Προβλήματα σπασίματος και αλλαγής ταχυτήτων του κιβωτίου ταχυτήτων DSG: Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG παρουσιάζει τραντάγματα κατά την εκκίνηση και δύσκολες αλλαγές ταχυτήτων ήδη από τα 30.000-50.000 χλμ. Ιδιαίτερα επηρεάζονται οι εκδόσεις DSG 7 σχέσεων στους κινητήρες 1.4 TSI και 1.8 TSI.
Ελαττώματα στην αντλία νερού στους κινητήρες TDI: Η αντλία νερού συχνά παρουσιάζει βλάβη μεταξύ 80.000-120.000 χλμ., ιδίως στους 2.0 TDI 150 PS και 190 PS. Τα συμπτώματα είναι απώλεια ψυκτικού υγρού και υπερθέρμανση του κινητήρα.
Μηνύματα σχετικά με το μπροστινό σύστημα υποβοήθησης που δεν είναι διαθέσιμο: Το σύστημα υποβοήθησης αποτυγχάνει σποραδικά από τα 20.000 χλμ. και μετά, συχνά λόγω βρώμικων αισθητήρων ή σφαλμάτων λογισμικού. Επηρεάζει εξίσου όλες τις εκδόσεις κινητήρων.
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα δεν ανοίγει: Εμφανίζονται μηχανικές και ηλεκτρικές βλάβες από 40.000-60.000 km, ιδιαίτερα με συχνή χρήση. Η πίσω πόρτα δεν ανταποκρίνεται στο τηλεχειριστήριο ή στο κουμπί.
Volkswagen Passat B8: Προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG
Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG του VW Passat B8 έχει διάφορα αδύναμα σημεία, τα οποία εκδηλώνονται με τραντάγματα κατά την εκκίνηση, καθυστερημένες αλλαγές ταχυτήτων και ακανόνιστες αλλαγές ταχυτήτων. Οι εκδόσεις 7-τάχυτου DSG σε συνδυασμό με τους κινητήρες 1.4 TSI και 1.8 TSI επηρεάζονται ιδιαίτερα, με τα πρώτα συμπτώματα να εμφανίζονται ήδη από τα 30.000 χλμ. Τα προβλήματα συχνά επιδεινώνονται σε κίνηση με στάση και κίνηση και σε χαμηλές ταχύτητες, όπου το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει συχνά μεταξύ πρώτης και δεύτερης σχέσης. Σε υψηλότερα χιλιόμετρα, γύρω στα 80.000-100.000 χλμ., μπορεί επίσης να εμφανιστεί πλήρης αστοχία του συμπλέκτη, με αποτέλεσμα δαπανηρές επισκευές.
Ένας συστηματικός έλεγχος είναι απαραίτητος για την έγκαιρη ανίχνευση των προβλημάτων του κιβωτίου ταχυτήτων. Οι ευαίσθητες μονάδες ελέγχου του VW Passat B8 DSG απαιτούν τακτικές ενημερώσεις λογισμικού και προσαρμογές προκειμένου να λειτουργούν βέλτιστα. Ο διαγνωστικός έλεγχος περιλαμβάνει ανάγνωση της μνήμης βλαβών, έλεγχο των θερμοκρασιών του συμπλέκτη και δοκιμαστική οδήγηση με διαφορετικούς τρόπους οδήγησης. Η προληπτική συντήρηση με τακτική αλλαγή λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων κάθε 60.000 χλμ. μπορεί να παρατείνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής και να αποτρέψει σημαντικές βλάβες.
