Δαγκάνες φρένων πίσω και εμπρος αυτοκινητου
Δαγκάνα φρένων πίσω και εμπρος παραγγείλτε φτηνά
Δαγκάνες σε κορυφαία ποιότητα: Κορυφαίοι κατασκευαστές
Δαγκάνα φρένων για Τοπ μάρκες αυτοκινήτων
Δαγκάνα φρένων για δημοφιλή μοντέλα αυτοκινήτων
AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: Δαγκάνες σε συμφέρουσα τιμή
Τα κορυφαία σε πωλήσεις ανταλλακτικά από την ενότητα Δαγκάνες φρένων. Έχουμε μια μεγάλη συλλογή από ανταλλακτικά διαφόρων εταιριών για Δαγκάνες φρένων και επιπλέον, προσφορές με χαμηλές τιμές στην ποικιλία των ανταλλακτικών μας.
Δαγκάνα φρένων πίσω και εμπρος αυτοκινήτου: ποια μάρκα είναι καλύτερη;
Σύμφωνα με τους πελάτες μας, τα καλύτερα ανταλλακτικά στην κατηγορία προϊόντων Δαγκάνες πίσω (αριστερά και δεξιά) προέρχονται από τις ακόλουθες μάρκες:
- TRW
- NTY
- DACO Germany
- ABAKUS
- A.B.S.
Δαγκάνες φρένων: πόσο κοστίζει αυτό το προϊόν;
Η τιμή των ανταλλακτικών αυτοκινήτων από την κατηγορία Δαγκάνες φρένων κυμαίνεται από 50 € έως 149 €, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, τον κατασκευαστή και τις προδιαγραφές του προϊόντος.
Αντικαταστήστε Δαγκάνες φρένων: Βίντεο με οδηγίες επισκευής
Πώς αντικαθιστούμε οπίσθια δαγκάνα φρένων σε VOLKSWAGEN T5 ΟΔΗΓΊΕΣ | AUTODOC Οι κορυφαίες μάρκες που παράγουν δαγκάνα φρένων: BOSCH, STARK, SACHS, SK...
Βήμα-βήμα οδηγίες σε βίντεο για Φτιάξτο-μόνος-σου επισκευές αυτοκινήτων. Γίνετε ερασιτέχνης μηχανικός με το Autodoc.
Δαγκάνες φρένων: χρήσιμες πληροφορίες
Οι προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις: | |||||
---|---|---|---|---|---|
YS-BC0834 | 179786 | BA0313 | BHX221E | 630851 | 429702 |
Από δημοφιλείς κατασκευαστές: | |||||
RIDEX | TRW | NTY | DACO Germany | ABAKUS | A.B.S. |
Για δημοφιλείς μάρκες αυτοκινήτων: | |||||
MERCEDES-BENZ | VW | BMW | OPEL | TOYOTA | AUDI |
Δαγκάνες φρένων - τεχνικές λεπτομέρειες | |||||
Σύστημα φρένων | για δισκόφρενο πάχους [mm] | Πλευρά τοποθέτησης | |||
ATE | LUCAS | 24 | 9 | Πίσω άξονας αριστερά | Mπροστινός άξονας δεξιά |
BOSCH/BENDIX | Lucas | 10 | 10,8 | Πίσω άξονας δεξιά | Μπροστινός άξονας αριστερά |
Bosch | BREMBO | 9,5 | 16 | πίσω από τον άξονα | επάνω |
Μάθετε περισσότερα για Δαγκάνες φρένων - μέθοδο λειτουργίας, διάγνωση, αιτίες δυσλειτουργιών και διαστήματα αντικατάστασης
Η δαγκάνα του δισκόφρενου αποτελεί μέρος του συστήματος πέδησης και παρέχει την απαραίτητη δύναμη για το φρενάρισμα.
Τύποι δαγκανών των δισκόφρενωνΜε πλωτό (κινούμενο) στήριγμα. Τοποθετούνται σε χαμηλών προδιαγραφών μοντέλα αυτοκινήτων. Το σχέδιο είναι απλό, αλλά δεν είναι αρκετά αποτελεσματικό για τα σπορ και τα βαριά οχήματα.
Με σταθερό στήριγμα. Χρησιμοποιούν μια πιο πολύπλοκη σχεδίαση που αυξάνει την αποτελεσματικότητά τους. Το κόστος τους είναι υψηλότερο από ό, τι στην πρώτη περίπτωση.
Κατασκευή της δαγκάνας του δισκόφρενουΗ δαγκάνα είναι μια κατασκευή, που πιέζει το τακάκι στο δίσκο του φρένου, όταν το πεντάλ είναι πατημένο. Είναι το μόνο κινούμενο μέρος του φρένου και, με πολλούς τρόπους, οι επιδόσεις της πέδησης εξαρτώνται από τη λειτουργία του.
