Δίσκος-πλατό Golf 5

Από που να αγοράσεις σετ συμπλέκτη Golf 5 σε χαμηλές τιμές; Από το AUTODOC!

Σετ συμπλέκτη VW Golf V Hatchback (1K1) μοντέλα
Kάνε αγορές online σε συμφέρουσα τιμή για να μειώσεις το κόστος αλλαγή σετ συμπλέκτη Golf 5
Κορυφαία σε πωλήσεις ανταλλακτικά: Δίσκος-πλατό VW Golf V Hatchback. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα από μια πληθώρα Δίσκο-πλατό VW 1K1 Golf V Hatchback κορυφαίων κατασκευαστών ή για να αγοράσετε κορυφαίας ποιότητας ανταλλακτικά.














Τα πιο πολυδιαβασμένα άρθρα σχετικά με το θέμα δίσκος-πλατό για Golf 5
Δίσκος-πλατό για Golf 5: ποια μάρκα είναι καλύτερη;
Σύμφωνα με τους πελάτες μας, τα καλύτερα ανταλλακτικά στην κατηγορία προϊόντων Δίσκος-πλατό για VW Golf V Hatchback προέρχονται από τις ακόλουθες μάρκες:
- VALEO
- LuK
- SACHS
- RIDEX
- BLUE PRINT
Σετ αμπραγιάζ για VW Golf 5 (1K1): πόσο κοστίζει αυτό το προϊόν;
Η τιμή των ανταλλακτικών αυτοκινήτων στην κατηγορία Δίσκο-πλατό για VW Golf V Hatchback (1K1) κυμαίνεται από 81 € έως 1603 €, ανάλογα με τον κατασκευαστή και τις προδιαγραφές του προϊόντος.
Πώς μπορείτε να καταλάβετε αν ο συμπλέκτης είναι χαλασμένος ή πότε ήρθε η ώρα να ελέγξετε και να αντικαταστήσετε το σύστημα συμπλέκτη για το Volkswagen Golf 5 (1K1) για να αποφύγετε σοβαρά προβλήματα;
Το σύστημα απασφάλισης του συμπλέκτη του Golf 5 θα πρέπει να ελεγχθεί και να αντικατασταθεί εάν εμφανίσετε τις ακόλουθες ενδείξεις:
- Ο συμπλέκτης ενεργοποιείται πολύ νωρίς ή αργά
- Ο κινητήρας σβήνει όταν πατάς το πεντάλ του συμπλέκτη
- Κάνει θόρυβο (τρίξιμο, κλικ, τρίξιμο, κρότο, μεταλλικός ήχος, χτύπημα, σφύριγμα, βουητό)
- Ολίσθηση γραναζιών
- Το πεντάλ είναι μαλακό ή δύσκαμπτο, βαρύ ή δεν λειτουργεί καθόλου
- Δυσκολία αλλαγής ταχυτήτων
- Μυρωδιά καψίματος
- Κολλάει ή γλιστράει ο συμπλέκτης
- Αργή επιτάχυνση
Πόσο κοστίζει ένας νέος συμπλέκτης για VW Golf 5 ;
Η τιμή ενός σετ συμπλέκτη για το VW Golf Mk5 κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 81.66 και 1602.05 €.
Πότε θα πρέπει να να αντικατασταθεί ο συμπλέκτης σε ένα VW Golf 5 (1K1);
- Συμπλέκτης για Golf 5: κάθε 100 000 - 200 000 χλμ
- Δίσκος συμπλέκτη για VW Golf 5: κάθε 80 000 - 120 000 χλμ
- Καλώδιο συμπλέκτη για VW Golf Mk5: κάθε 70 000 - 100 000 χλμ
Πλήρες σετ συμπλέκτη VW Golf V Hatchback (1K1): 1.4; 1.6; 1.8; 1.9; 2.0; 2.5; 3.2: πίνακας προδιαγραφών
Διάμετρος συμπλέκτη | 200; 220; 228; 229; 240 mm |
Αριθμός δοντιών | 23; 28 |
Βάρος συμπλέκτη | 3.998; 4.068; 4.39; 4.72; 4.8; 5.07; 15.03; 17.61 kg |
Προφίλ μουαγιέ | 20,3 x 22,1 - 28N; 21,8 x 24,2 - 23; 22,1 x 20,3; 22,10 x 20,30; 22,2 x 20,3, 20,3 x 22,1 - 28N; 23 x 20 |
Αυτοπεποίθηση στις ηλεκτρονικές αγορές! Μπορείτε να επιστρέψετε δίσκος-πλατό Golf 5 χωρίς επεξήγηση εντός 200 ημερών μετά την αγορά και να λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Πώς; Απλώς, χρησιμοποιήστε την υπηρεσία Ασφαλούς Παραγγελίας στην σελίδα τελικού ελέγχου. Το κόστος της υπηρεσίας είναι μόνο 3,45 €.
Το AUTODOC νιάζεται για εσάς! Για κάθε παραγγελία προϊόντων αξίας από 140 € , συμπεριλαμβάνεται δωρεάν αποστολή εντός της Γερμανίας.
*Δεν ισχύει για μεγάλου μεγέθους ανταλλακτικά αυτοκινήτων