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
Κοτσαδόρος:
με αυτόματη απενεργοποίηση της βοήθειας παρκαρίσματος
Εξοπλισμός οχήματος:
για οχήματα με κοτσαδόρο
DIN / ISO:
17386
Τύπος αισθητήρα:
Αισθητήρας υπερήχων
Ένδειξη:
χωρίς ένδειξη
Βάρος [kg]:
1,2
Χημική ιδιότητα:
με δυνατότητα βαφής
Ονομαστική τάση [V]:
12
Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2:
με αισθητήρα
Γωνία αναχώρησης αισθητήρα, βοήθεια παρκαρίσματος:
Γωνία αναχώρησης αισθητήρα: 0 έως 5 μοίρες
Ρύθμιση ύψους έως [cm]:
65
Ενεργοποίηση βοήθειας παρκαρίσματος:
με ηχητική λειτουργία προειδοποίησης, με σίγαση ραδιοφώνου, Ενεργοποίηση προαιρετικά με διακόπτη, Ενεργοποίηση μέσω της όπισθεν
Παράμετρος, PPS (βοήθεια παρκαρίσματος):
με παράμετρο προγραμματισμού, PPS
VW Passat B8: Προβλήματα με την αντλία νερού στους κινητήρες TDI
Η αντλία νερού είναι ένα γνωστό αδύναμο σημείο στους κινητήρες TDI του VW Passat B8, ιδιαίτερα στους 2.0 TDI 150 PS, 190 PS και 200 PS TDI. Οι τυπικές βλάβες εμφανίζονται μεταξύ 80.000-120.000 km, αν και τα πρώτα σημάδια μπορεί να γίνουν αντιληπτά νωρίτερα λόγω μικρών απωλειών ψυκτικού υγρού. Η αντλία νερού συχνά αστοχεί χωρίς προειδοποίηση, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε άμεση υπερθέρμανση του κινητήρα. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν πτώση της στάθμης του ψυκτικού υγρού, λευκά σύννεφα ατμού από το χώρο του κινητήρα, αυξημένη θερμοκρασία του κινητήρα και, σε σοβαρές περιπτώσεις, πλήρη απώλεια ψυκτικού υγρού. Σε ορισμένα οχήματα, το πρόβλημα επανεμφανίζεται σε ένα δεύτερο κύμα γύρω στα 150.000-180.000 χλμ. εάν η αντλία αντικατάστασης ήταν κατώτερης ποιότητας.
Η τακτική συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για την έγκαιρη ανίχνευση των προβλημάτων της αντλίας νερού. Τα ακριβή συστήματα ψύξης του VW Passat B8 απαιτούν συνεχή παρακολούθηση της στάθμης του ψυκτικού υγρού και τακτικούς οπτικούς ελέγχους για διαρροές στο χώρο του κινητήρα. Η διάγνωση πραγματοποιείται με δοκιμή πίεσης του συστήματος ψύξης, έλεγχο των θορύβων της αντλίας και έλεγχο της κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού. Η προληπτική αντικατάσταση της αντλίας νερού μαζί με τον ιμάντα χρονισμού μπορεί να αποτρέψει σημαντικές ζημιές στον κινητήρα και να διασφαλίσει την αξιοπιστία του συστήματος ψύξης.
Volkswagen Passat B8: Προβλήματα με το μπροστινό σύστημα υποβοήθησης που δεν είναι διαθέσιμο
Το σύστημα Front Assist του VW Passat B8 παρουσιάζει συχνές βλάβες με το μήνυμα "Front Assist not available", οι οποίες μπορεί να εμφανιστούν ακόμη και σε χαμηλά χιλιόμετρα 20.000-40.000 χλμ. Οι αιτίες είναι ποικίλες και κυμαίνονται από βρώμικους αισθητήρες ραντάρ και σφάλματα λογισμικού μέχρι ελαττωματικές μονάδες ελέγχου. Το πρόβλημα εμφανίζεται ιδιαίτερα συχνά μετά το πλύσιμο του οχήματος, σε κακές καιρικές συνθήκες ή μετά από μικρές ζημιές στο μπροστινό μέρος. Το σύστημα μπορεί να αποτύχει σποραδικά και μερικές φορές να επανενεργοποιηθεί μετά την επανεκκίνηση του οχήματος, γεγονός που καθιστά τη διάγνωση πιο δύσκολη. Σε περίπτωση μόνιμης βλάβης, άλλα συστήματα υποβοήθησης, όπως το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας ή το προσαρμοζόμενο cruise control, δεν θα λειτουργούν πλέον επίσης σωστά.
Για τη συστηματική αντιμετώπιση των προβλημάτων των συστημάτων υποβοήθησης απαιτείται επαγγελματικός έλεγχος. Οι ευαίσθητοι αισθητήρες ραντάρ του VW Passat B8 απαιτούν τακτικό καθαρισμό και βαθμονόμηση προκειμένου να λειτουργούν σωστά. Η διάγνωση περιλαμβάνει τον έλεγχο της καθαριότητας του αισθητήρα, την ανάγνωση των κωδικών σφαλμάτων της μονάδας ελέγχου και, εάν είναι απαραίτητο, την επαναβαθμονόμηση του συστήματος. Η προληπτική συντήρηση των αισθητήρων και οι τακτικές ενημερώσεις λογισμικού μπορούν να αποτρέψουν τα περισσότερα προβλήματα και να διασφαλίσουν ότι τα συστήματα ασφαλείας θα συνεχίσουν να λειτουργούν σωστά.
