Τοπ Ανταλλακτικά αυτοκινήτων 1 μοντέλα ROVER 2000-3500 Hatchback
ROVER: Κορυφαίες κατηγορίες ανταλλακτικών αυτοκινήτων
Κατάλογος ανταλλακτικών ROVER
Ηλεκτρονικό Κατάστημα Αξεσουάρ ROVER 2000-3500 Hatchback
Κορυφαίο σε πωλήσεις: προϊόντα ROVER 2000-3500 Hatchback οχήματα
Αυτή τη στιγμή υπάχρουν διαθέσιμες, συμφέρουσες προσφορές στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων από κορυφαίους κατασκευαστές για 1 μοντέλα ROVER 2000-3500 Hatchback . Στον κατάλογό μας με ανταλλακτικά για ROVER, θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία από κορυφαίας κατηγορίας και χαμηλού κόστους ανταλλακτικά για ROVER 2000-3500 Hatchback, κορυφαίων κατασκευαστών.
Πάρτε μέρος στις προσφορές μας, κερδίστε εκπτώσεις και ειδικές προσφορές σε ανταλλακτικά αυτοκινήτων για όλα τα μοντέλα της ROVER 2000-3500 Hatchback από το AutoDoc. Ο τρόπος λειτουργίας της ιστοσελίδας μας, έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει ότι κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου μπορεί να κάνει την παραγγελία του, χωρίς προσπάθεια, μέσα σε λίγα λεπτά. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την παράδοση των αγορών σας. Μια υπέροχη συλλογή από ανταλλακτικά για ROVER 2000-3500 Hatchback είναι στη διάθεσή σας, όλες τις ώρες.






Ανταλλακτικά ROVER 2000-3500 Hatchback: Πού να τα αγοράστε?
Ανταλλακτικά Rover 2000-3500 Hatchback σε γνήσια ποιότητα προσφέρονται στον κατάλογο ανταλλακτικών AUTODOC σε τιμές από 7.68 έως 98.4 €.
Ποια ανταλλακτικά αυτοκινήτων ROVER 2000-3500 Hatchback είναι διαθέσιμα στον κατάλογο AUTODOC;
Τα ανταλλακτικά Rover 2000-3500 Hatchback OEM είναι ανταλλακτικά αυτοκινήτων από μάρκες όπως:
- BOSCH
- BREMBO
- MANN-FILTER
- FEBI BILSTEIN
- SACHS
Πληροφορίες για το μοντέλο ROVER 2000-3500 Hatchback – η κατάλληλη συλλογή ανταλλακτικών
Rover SD1
Το Rover SD1 επαγγελματικής κατηγορίας κατασκευαζόταν μεταξύ 1976-1986 από τη Βρετανική Leyland, υπό το σήμα κατατεθέν της Rover. Η κατασκευή των αυτοκινήτων πραγματοποιούνταν στην Αγγλία, την Ινδία και τη Νέα Ζηλανδία. Το 1977, το μοντέλο ήταν νικητής του βραβείου «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς».
Rover SD πρώτης γενιάς
Η ανάπτυξη του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 1971. Το πρωτότυπο αυτοκίνητο Rover SD1 Estate Prototype, το οποίο παρουσιάστηκε το 1975, προηγήθηκε του ντεμπούτου του μοντέλου μαζικής παραγωγής. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε για την Ευρωπαϊκή αγορά το 1977, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Rover SD1 αντικατέστησε 2 αυτοκίνητα – το Rover P6 και το Triumph 2000/2500. Ο David Bache ήταν ο επικεφαλής της ομάδας που εργάστηκε για την ανάπτυξη αυτού του αυτοκινήτου.
Το Rover SD1 κατασκευαζόταν με πεντάθυρο hatchback αμάξωμα. Ένα από τα πλεονεκτήματα αυτού του αυτοκινήτου ήταν η αεροδυναμική του, η οποία ήταν αποτέλεσμα της χαμηλής οροφής, της μεγάλης γωνίας κλίσης του παρμπρίζ και του κεκλιμένου καπό του χώρου αποσκευών.
