 (ρυθμιστής πίεσης) υποδεικνύουν εσωτερική φθορά.
Ο επαγγελματικός έλεγχος της στάθμης και της ποιότητας του λαδιού (διάστημα αλλαγής: 60.000 χλμ.) είναι ζωτικής σημασίας. Τα πολύπλοκα κιβώτια ταχυτήτων Audi A4 B8 Multitronic απαιτούν ειδικά διαγνωστικά συστήματα όπως το VAS 5054A για ενημερώσεις λογισμικού. Με τα πρώτα συμπτώματα, συνιστούμε την αντικατάσταση της μονάδας ελέγχου ή των πακέτων συμπλέκτη.
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
Κοτσαδόρος:
με αυτόματη απενεργοποίηση της βοήθειας παρκαρίσματος
Εξοπλισμός οχήματος:
για οχήματα με κοτσαδόρο
DIN / ISO:
17386
Τύπος αισθητήρα:
Αισθητήρας υπερήχων
Ένδειξη:
χωρίς ένδειξη
Βάρος [kg]:
1,2
Χημική ιδιότητα:
με δυνατότητα βαφής
Ονομαστική τάση [V]:
12
Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2:
με αισθητήρα
Γωνία αναχώρησης αισθητήρα, βοήθεια παρκαρίσματος:
Γωνία αναχώρησης αισθητήρα: 0 έως 5 μοίρες
Ρύθμιση ύψους έως [cm]:
65
Ενεργοποίηση βοήθειας παρκαρίσματος:
με ηχητική λειτουργία προειδοποίησης, με σίγαση ραδιοφώνου, Ενεργοποίηση προαιρετικά με διακόπτη, Ενεργοποίηση μέσω της όπισθεν
Παράμετρος, PPS (βοήθεια παρκαρίσματος):
με παράμετρο προγραμματισμού, PPS
Audi A4 B8: Ηλεκτρικά προβλήματα και προβλήματα αισθητήρων
Τα ηλεκτρικά προβλήματα και οι βλάβες αισθητήρων δεν είναι ασυνήθιστα στο Audi A4 B8, ειδικά με την πάροδο του χρόνου. Αυτά μπορεί να οδηγήσουν σε προειδοποιητικές λυχνίες στο ταμπλό, δυσλειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων και μειωμένη απόδοση του κινητήρα.
Ένας συστηματικός έλεγχος είναι απαραίτητος για τον έγκαιρο εντοπισμό αυτών των προβλημάτων. Οι ευαίσθητοι ηλεκτρικά συστήματα και αισθητήρες του Audi A4 B8 απαιτούν τακτικούς ελέγχους και, εάν είναι απαραίτητο, αντικατάσταση των ελαττωματικών εξαρτημάτων για να διασφαλιστεί η βέλτιστη λειτουργία. Η επαγγελματική συντήρηση μπορεί να συμβάλει στην αποφυγή σοβαρών ζημιών και να διασφαλίσει την αξιοπιστία του οχήματος.
Audi A4 B8: Ελαττωματικό κεντρικό κλείδωμα και κλειδαριές θυρών
Το ηλεκτρικό σύστημα κεντρικού κλειδώματος στο Audi A4 B8 αντιδρά συχνά αναξιόπιστα μετά από 100.000 χλμ. Τυπικά συμπτώματα είναι μπλοκαρισμένες κλειδαριές θυρών, δυσλειτουργίες της ηλεκτρικής πίσω πόρτας ή αυθόρμητο ξεκλείδωμα. Υπεύθυνοι είναι συνήθως οι ελαττωματικοί διακόπτες επαφής των θυρών ή οι μονάδες ελέγχου (μονάδα ελέγχου J393). Σύμφωνα με αναφορές σε φόρουμ, αυτές οι βλάβες εμφανίζονται στο 15-20% των μοντέλων που κατασκευάστηκαν έως το 2012.
Ο τακτικός καθαρισμός των κλειδαριών των θυρών με σπρέι επαφής αποτρέπει τη διάβρωση. Τα ευαίσθητα συστήματα κλειδώματος των θυρών του Audi A4 B8 απαιτούν την αντικατάσταση των ελαττωματικών ενεργοποιητών (περίπου 2-3 ώρες εργασίας ανά πόρτα) και επαναφορά του λογισμικού μέσω του ODIS.
Audi A4 B8: Προβλήματα αντλίας υψηλής πίεσης
Οι αντλίες υψηλής πίεσης στο Audi A4 B8, ειδικά στα μοντέλα με άμεσο ψεκασμό, μπορεί να παρουσιάσουν βλάβη. Ένα ελαττωματικό μοτέρ της αντλίας μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ο κινητήρας να μην λειτουργεί σωστά ή να μην εκκινεί καθόλου.
Για τον εντοπισμό και την αποκατάσταση αυτών των προβλημάτων απαιτείται επαγγελματικός έλεγχος. Οι αντλίες υψηλής πίεσης του Audi A4 B8 απαιτούν τακτικούς ελέγχους για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία τους. Η επαγγελματική συντήρηση μπορεί να συμβάλει στην αποφυγή σημαντικών ζημιών και να διασφαλίσει την αξιοπιστία του κινητήρα.