VW Passat B8: Προβλήματα με την ηλεκτρική πίσω πόρτα
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα του VW Passat B8 προκαλεί συχνά προβλήματα, με την πίσω πόρτα να μην ανοίγει ή να μην ανταποκρίνεται στις προσπάθειες χειρισμού της. Τα προβλήματα αυτά εμφανίζονται συνήθως από 40.000-60.000 χλμ. και συχνότερα σε οχήματα με συχνή χρήση της λειτουργίας αυτόματου ανοίγματος. Υπάρχουν πολλές αιτίες: ελαττωματικοί μικροδιακόπτες, φθαρμένα αμορτισέρ αερίου, προβλήματα με το βοήθημα κλεισίματος ή βλάβες στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Ειδικά το χειμώνα, οι παγωμένοι μηχανισμοί ή οι σκληρυμένες τσιμούχες μπορεί να προκαλέσουν πρόσθετα προβλήματα. Ένα άλλο συνηθισμένο πρόβλημα είναι το ελλιπές κλείσιμο της πίσω πόρτας, το οποίο προκαλεί την εμφάνιση προειδοποιητικών μηνυμάτων στο πιλοτήριο και εμποδίζει το αυτόματο κλείδωμα του οχήματος.
Η επαγγελματική συντήρηση είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των ηλεκτρικών συστημάτων. Οι πολύπλοκοι μηχανισμοί της πίσω πόρτας του VW Passat B8 απαιτούν τακτική λίπανση των αρθρώσεων και επιθεώρηση των ηλεκτρικών συνδέσεων. Ο διαγνωστικός έλεγχος περιλαμβάνει τον έλεγχο των αποσβεστήρων αερίου, τον έλεγχο των μικροδιακοπτών και την ανάγνωση των κωδικών σφαλμάτων της μονάδας ελέγχου. Η τακτική συντήρηση με κατάλληλα λιπαντικά και η έγκαιρη αντικατάσταση των φθαρμένων εξαρτημάτων μπορεί να παρατείνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής της ηλεκτρικής πίσω πόρτας.
Volkswagen Passat B8: Προβλήματα με το σύστημα infotainment και την επαγωγική φόρτιση
Το σύστημα infotainment του VW Passat B8 παρουσιάζει διάφορες δυσλειτουργίες, που κυμαίνονται από παγωμένες οθόνες και αποσυνδέσεις έως και πλήρεις βλάβες του συστήματος. Ειδικά η επαγωγική φόρτιση δεν λειτουργεί αξιόπιστα, με τα smartphones να μην αναγνωρίζονται ή τη διαδικασία φόρτισης να διακόπτεται αυθόρμητα. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να εμφανιστούν ήδη από τα 10.000-30.000 χλμ. και συχνά σχετίζονται με το λογισμικό, αλλά μπορεί επίσης να προκληθούν από ελαττωματικό υλικό. Το λογισμικό πλοήγησης εμφανίζει συχνά ξεπερασμένους χάρτες ή αντιδρά αργά στις εισόδους, ενώ η σύνδεση Bluetooth διακόπτεται τακτικά. Σε ορισμένα οχήματα, οι επιδόσεις του συστήματος επιδεινώνονται μετά από ενημερώσεις λογισμικού, με αποτέλεσμα μεγαλύτερους χρόνους εκκίνησης και ασταθή λειτουργία.
Ένας συστηματικός έλεγχος είναι απαραίτητος για την αποκατάσταση των προβλημάτων infotainment. Οι ευαίσθητες μονάδες ελέγχου πολυμέσων του VW Passat B8 απαιτούν τακτικές ενημερώσεις λογισμικού και επαναφορά του συστήματος για να λειτουργούν βέλτιστα. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων περιλαμβάνει τον έλεγχο της έκδοσης λογισμικού, την επαναφορά του συστήματος, τον έλεγχο των συνδέσεων των καλωδίων με το σταθμό φόρτισης και, εάν είναι απαραίτητο, την πλήρη ενημέρωση του λογισμικού infotainment. Η προληπτική συντήρηση με τακτικές ενημερώσεις και προσεκτικό χειρισμό της οθόνης αφής μπορεί να αποτρέψει τις περισσότερες δυσλειτουργίες.
