Τοπ Ανταλλακτικά αυτοκινήτων 4 μοντέλα ROVER 200
Δημοφιλείς κατηγορίες ανταλλακτικών αυτοκινήτου για ROVER 200
Κατάλογος ανταλλακτικών ROVER 200
Ηλεκτρονικό Κατάστημα Αξεσουάρ ROVER 200
Κορυφαίο σε πωλήσεις: προϊόντα ROVER 200 οχήματα
Αυτή τη στιγμή υπάχρουν διαθέσιμες, συμφέρουσες προσφορές στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων από κορυφαίους κατασκευαστές για 4 μοντέλα ROVER 200 . Στον κατάλογό μας με ανταλλακτικά για ROVER, θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία από κορυφαίας κατηγορίας και χαμηλού κόστους ανταλλακτικά για ROVER 200, κορυφαίων κατασκευαστών.
Πάρτε μέρος στις προσφορές μας, κερδίστε εκπτώσεις και ειδικές προσφορές σε ανταλλακτικά αυτοκινήτων για όλα τα μοντέλα της ROVER 200 από το AutoDoc. Ο τρόπος λειτουργίας της ιστοσελίδας μας, έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει ότι κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου μπορεί να κάνει την παραγγελία του, χωρίς προσπάθεια, μέσα σε λίγα λεπτά. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την παράδοση των αγορών σας. Μια υπέροχη συλλογή από ανταλλακτικά για ROVER 200 είναι στη διάθεσή σας, όλες τις ώρες.







Ανταλλακτικά ROVER 200: Πού να τα αγοράστε?
Ανταλλακτικά Rover 200 σε γνήσια ποιότητα προσφέρονται στον κατάλογο ανταλλακτικών AUTODOC σε τιμές από 1.7 έως 92.84 €.
Ποια ανταλλακτικά αυτοκινήτων ROVER 200 είναι διαθέσιμα στον κατάλογο AUTODOC;
Τα ανταλλακτικά Rover 200 OEM είναι ανταλλακτικά αυτοκινήτων από μάρκες όπως:
- BOSCH
- BREMBO
- MANN-FILTER
- FEBI BILSTEIN
- SACHS
Πληροφορίες για το μοντέλο ROVER 200 – η κατάλληλη συλλογή ανταλλακτικών
Rover 200
Η παραγωγή του Rover 200 διήρκησε από το 1984 έως το 1999. Η κατασκευή τους πραγματοποιούνταν στο εργοστάσιο της πόλης Longbridge, στο Μπίρμινχαμ της Μεγάλης Βρετανίας.
Rover 200 XH
Αρχικά, το Rover 200 XH κατασκευαζόταν σε εκδόσεις σεντάν. Το αυτοκίνητο αντικατέστησε το Triumph Acclaim και ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας της Βρετανικής Leyland και της Honda Motor Co.
Το Rover 200 XH προσομοίαζε στο Honda Ballade. Χαρακτηριστικά γνωρίσματά του ήταν οι ευθείες γραμμές του αμαξώματος, τα τετράγωνα φανάρια και τα διακοσμητικά. Η παραγωγή της πρώτης γενιάς μοντέλων τερματίστηκε το 1989.
Rover 200 XW
Η δεύτερη γενιά αυτού του μοντέλου κατασκευαζόταν μεταξύ 1989-1999. Διατίθεντο τρίθυρα και πεντάθυρα hatchback, κουπέ και καμπριολέ. Τα στέισον βάγκον κατασκευάζονταν στην ίδια βάση με αυτά τα αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα με αυτό το αμάξωμα ονομάστηκαν Rover 400.
Το Rover 200 XW ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1986, από τον ιδιωτικοποιημένο Όμιλο Rover. Ως μοντέλο της πρώτης γενιάς, αυτό το καινούργιο αυτοκίνητο, σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Honda Motor Co. Ο σχεδιασμός και οι κινητήρες ήταν κοινά με το Honda Concerto, το οποίο εκείνη την εποχή ήταν ένα καινούργιο μοντέλο.
Τα πλεονεκτήματα του Rover 200 XWήταν ο μοντέρνος σχεδιασμός, η καλύτερη εργονομία και η οικονομία καυσίμου. Η βάση των τροχών των αυτοκινήτων δεύτερης γενιάς επιμηκύνθηκε κατά 100 χιλιοστά και έγινε συνολικά 2550 χιλιοστά. Το αεροδυναμικό αμάξωμα, οι προεξέχοντες θόλοι των τροχών, τα σπόιλερ και οι τροποποιημένοι προβολείς, προσέδιδαν στο αυτοκίνητο μία πιο σπορ εμφάνιση. Τα διακοσμητικά αποτελούσαν ακόμα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του εξωτερικού σχεδιασμού του αυτοκινήτου.