Όταν πατάτε το πεντάλ του φρένου, δημιουργείται πίεση στην υδραυλική γραμμή που οδηγεί τα έμβολα της δαγκάνας, πιέζοντας τα τακάκια των φρένων επάνω στο δίσκο, με αποτέλεσμα, το φρενάρισμα του αυτοκινήτου. Μια άλλη σημαντική λειτουργία της δαγκάνας, είναι να κρατάει τα τακάκια παράλληλα προς τον δίσκο του φρένου γιατί διαφορετικά, η επίδραση της πέδησης θα μειωθεί και η φθορά της επιφάνειας του τακακιού θα είναι άνιση.
Συμβουλές για τη λειτουργία της δαγκάνας του δισκόφρενου- Συνιστάται να επιθεωρείτε μηνιαίως τις δαγκάνες, τα τακάκια και ολόκληρο το σύστημα πέδησης, για διαρροές υγρού. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται στην ένωση του σωληνακίου (μαρκουτσιού) με τον κύλινδρο.
- Θα πρέπει να κάνετε μια αντικατάσταση των υγρών των φρένων, όχι λιγότερο από μία φορά κάθε 2 χρόνια. Αυτό οφείλεται στην ιδιότητά τους να απορροφούν υγρασία, γεγονός που επηρεάζει δραστικά την απόδοση των τμημάτων του συστήματος.
- Κατά την αντικατάσταση των τακακιών των φρένων, ελέγξτε τα για ανομοιόμορφη φθορά. Η ανομοιόμορφη φθορά υποδεικνύει εσφαλμένη λειτουργία των δαγκάνων των δισκόφρενων.
Η διάρκεια ζωής της δαγκάνας εξαρτάται από τις συνθήκες λειτουργίας του οχήματος. Η ομαλή πέδηση, ο έγκαιρος έλεγχος και οι ιδανικές συνθήκες αποθήκευσης του αυτοκίνητου, θα αυξήσουν τη διάρκεια ζωής του συστήματος πέδησης.
Βλάβες της δαγκάνας του δισκόφρενου- παραμόρφωση,
- μετατόπιση της δαγκάνας,
- χαλάρωση της στερέωσης,
- βλάβη στα λαστιχάκια (φλαντζάκια) των εμβόλων,
- σκουριά στην επιφάνεια.
- το αυτοκίνητο τραβά προς τη μία πλευρά κατά την πέδηση,
- το πεντάλ είναι πολύ σφιχτό ή πολύ μαλακό κατά το πάτημα,
- τα φρένα δονούνται όταν πιέζονται,
- τα πίσω φρένα «κλειδώνουν» όταν εφαρμόζεται μεγάλη δύναμη,
- παρουσία συρσίματος στα φρένα.
- άκαιρο ή μη επαγγελματικό σέρβις του συστήματος πέδησης,
- φθορά εξαρτημάτων,
- χρήση χαμηλής ποιότητας ανταλλακτικών,
- διαρροές στο σύστημα,
- επιθετικό στυλ οδήγησης,
- χαλάρωση των συνδέσμων.
Σε περίπτωση ζημιών μικρής σημασίας, η επισκευή αυτών των στοιχείων του συστήματος πέδησης μπορεί να πραγματοποιηθεί και από ιδιώτες. Ο λόγος για το κόλλημα και την κακή λειτουργία της δαγκάνας μπορεί να είναι η βρωμιά, τα ξένα σώματα, η σκουριά και η απουσία λιπαντικών. Για να την αφαιρέσετε, θα πρέπει:
- να σηκώσετε το αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας ένα γρύλο ή ένα ανυψωτικό,
- να αφαιρέστε τον τροχό,
- να ξεβιδώστε τη δαγκάνα,
- να την αφαιρέστε χωρίς να την αποσυνδέσετε από το σωληνάκι των υγρών των φρένων.
Εάν το πρόβλημα απαιτεί σοβαρή επισκευή, συνιστάται να επικοινωνήσετε με συνεργείο.
Η αντικατάσταση της δαγκάνας των φρένων γίνεται όταν υπάρχει σοβαρή μηχανική βλάβη. Σε περίπτωση απουσίας εμπειρίας, δεν συνιστάται να την κάνετε μόνοι σας, έτσι ώστε να μην προκληθεί ζημιά στην ακεραιότητα του συστήματος.
AutoDoc: γρήγορα και εύκολαΣτην ιστοσελίδα μας, η διαδικασία για την εξεύρεση των σωστών ανταλλακτικών απλοποιείται όσο το δυνατόν περισσότερο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εισάγετε τη μάρκα, το μοντέλο και τον τύπο του αυτοκινήτου σας. Μην ξοδεύετε πάρα πολύ χρόνο, κάντε τις αγορές σας στο AutoDoc με μερικά μόνο «κλικ» του ποντικιού! Εξακολουθείτε να έχετε ερωτήσεις; Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας συμβουλέψουμε!
