Mercedes C-Class W205: Προβλήματα
Mercedes C-Class W205: προβλήματα και Βλάβη
- Προβλήματα με τη λειτουργία start-stop: Αυτά μπορεί να εμφανιστούν ήδη από τα 20.000-30.000 χλμ. και συχνά προκαλούνται από αδύναμη μπαταρία ή σφάλμα αισθητήρα.
- Ελαττωματικά πηνία ανάφλεξης στους βενζινοκινητήρες: εμφανίζονται συχνά μετά από περίπου 60.000-100.000 χλμ. και οδηγούν σε κακή ανάφλεξη, ιδιαίτερα στα μοντέλα AMG.
- Διαρροή αντλίας νερού: μπορεί να εμφανιστεί μετά από 80.000-120.000 χλμ. και να οδηγήσει σε απώλεια ψυκτικού υγρού.
- Προβλήματα με το ηλεκτρικό χειρόφρενο: οι δυσλειτουργίες μπορεί να εμφανιστούν ήδη από τα 40.000-60.000 χλμ.
- Δυσλειτουργία των προβολέων LED: μεμονωμένα τμήματα LED μπορεί να παρουσιάσουν βλάβη από τα 50.000-70.000 χλμ.
Mercedes W205: Προβλήματα με τον βενζινοκινητήρα

Mercedes C-Class W205: Προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού
Ενδέχεται να παρουσιαστούν προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού στους βενζινοκινητήρες της σειράς M274 (C160, C180, C200, C250, C300). Ένα συνηθισμένο σύμπτωμα είναι θόρυβοι κροταλίσματος κατά την εκκίνηση του κινητήρα ή στο ρελαντί, που συχνά εμφανίζονται μετά από 80.000-100.000 χιλιόμετρα χιλιομέτρων. Σε σοβαρές περιπτώσεις, η αλυσίδα μπορεί να πηδήξει, προκαλώντας ζημιά στον κινητήρα. Η Mercedes συνιστά την προληπτική αντικατάσταση της αλυσίδας χρονισμού περίπου στα 100.000 χιλιόμετρα. Επιπλέον, ο τεντωτήρας της αλυσίδας θα πρέπει να ελέγχεται τακτικά για την αποφυγή πρόωρης φθοράς.
Υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος ελαττωμάτων στα μοντέλα C 400 4MATIC, C 43 AMG και C 450 AMG: στον κινητήρα V6 M276, ο τεντωτήρας της αλυσίδας δημιουργούσε προβλήματα λόγω ανεπαρκούς παροχής λαδιού μέχρι περίπου τα τέλη του 2014, με αποτέλεσμα να αστοχήσει η αλυσίδα. Η τακτική αλλαγή λαδιού με λάδι κινητήρα υψηλής ποιότητας θα συμβάλει στην παράταση της διάρκειας ζωής του εντατήρα αλυσίδας.
Κατανάλωση λαδιού
Ορισμένοι βενζινοκινητήρες της σειράς M274, ιδιαίτερα στα μοντέλα C200 και C250, τείνουν να έχουν αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Κατανάλωση έως και 0,5 λίτρα ανά 1000 km θεωρείται "φυσιολογική". Η κατανάλωση αυξάνεται μετά από 40.000-60.000 χλμ. Πιθανές αιτίες είναι οι φθαρμένοι δακτύλιοι του εμβόλου ή οι τσιμούχες του στελέχους της βαλβίδας. Ο τακτικός έλεγχος της στάθμης λαδιού και η έγκαιρη αντικατάσταση των φθαρμένων εξαρτημάτων μπορεί να αποτρέψει σημαντικές ζημιές στον κινητήρα.
Mercedes W205: προβλήματα ντίζελ

Σύστημα AdBlue
Στους κινητήρες ντίζελ ενδέχεται να παρουσιαστούν προβλήματα με το σύστημα AdBlue. Οι εγχυτήρες συχνά μπλοκάρουν ή η αντλία αστοχεί, κάτι που συνήθως συμβαίνει μεταξύ 80.000 και 120.000 χλμ. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν μείωση της απόδοσης ή προειδοποιητικές ειδοποιήσεις στην οθόνη του οχήματος. Ο τακτικός καθαρισμός και η χρήση υψηλής ποιότητας AdBlue μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη αυτών των προβλημάτων. Εάν το ελάττωμα επαναληφθεί, η αντικατάσταση των επηρεαζόμενων εγχυτήρων ή της αντλίας μπορεί να βοηθήσει.