Audi A4 B8: βλάβη του κλιματισμού και βλάβη του συμπιεστή
Τα προβλήματα του κλιματισμού στο Audi A4 B8 εκδηλώνονται από τα 60.000-80.000 χλμ. μέσω μειωμένης ψυκτικής ικανότητας ή πλήρους λειτουργικής βλάβης. Οι κύριες αιτίες είναι η διαρροή συμπυκνωτών (συχνά προκαλείται από πέτρες) ή ελαττωματικοί συμπιεστές (τύπου Sanden ή Denso). Οι μετρήσεις της πίεσης του ψυκτικού μέσου (στόχος: 28-35 psi στους 20 °C) και οι επιθεωρήσεις του διακόπτη υψηλής πίεσης είναι κρίσιμες.
Ένα επαγγελματικό σέρβις κλιματισμού με ανίχνευση διαρροών με υπεριώδη ακτινοβολία εντοπίζει τις διαρροές. Τα ακριβή εξαρτήματα του κλιματισμού Audi A4 B8 απαιτούν συντήρηση κάθε 2 χρόνια. Τα διαστήματα αντικατάστασης του συμπιεστή είναι 120.000-160.000 χλμ.
-25%
Κριτικές - 77
Πληροφορίες προϊόντος
Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
Audi A4 B8: Προβλήματα τεντωτήρα αλυσίδας χρονισμού
Οι τεντωτήρες της αλυσίδας χρονισμού στο Audi A4 B8 μπορεί να παρουσιάσουν βλάβη, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή βλάβη του κινητήρα. Ένας ελαττωματικός τεντωτήρας μπορεί να προκαλέσει χαλάρωση της αλυσίδας ή ακόμη και να μεταπηδήσει τα δόντια της, γεγονός που μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες για τον κινητήρα.
Η τακτική συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για τον έγκαιρο εντοπισμό αυτών των προβλημάτων. Οι ευαίσθητοι τεντωτήρες της αλυσίδας χρονισμού του Audi A4 B8 απαιτούν τακτικούς ελέγχους για να διασφαλιστεί ότι η αλυσίδα είναι σωστά τεντωμένη. Η επαγγελματική συντήρηση μπορεί να συμβάλει στην αποφυγή σοβαρών ζημιών και να διασφαλίσει τη μακροζωία του κινητήρα.
Πρόσθετες κοινές βλάβες του Audi A4 B8
Με βάση τα σχόλια των πελατών και τις στατιστικές των συνεργείων, εμφανίζονται επίσης τα ακόλουθα προβλήματα:
Ελαττωματικό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (μονάδα ελέγχου J791): Από τα 80.000 χλμ. και μετά, συχνά λόγω αισθητήρων γεμάτων υγρασία.
Βλάβη της αντλίας υψηλής πίεσης (2.0 TFSI): Επηρεάζει κινητήρες έως το 2011 στα 100.000-130.000 χλμ.
Δυσλειτουργίες Start-Stop: Συχνά προκαλείται από αδύναμη μπαταρία Audi A4 B8 (χωρητικότητα 60 Ah) από 5 χρόνια χρήσης.
Βλάβες του αισθητήρα TPMS: Τα συστήματα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών αναφέρουν βλάβες από τα 70.000 km, ειδικά το χειμώνα.
Κολλήσεις των εγχυτήρων (2.0 TDI): Από τα 120.000 χλμ. λόγω επικαθίσεων θείου, συνιστάται καθαρισμός κάθε 40.000 χλμ.
Δυσλειτουργία της ηλεκτρικής πίσω πόρτας: Σπάσιμο υδραυλικού κυλίνδρου ή καλωδίου ελέγχου από 90.000 χλμ.
Audi A4 B8: αδυναμίες και πλεονεκτήματα
Δυνατά σημεία
Αδυναμίες
Υψηλής ποιότητας εσωτερικό
Ελαττώματα στην αντλία λαδιού 2.0 TDI
Ακριβές πλαίσιο
Κατανάλωση λαδιού 1.8 TFSI
Μεγάλη διάρκεια ζωής με τον 3.0 TDI
Προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων Multitronic
Καλή ασφάλεια κατά τη σύγκρουση
Βλάβες του συμπιεστή κλιματισμού
Οικονομική παραλλαγή 2.0 TDI 150 PS
Ελαττώματα κεντρικού κλειδώματος
Αξιόπιστοι κινητήρες 2.0 TFSI από το 2012 και μετά
Βλάβες στην ηλεκτρική πίσω πόρτα
Καλή διαθεσιμότητα ανταλλακτικών
Συχνές βλάβες του αισθητήρα TPMS
Το Audi A4 B8 εντυπωσιάζει με την αξία και την οδηγική του απόλαυση, αλλά απαιτεί αυστηρά διαστήματα συντήρησης. Κρίσιμα εξαρτήματα όπως η αντλία λαδιού, το κιβώτιο ταχυτήτων και η κλειδαριά της πόρτας πρέπει να παρακολουθούνται εντατικά από τα 100.000 χλμ. Με προληπτικά μέτρα και άμεσες επισκευές, το A4 B8 παραμένει ένας αξιόπιστος σύντροφος.
AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές
-9%
Κριτικές - 82
Πληροφορίες προϊόντος
Χωρητικότητα [λίτρα]: 4
Συστάσεις κατασκευαστή: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: με εργαλείο τοποθέτησης, με ρουλεμάν του βολάν
Σειρά προϊόντος:
RepSet DMF
Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με ρουλεμάν πίεσης, με το σφόνδυλο, με σετ βιδών, Απαιτείται ειδικό εργαλείο για την τοποθέτηση, Βολάν διπλής μάζας χωρίς δίσκο ελέγχου τριβής
Συστάσεις κατασκευαστή: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
Προδιαγραφή: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2