Συστάσεις κατασκευαστή: MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106, VW 505 01, BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, DEXOS 2
Με βάση τις εμπειρίες των ιδιοκτητών του VW Passat B8, εμφανίζονται τα ακόλουθα πρόσθετα προβλήματα:
Ο κλιματισμός δεν ψύχεται σωστά: εμφανίζεται συχνά μεταξύ 50.000-80.000 χλμ. και συνήθως προκαλείται από ελαττωματικούς συμπιεστές ή σωλήνες με διαρροή.
Η θέρμανση δεν ζεσταίνεται: Προβλήματα από τα 60.000-90.000 χλμ, συχνά προκαλούνται από ελαττωματικές βαλβίδες θέρμανσης ή φραγμένους εναλλάκτες θερμότητας.
Ο εσωτερικός φωτισμός δεν σβήνει: Ηλεκτρονικές βλάβες εμφανίζονται από 20.000-40.000 χλμ. και συχνά οφείλονται σε ελαττωματικές επαφές πόρτας ή βλάβες στη μονάδα ελέγχου.
Πρόωρη φθορά του ιμάντα χρονισμού: Ιδιαίτερα στους κινητήρες 2.0 TSI μεταξύ 80.000-120.000 km, μπορεί να οδηγήσει σε βλάβη του κινητήρα.
Φθορά των ψαλιδιών: Προβλήματα στο πλαίσιο από 60.000-100.000 χλμ, που εκδηλώνονται με θορύβους κτυπήματος και ασταθή οδηγική συμπεριφορά.
Διαρροή πανοραμικής οροφής: Εισροή νερού από 40.000-70.000 χλμ., ειδικά σε παλαιότερα οχήματα με φθαρμένες τσιμούχες.
Μηνύματα που δεν αναγνωρίζονται από το κλειδί: Προβλήματα με το κλειδί από τα 30.000-50.000 χλμ, που συχνά οφείλονται σε αδύναμες μπαταρίες ή ελαττωματικές κεραίες.
Ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά: Προβλήματα εκκίνησης με 1.5 TSI και 2.0 TSI από 40.000-80.000 km, συνήθως λόγω ελαττωματικών πηνίων ανάφλεξης ή αντλιών καυσίμου.
Προβλήματα VW Passat B8: αδύνατα σημεία και δυνατά σημεία
Δυνατά σημεία
Αδύνατα σημεία
Ευρύχωρο εσωτερικό
Τραβήγματα του κιβωτίου ταχυτήτων DSG
Υψηλής ποιότητας κατασκευή
Βλάβες στην αντλία νερού
Σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης
Ηλεκτρονικές δυσλειτουργίες
Άνετο πλαίσιο
Σφάλματα συστήματος πληροφοριών και ψυχαγωγίας
Καλή επιλογή κινητήρα
Παράπονα για τον κλιματισμό
Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
Δυσλειτουργίες της πίσω πόρτας
Σταθερή αξιοπιστία
Βλάβες του μπροστινού συστήματος υποβοήθησης
Το Passat B8 είναι ένα θεμελιωδώς ώριμο όχημα με υψηλό επίπεδο άνεσης και σύγχρονο εξοπλισμό. Οι πιο συχνές βλάβες αφορούν ηλεκτρονικά εξαρτήματα και συγκεκριμένα φθαρμένα μέρη, όπως η αντλία νερού ή το κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Τα περισσότερα προβλήματα μπορούν να αποφευχθούν ή να εντοπιστούν σε πρώιμο στάδιο μέσω της τακτικής συντήρησης και των προληπτικών μέτρων. Η διάρκεια ζωής των κρίσιμων εξαρτημάτων μπορεί να παραταθεί σημαντικά μέσω της συντήρησης με γνώμονα την ποιότητα και τη χρήση γνήσιων ανταλλακτικών.
Ένα χρήσιμο βίντεο για αυτό το θέμα:
Αντικατάσταση Mπαταρίας Kλειδιού VW Passat B8
AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές
-39%
Κριτικές - 43
Πληροφορίες προϊόντος
Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-40
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API SP
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296