FAQ
Τα τμήματα που ανήκουν στο πρώτο είδος διαθέτουν απλούστερο και μικρότερου μεγέθους σχεδιασμό. Τοποθετούνται σε οικονομικά αυτοκίνητα προϋπολογισμού με κινητήρες μικρής ισχύος. Τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι οικονομικά και συντηρούνται με ευκολία, αν και δεν είναι κατάλληλα για επιθετική οδήγηση. Επίσης, το εσωτερικό τακάκι των φρένων φθείρεται ταχύτερα από ό,τι το εξωτερικό, μιας και είναι το πρώτο που ενεργοποιείται.
Τα σταθερά τμήματα τοποθετούνται στα μεγάλου βάρους SUV και τα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Δεν παρουσιάζουν ευαισθησία στην ταχεία υπερθέρμανση και ο σχεδιασμός τους προσφέρει αξιοπιστία, αλλά παράλληλα, τα συγκεκριμένα τμήματα είναι και έχουν πιο υψηλό κόστος συντήρησής.
Για να βγάλετε τη δαγκάνα μόνοι σας θα σας χρειαστούν:
- Μια συσκευή ανύψωσης αυτοκινήτου.
- Τάκοι τροχών.
- Ένα σετ πολύγωνα κλειδιά.
- Ένα ίσιο κατσαβίδι και ένα σταυροκατσάβιδο.
- Ένα εργαλείο επαναφοράς εμβόλου.
- Μια πένσα
- Το υγρό φρένων που συνιστά ο κατασκευαστής.
- Ένα δοχείο με σωλήνα για τα υγρά που θα τρέξουν.
Η συγκεκριμένη διαδικασία έχει να κάνει με τη μάρκα του οχήματος και τον άξονα στον οποίο βρίσκεται το τμήμα. Αναλυτικότερες οδηγίες, υπάρχουν στο εγχειρίδιο επισκευής του οχήματός σας. Συνήθως, απαιτούνται τα πιο κάτω βήματα:
- Παρκάρετε το αυτοκίνητο σε κάποια επίπεδη επιφάνεια.
- Δέστε το χειρόφρενο.
- Τοποθετήστε τους τάκους κάτω από τους τροχούς και ξεσφίξτε τα μπουλόνια του απαραίτητου.
- Ανοίξτε το καπό και ξεβιδώστε την τάπα του δοχείου των υγρών φρένου.
- Ανυψώστε το αυτοκίνητο και βγάλτε τα μπουλόνια του τροχού.
- Βγάλτε τον τροχό.
- Πρεσάρετε τα έμβολα να ξαναμπούν στη δαγκάνα.
- Βγάλτε το μαρκούτσι των φρένων.
- Βγάλτε τα τακάκια από το δίσκο του φρένου.
- Ξεβιδώστε τα στοιχεία στερέωσης της δαγκάνας και βγάλτε τη από το μουαγιέ.
Προσοχή! Μην τραβάτε ποτέ χειρόφρενο πριν αφαιρέσετε τα τμήματα του οπίσθιου άξονα.
Υπάρχουν δύο βασικοί τύποι προϊόντων των οποίων γίνεται χρήση για να λιπαίνονται τα συγκεκριμένα τμήματα: σπρέι και πάστες. Διατηρούν τις λειτουργικές τους ιδιότητες και στις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά και κατά την έκθεσή τους σε υγρασία και λειτουργικά υγρά. Η βάση τους είναι κυρίως το λάδι με πρόσθετα μεταλλικών σωματιδίων. Τα λιπαντικά αυτά διαιρούνται σε 3 βασικούς τύπους:
- Υψηλών θερμοκρασιών (anti-seize). Ενδέχεται να είναι από χαλκό, με βάση το δισουλφίδιο του μολυβδαινίου, ή να διαθέτουν σύνθετη φόρμουλα. Η χρήση τους γίνεται για τη λίπανση των πείρων οδηγών. Τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν πρέπει να εφαρμόζονται ποτέ στις λειτουργικές επιφάνειες των τακακιών των φρένων. Ο συγκεκριμένος τύπος βρίσκεται στις σειρές προϊόντων των Liqui Moly, Mannol, Textar και άλλων μαρκών.
- Ορυκτά. Αποτελούνται από μπεντονίτη και λιπαρά οξέα. Ο σχεδιασμός των συγκεκριμένων προϊόντων αποσκοπεί σε χρήση σε αυτοκίνητα που λειτουργούν σε αστικές συνθήκες. Ο τύπος αυτός λιπαντικών, κατασκευάζεται από μάρκες όπως η Teroson.
- Συνθετικά. Τα συγκεκριμένα γράσα φτιάχνονται από ένα σύνολο αναστολέων οξείδωσης και προληπτικά πρόσθετα κατά της φθοράς. Κρατούν τις λειτουργικές τους ιδιότητες σε ένα μεγάλο φάσμα θερμοκρασιών: από −40 μέχρι + 300 °С. Αποτελούν την ιδανική λύση για την επεξεργασία του συνόλου των κινούμενων τμημάτων. Υπάρχουν στους καταλόγους προϊόντων των Permatex και TRW.