Τα αυτοκίνητα δεν πουλήθηκαν ποτέ υπό την ονομασία Rover SD1. Το όνομα του αυτοκινήτου εξαρτιόταν από την χωρητικότητα του κινητήρα. Στην αρχή, βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής τα Rover 3500· η παραγωγή των Rover 2300 και Rover 2600 ξεκίνησε από το 1978.
Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις του Rover SD1 άρχισαν το 1980, υπό την ονομασία Rover 3500. Τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα διέφεραν από τα Ευρωπαϊκά όσον αφορά το μικρότερο τιμόνι, τους μεγαλύτερους προφυλακτήρες και τους άνευ καλύμματος προβολείς. Για τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα η ηλιοροφή αποτελούσε προαιρετική επιλογή. Στο κατώτερο σημείο του εμπρόσθιου φτερού είχε τοποθετηθεί μία ειδική πλακέτα με τη Βρετανική σημαία.
Ο χώρος των επιβατών των μοντέλων Rover SD1 ήταν ευρύχωρος και εργονομικός. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονταν τζάμια ηλιοπροστασίας, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και αδρανειακές ζώνες ασφαλείας. Για τη διακόσμηση του εσωτερικού χρησιμοποιήθηκαν βελουτέ υφάσματα και υψηλής ποιότητας πλαστικό.
Ανασχεδιασμοί του Rover SD1 πρώτης γενιάς
Κατά την περίοδο 1976-1981 πραγματοποιήθηκαν πολλοί μικροί ανασχεδιασμοί αυτού του μοντέλου. Το αυτοκίνητο απέκτησε καινούργια εμπρόσθια και οπίσθια εμβλήματα και χρωμιωμένους πλαϊνούς καθρέπτες.
Το Rover V8-S κατασκευαζόταν κατά την περίοδο 1979-1980. Χαρακτηριστικά γνωρίσματα αυτού του μοντέλου ήταν οι χρυσές και ασημί ζάντες και οι προβολείς με τους ηλιοκαθαριστήρες. Το πράσινο χρώμα Triton διατίθετο ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Το σύστημα κλιματισμού περιλαμβανόταν στον βασικό εξοπλισμό. Το 1980 το αυτοκίνητο αντικαταστάθηκε από το Rover Vanden Plas (VDP), του οποίου ο χώρος των επιβατών ήταν πλήρως επενδεδυμένος με δέρμα.
Στις αρχές το 1982 πραγματοποιήθηκε ένας σημαντικός ανασχεδιασμός. Οι προβολείς απέκτησαν χρωμιωμένο περίγραμμα. Το οπίσθιο παρμπρίζ εξοπλίστηκε με ηλιοκαθαριστήρες. Προαιρετικά διατίθεντο ζάντες αλουμινίου καινούργιου μεγέθους και σχεδίου. Οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων μετακινήθηκαν από την κεντρική κονσόλα στην πόρτα του οδηγού. Επίσης, και ο εξοπλισμός υπέστη κάποιες αλλαγές.
Το 1986, το Rover 800 αντικατέστησε το Rover 2300-3500.
Το Rover SD1 σε διάφορες αγορές
Κατά την περίοδο 1985-1988, τα αυτοκίνητα κατασκευάζονταν στην Ινδία. Αυτό το αυτοκίνητο διέφερε από τα Βρετανικά μοντέλα, στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και τον κινητήρα. Η παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων σύντομα σταμάτησε, λόγω της υψηλής τιμής τους.
Αυτοπεποίθηση στις ηλεκτρονικές αγορές! Μπορείτε να επιστρέψετε ένα ανταλλακτικό ROVER 2000-3500 Hatchback χωρίς επεξήγηση εντός 200 ημερών μετά την αγορά και να λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Πώς; Απλώς, χρησιμοποιήστε την υπηρεσία Ασφαλούς Παραγγελίας στην σελίδα τελικού ελέγχου. Το κόστος της υπηρεσίας είναι μόνο 3,45 €.
Το AUTODOC νιάζεται για εσάς! Για κάθε παραγγελία προϊόντων αξίας από 140 € , συμπεριλαμβάνεται δωρεάν αποστολή εντός της Γερμανίας.
*Δεν ισχύει για μεγάλου μεγέθους ανταλλακτικά αυτοκινήτων