Κινητήρες CDI
Οι πετρελαιοκινητήρες CDI ενδέχεται να εμφανίσουν τον κωδικό σφάλματος P052E, ο οποίος υποδεικνύει προβλήματα με τη βαλβίδα εξαερισμού στροφαλοθάλαμου. Αυτό συμβαίνει συχνά μεταξύ 80.000-100.000 χλμ. και μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος. Η επισκευή ή η αντικατάσταση της βαλβίδας εξαερισμού σε πρώιμο στάδιο μπορεί να σταθεροποιήσει την απόδοση του κινητήρα και να αποφύγει επακόλουθες ζημιές.
Mercedes C-Class W205: προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-Tronic
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-Tronic 9 σχέσεων μπορεί να προκαλέσει προβλήματα σε σπάνιες περιπτώσεις. Οι ιδιοκτήτες αυτού του αυτοκινήτου αναφέρουν σπασμωδικές αλλαγές ταχυτήτων ή καθυστερημένη εκκίνηση, οι οποίες συχνά εμφανίζονται μετά από 50.000-70.000 χλμ. Τις περισσότερες φορές, τα προβλήματα μπορούν να επιλυθούν με μια ενημέρωση λογισμικού. Εάν επιμένουν, μπορεί να είναι απαραίτητη η αλλαγή του υγρού μετάδοσης ή ένας ενδελεχής έλεγχος της μηχανοτρονικής.
Χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
Στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, προβλήματα με τον επιλογέα ταχυτήτων μπορεί να εμφανιστούν από τα 60.000-80.000 χλμ. περίπου, όπως δύσκαμπτη αλλαγή ταχυτήτων ή θόρυβος κατά την αλλαγή ταχυτήτων. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η αντικατάσταση του συνδέσμου αλλαγής ταχυτήτων ή ο έλεγχος του συμπλέκτη μπορεί να είναι πιθανές λύσεις.
Mercedes W205: Προβλήματα πλαισίου

Προβλήματα Mercedes C-Class W205 AIRMATIC
Η προαιρετική αερανάρτηση AIRMATIC μπορεί να προκαλέσει δυσκολίες. Οι διαρροές στα ελατήρια αέρα ή τα ελαττώματα του συμπιεστή είναι συνηθισμένα και συνήθως γίνονται αντιληπτά μεταξύ 60.000 και 120.000 χλμ. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν ένα κρεμασμένο όχημα ή προειδοποιητικές ειδοποιήσεις στο ταμπλό. Μπορεί να χρειαστεί να αντικαταστήσετε τα ελατήρια αέρα ή να επισκευάσετε τον συμπιεστή για να αποκατασταθεί η λειτουργία του συστήματος AIRMATIC.
Θόρυβος της ανάρτησης
Πολλοί ιδιοκτήτες αναφέρουν θορύβους τριξίματος από την ανάρτηση, ειδικά σε χαμηλές θερμοκρασίες ή αφού το όχημα παραμείνει ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα προβλήματα αυτά μπορεί να εμφανιστούν ήδη από τα 20.000-30.000 χλμ. Μια συνηθισμένη αιτία είναι τα στεγνά ρουλεμάν ή κουζινέτα από καουτσούκ. Η λίπανση των επηρεαζόμενων τμημάτων ή η αντικατάσταση των ελαστικών ρουλεμάν μπορεί να εξαλείψει οριστικά τον θόρυβο.
Mercedes C-Class W205: προβλήματα με την πανοραμική οροφή
Ορισμένοι οδηγοί έχουν παραπονεθεί για ελαττώματα στην προαιρετική πανοραμική οροφή, τα οποία εμφανίζονται μέσα στα πρώτα 30.000 χλμ. Μπορεί να ακούνε ήχους ουρλιαχτού ανέμου ή να εντοπίζουν διαρροές στην οροφή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο μηχανισμός ανοίγματος μπλοκάρει επίσης. Η αναπροσαρμογή ή η αντικατάσταση των παρεμβυσμάτων μπορεί να βοηθήσει. Εάν το πρόβλημα επιμένει, μπορεί να χρειαστεί να αντικατασταθεί ολόκληρο το σύστημα ανοίγματος.
Mercedes C-Class W205: προβλήματα με το σύστημα πλοήγησης
Ορισμένοι άνθρωποι αναφέρουν ότι το σύστημα πλοήγησης δεν εμφανίζει ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με το κλείσιμο δρόμων. Επιπλέον, το σύστημα infotainment COMAND μπορεί να παγώσει, συχνά μέσα στα πρώτα 50.000 χλμ. Μια απλή αναβάθμιση λογισμικού παρέχει συνήθως μια μακροπρόθεσμη λύση για αυτές τις βλάβες.