Ανασχεδιασμός Rover 200 XW
Ο ανασχεδιασμός του μοντέλου δεύτερης γενιάς πραγματοποιήθηκε το 1993. Η μορφή της μάσκας ψυγείου και τα εμπρόσθια φανάρια του αυτοκινήτου άλλαξαν. Οι προφυλακτήρες είχαν το ίδιο χρώμα με το υπόλοιπο αμάξωμα.
Rover 200 RF
Η τρίτη γενιά παρουσιάστηκε το 1995. Το Rover 200 RF κατασκευαζόταν σε τρίθυρες και πεντάθυρες hatchback εκδόσεις. Το αυτοκίνητο ήταν κατά 250 χιλιοστά κοντύτερο, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ο εμπρόσθιος και ο οπίσθιος προφυλακτήρας, καθώς επίσης και τα οπίσθια φανάρια, τροποποιήθηκαν. Στο οπίσθιο παρμπρίζ τοποθετήθηκε αεροτομή, οπότε η αεροδυναμική του αυτοκινήτου βελτιώθηκε. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου άλλαξε εντελώς. Στη καμπίνα τοποθετήθηκε καινούργιο ταμπλό. Το αυτοκίνητο εξοπλίστηκε με αερόσακους επιβατών.
Παρά το γεγονός ότι το μοντέλο τρίτης γενιάς δεν κατασκευαζόταν σε εκδόσεις κουπέ ή καμπριολέ αμαξωμάτων, οι κατασκευαστές πραγματοποίησαν εργασίες ανασχεδιασμού των αυτοκινήτων που παρήγαγαν πριν από αυτό. Οι ανανεωμένες καμπριολέ και κουπέ εκδόσεις δανείστηκαν το ταμπλό του Rover 200 RF.
Χάρις στο κόμπακτ μέγεθός τους, την οικονομία καυσίμου και τις καλές επιδόσεις στο δρόμο, τα αυτοκίνητα της τρίτης γενιάς απέκτησαν δημοτικότητα πολύ γρήγορα. Το Rover 200 RF κατέλαβε την 7η θέση ανάμεσα στα πλέον δημοφιλή αυτοκίνητα στη Μεγάλη Βρετανία. Η παραγωγή της τρίτης γενιάς μοντέλων σταμάτησε το 1999.
Rover 200 BRM
Το Rover 200 BRM παρουσιάστηκε το 1997, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η επίσημη παρουσίαση πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 1998, κατά τη διάρκεια της Βρετανικής Έκθεσης Αυτοκινήτου. Το αμάξωμα του αυτοκινήτου ήταν βαμμένο με το ειδικό πράσινο χρώμα Brooklands. Τα χρωμιωμένα διακοσμητικά στοιχεία και οι πορτοκαλί αεραγωγοί έκαναν την εμφάνιση του εξωτερικού του αυτοκινήτου μοναδική. Το αυτοκίνητο απέκτησε επίσης ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Τα καθίσματα και τα πάνελ των πορτών ήταν καλυμμένα με κόκκινο δέρμα. Τα κόκκινα πατάκια, οι κόκκινες ζώνες ασφαλείας και το κόκκινο τιμόνι ενίσχυσαν αυτήν την εμφάνιση.
Το Rover 200 σε διάφορες αγορές
Στην Μεγάλη Βρετανία τα Rover 200 RF πωλούνταν υπό την ονομασία Rover Coupe και Rover Cabriolet.
Αυτοπεποίθηση στις ηλεκτρονικές αγορές! Μπορείτε να επιστρέψετε ένα ανταλλακτικό ROVER 200 χωρίς επεξήγηση εντός 200 ημερών μετά την αγορά και να λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Πώς; Απλώς, χρησιμοποιήστε την υπηρεσία Ασφαλούς Παραγγελίας στην σελίδα τελικού ελέγχου. Το κόστος της υπηρεσίας είναι μόνο 3,45 €.
Το AUTODOC νιάζεται για εσάς! Για κάθε παραγγελία προϊόντων αξίας από 140 € , συμπεριλαμβάνεται δωρεάν αποστολή εντός της Γερμανίας.
*Δεν ισχύει για μεγάλου μεγέθους ανταλλακτικά αυτοκινήτων