Δίσκος-πλατό VW Golf V Hatchback (1K1) - τρόπος λειτουργίας και εγκατάσταση, διάγνωση λαθών και αντικατάσταση ανά διαστήματα
Για να αποτραπούν τα ραγίσματα και η παραμόρφωση των τμημάτων, θα πρέπει να ξεβιδωθούν οι βίδες στερέωσης του πλατό του συμπλέκτη από το βολάν, ακολουθώντας μια συγκεκριμένη διάταξη. Την ειδική αυτή διάταξη, οι επαγγελματίες των συνεργείων, τη βρίσκουν στα τεχνικά έγγραφα του οχήματος.
Όταν τοποθετείτε το σετ του συμπλέκτη σε όχημα VW Golf V Hatchback (1K1), έχει ιδιαίτερη σημασία να αποτρέπεται η εισροή σκόνης, βρωμιάς και λαδιού στις επενδύσεις τριβής του τμήματος, μιας και έτσι αυξάνεται η λειαντική φθορά των επιφανειών που εφάπτονται και μειώνεται η απόδοση του συμπλέκτη.
Κατά τη διάρκεια της αντικατάστασης, έχει ιδιαίτερη σημασία ο έλεγχος της ορθής θέσης του πείρου κεντραρίσματος, γιατί στην αντίθετη περίπτωση, ενδέχεται να προκληθούν προβλήματα κατά την τοποθέτηση του κιβωτίου ταχυτήτων.
Αν το ρουλεμάν απελευθέρωσης του συμπλέκτη διαθέτει μεταλλικό χιτώνιο, ο πείρος οδηγός του θα πρέπει να περαστεί με ειδικό λιπαντικό και να αφαιρεθεί η υπερβολική ποσότητα. Αν διαθέτει χιτώνιο από πλαστικό, δεν χρειάζεται γράσο. Πριν τοποθετηθεί ο δίσκος του συμπλέκτη θα πρέπει, επίσης, να λιπανθεί κι ένα μέρος του άξονα εισόδου του κιβωτίου ταχυτήτων.
Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης του συμπλέκτη στο όχημα VW Golf V Hatchback (1K1) θα πρέπει να ελεγχθεί και η κατάσταση των φλαντζών του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων και αν υπάρχουν διαρροές, να αντικατασταθούν. Στην αντίθετη περίπτωση, η λειτουργία του συμπλέκτη ενδέχεται να μειωθεί από την παρουσία του λαδιού στην επιφάνεια των επενδύσεων τριβής.
Η επιφάνειες τόσο του κινητήρα, όσο και της πλάκας πίεσης του συμπλέκτη, θα πρέπει να απολιπανθούν με κάποιο ειδικό υλικό και μετά, να σκουπιστούν με στεγνό και καθαρό πανί, μιας και μόνον έτσι εξασφαλίζεται η αξιοπιστία κατά την επαφή των τμημάτων.
Οι βίδες στερέωσης θα πρέπει να σφιχτούν με τη ροπή που αναγράφεται στα τεχνικά έγραφα. Καλό θα ήταν επίσης, να αντικατασταθούν κι αυτές κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης του καινούριου σετ συμπλέκτη.
Το AUTODOC συνιστά να ακολουθείτε οπωσδήποτε τις παρακάτω ενέργειες μετά την αντικατάσταση του σετ συμπλέκτη σε όχημα VW Golf V Hatchback (1K1)
Πραγματοποιήστε έλεγχο της στεγανότητας του συστήματος ενεργοποίησης του υδραυλικού συμπλέκτη του οχήματος VW Golf V Hatchback (1K1) και τσεκάρετε τη στάθμη του υγρού των φρένων στο δοχείο πλήρωσης. Αν χρειάζεται συμπληρώστε υγρά μέχρι να φτάσουν στην απαραίτητη στάθμη και μετά εξαερώστε το σύστημα ενεργοποίησης συμπλέκτη. Τυχόν προβλήματα στον υδραυλικό ενεργοποιητή, ενδέχεται να οδηγήσουν σε μη πλήρη αποσύμπλεξη του συμπλέκτη και να προκαλέσουν το κάψιμο των επενδύσεων τριβής.
Θα πρέπει να ρυθμίσετε τη διαδρομή του πεταλιού με βάση τις οδηγίες που αναγράφονται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου, στα τεχνικά έγγραφα του οχήματος VW Golf V Hatchback (1K1). Αν κάνει μεγάλη διαδρομή το πετάλι, ο συμπλέκτης δεν αποσυμπλέκεται πλήρως, ενώ αν η διαδρομή είναι μικρή – δέχεται μεγάλα φορτία, με αποτέλεσμα τη μείωση του κύκλου ζωής της μονάδας.