Mercedes W205: προβλήματα μπαταρίας
Ορισμένα μοντέλα W205 υποφέρουν από ταχεία αποφόρτιση της μπαταρίας, ειδικά όταν μένουν αχρησιμοποίητα για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται συνήθως μέσα στα πρώτα 2-3 χρόνια. Ο τακτικός έλεγχος της μπαταρίας και η τοποθέτηση μιας ισχυρότερης μπαταρίας μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή αυτού του φαινομένου.

Mercedes W205: Προβλήματα με το όχημα (μοντέλο T)
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στο estate αυτοκίνητο, συχνά μετά από μόλις 30.000-50.000 χλμ. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι η πίσω πόρτα δεν ανοίγει ή δεν κλείνει πλήρως. Η ρύθμιση των αισθητήρων ή η αντικατάσταση του μηχανισμού κλειδώματος θα μπορούσε να αποτελέσει μόνιμη λύση.
Προβλήματα με τη Mercedes C63 AMG W205
Τα ελαττώματα στα πηνία ανάφλεξης είναι πιο συνηθισμένα στα μοντέλα AMG C63, τα οποία μπορεί να προκαλέσουν κακή ανάφλεξη και απώλεια ισχύος. Αυτό συμβαίνει συχνά μεταξύ 60.000-100.000 χιλιομέτρων. Η έγκαιρη αντικατάσταση των πηνίων ανάφλεξης μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της απόδοσης του κινητήρα και στην αποφυγή επακόλουθων ζημιών.
Προβλήματα με το MOPF της Mercedes W205
Ορισμένες από τις πρώιμες βλάβες αποκαταστάθηκαν στα μοντέλα facelift από το 2018 και μετά, αλλά ενδέχεται να εμφανιστούν νέες βλάβες, όπως δυσλειτουργίες στους προβολείς LED ή βλάβες στο ενημερωμένο σύστημα infotainment. Εάν τα προβλήματα των προβολέων επαναληφθούν, η αναβάθμιση σε μια νεότερη γενιά LED μπορεί να είναι μια πιθανή λύση.
Πρόσθετα κοινά προβλήματα
Με βάση τις κριτικές των οδηγών της Mercedes W205, παρουσιάζουμε μια επισκόπηση των πρόσθετων πιθανών προβλημάτων:
- Ελαττωματικές χειρολαβές θυρών: Οι ηλεκτρικές χειρολαβές θυρών μπορεί να παρουσιάσουν δυσλειτουργία από τα 60.000-80.000 χλμ.
- Δυσλειτουργίες στο σύστημα infotainment: σφάλματα λογισμικού ή προβλήματα στην οθόνη εμφανίζονται συχνά μέσα στα πρώτα 30.000 χλμ.
- Προβλήματα με το σύστημα keyless go: δυσλειτουργίες μπορεί να εμφανιστούν από τα 40.000-60.000 χλμ.
- Διαρροές στο σύστημα πλυσίματος του πίσω παραθύρου: οι βλάβες εδώ συχνά εντοπίζονται μετά από περίπου 50.000-70.000 χιλιόμετρα.
- Ελαττωματικοί αισθητήρες παρκαρίσματος: αυτοί μπορεί να παρουσιάσουν βλάβη ή μηνύματα σφάλματος ήδη από τα 30.000-50.000 χλμ.
- Προβλήματα με την αναγνώριση του καθίσματος στην πλευρά του συνοδηγού: αυτό μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση μηνυμάτων για βλάβες στο σύστημα αερόσακων.
- Ραγισμένες ζάντες αλουμινίου: αυτό το ελάττωμα μπορεί να εμφανιστεί σε πιο ισχυρά μοντέλα ή λόγω συχνής επαφής με κράσπεδα.
- Δυσλειτουργίες της μονάδας ελέγχου ESP: αυτές μπορεί να οδηγήσουν σε απροσδόκητες επεμβάσεις του συστήματος ελέγχου ευστάθειας.
- Προβλήματα με το κεντρικό κλείδωμα: αυτά μπορεί να εμφανιστούν σχετικά νωρίς στη διάρκεια ζωής του οχήματος.
- Θόρυβοι ανέμου που προέρχονται από τις πόρτες και τους καθρέφτες σε υψηλές ταχύτητες: ένα κοινό, δυσάρεστο ζήτημα για το οποίο παραπονιούνται πολλοί ιδιοκτήτες.
Αυτά τα πρόσθετα προβλήματα δεν πρέπει να αναμένονται σε όλα τα οχήματα, αλλά μπορεί να εμφανιστούν σε ορισμένες περιπτώσεις. Η τακτική συντήρηση και η τήρηση των διαστημάτων σέρβις θα βοηθήσουν στον εντοπισμό και την αποκατάσταση πολλών από αυτά τα ελαττώματα.