Τοπ Ανταλλακτικά αυτοκινήτων 1 μοντέλα SEAT 600 D
SEAT: Κορυφαίες κατηγορίες ανταλλακτικών αυτοκινήτων
Κατάλογος ανταλλακτικών SEAT
Ηλεκτρονικό Κατάστημα Αξεσουάρ SEAT 600 D
Κορυφαίο σε πωλήσεις: προϊόντα SEAT 600 D οχήματα
Αυτή τη στιγμή υπάχρουν διαθέσιμες, συμφέρουσες προσφορές στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων από κορυφαίους κατασκευαστές για 1 μοντέλα SEAT 600 D . Στον κατάλογό μας με ανταλλακτικά για SEAT, θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία από κορυφαίας κατηγορίας και χαμηλού κόστους ανταλλακτικά για SEAT 600 D, κορυφαίων κατασκευαστών.
Φιλοδοξούμε να καταστήσουμε τη διαδικασία αγοράς αρκετά απλή και εύκολη, για όλους τους πελάτες μας. Αγοράστε ανταλλακτικά από τους κορυφαίους κατασκευαστές για όλα τα μοντέλα της SEAT 600 D, μέσα σε λίγα λεπτά, χρησιμοποιώντας το έξυπνο σύστημα αναζήτησής μας. Απλά, προσδιορίστε το μοντέλο του αυτοκινήτου σας και το αναγκαίο ανταλλακτικό, και θα δείτε μια πλήρη λίστα με τις διαθέσιμες εκδόσεις για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό.











Ανταλλακτικά SEAT 600 D: Πού να τα αγοράστε?
Ανταλλακτικά Seat 600 D σε γνήσια ποιότητα προσφέρονται στον κατάλογο ανταλλακτικών AUTODOC σε τιμές από 0.4 έως 64.11 €.
Ποια ανταλλακτικά αυτοκινήτων SEAT 600 D είναι διαθέσιμα στον κατάλογο AUTODOC;
Τα ανταλλακτικά Seat 600 D OEM είναι ανταλλακτικά αυτοκινήτων από μάρκες όπως:
- BOSCH
- BREMBO
- MANN-FILTER
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
Πληροφορίες για το μοντέλο SEAT 600 D – η κατάλληλη συλλογή ανταλλακτικών
SEAT 600
Το SEAT 600 είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές Ισπανικό αυτοκίνητο, που κυκλοφόρησε το 1957-1973. Αυτά τα αυτοκίνητα κατασκευάζονταν στη Βαρκελώνη, Ισπανία.
SEAT 600 1ης γενιάς
Η επίσημη πρεμιέρα των αυτοκινήτων SEAT 600 πραγματοποιήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης το 1956. Το μοντέλο ήταν το νόμιμο αντίγραφο του FIAT 600 που έκανε το ντεμπούτο του το προηγούμενο έτος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το πρώτο αυτοκίνητο SEAT 600 κυκλοφόρησε το 1957.
Ο σχεδιασμός του μοντέλου αναπτύχθηκε από τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή Dante Giacosa και είχε το πνεύμα της εποχής του: τις απαλές γραμμές, στρογγυλούς προβολείς, pop-out μπροστινά φτερά και ένα κυρτό καπό. Το μεγάλο σήμα με το λογότυπο της εταιρείας ήταν καλυμμένο με χρώμιο και έγινε η διακόσμηση του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου. Οι προφυλακτήρες και οι λαβές των θυρών καλύφθηκαν με χρώμιο επίσης. Αρχικά τα μοντέλα της πρώτης γενιάς παράγονταν σε ένα δίπορτο hatchback αμάξωμα, και οι δύο πόρτες μπορούσαν να ανοίξουν προς την πλευρά, αντίθετα από την πορεία του αυτοκινήτου. Το 1958 το SEAT 600 Cabrio cabriolet κυκλοφόρησε.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν ήταν πραγματικά άνετο. Για να μειωθεί το κόστος παραγωγής, αποφασίστηκε να μην χρησιμοποιούν υλικά ταπετσαρίας στη διακόσμηση του ταμπλό.
Τα αυτοκίνητα της πρώτης γενιάς, γνωστά επίσης και ως SEAT 600 Normal, εκσυγχρονίστηκαν αρκετές φορές. Το 1958 ο μοχλός των φλας αφαιρέθηκε από την κολόνα του τιμονιού. Το 1961 πλυστικά για το παρμπρίζ εγκαταστάθηκαν σε αυτά τα μοντέλα.
Παρά τα μέτρια τεχνικά χαρακτηριστικά, τον ανεπαίσθητο σχεδιασμό και το ασκητικό εσωτερικό, το SEAT 600 έγινε εξαιρετικά δημοφιλές στην Ισπανία. Εκπρόσωποι της μεσαίας κατηγορίας θα μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά την αγορά αυτού του φθηνού και οικονομικού αυτοκινήτου. Η ουρά για το SEAT 600 ορίστηκε για τέσσερα χρόνια μπροστά, και ο αριθμός των ατόμων που ενδιαφέρονταν να αγοράσουν αυτό το αυτοκίνητο υπολογίστηκε σε σχεδόν 100 000. Αλλά κάποιος πρέπει να δώσει προκαταβολή το ένα τρίτο του κόστους του αυτοκινήτου για να αιτηθεί την απόκτησή του. Η κυκλοφορία των αυτοκινήτων της πρώτης γενιάς κράτησε μέχρι το 1963.
SEAT 600 2ης γενιάς
Η πρεμιέρα των αυτοκινήτων της δεύτερης γενιάς - SEAT 600 D - έλαβε χώρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης το 1963. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και ο σχεδιασμός του μοντέλου βελτιώθηκαν. Μικρές αλλαγές αφορούσαν το εξωτερικό: τα μπροστινά φλας είχαν τοποθετηθεί πιο κοντά στους θόλους των τροχών. Στην περίπτωση των εξωτερικών καθρεπτών, ενσωματώθηκαν στις κολόνες του παρμπρίζ, είχαν στρογγυλή μορφή κι επιχρωμιωμένο κάλυμμα. Τα ανοιγόμενα πάνελ του αμαξώματος ήταν διακοσμημένα με επιχρωμιωμένα πλευρικά καλούπια. Αυτή η γενιά του μοντέλου έγινε η πιο πολυάριθμη στην ιστορία του μοντέλου. Σε επτά χρόνια παραγωγής, κυκλοφόρησαν 418 035 αντίτυπα του SEAT 600 D. Το φάσμα των αμαξωμάτων εξακολουθεί να αποτελείται από hatchbacks και καμπριολέ. Το τετράθυρο sedan ονομάστηκε SEAT 800 αν και ανεπίσημα ήταν γνωστό ως τετράθυρο SEAT 600. Η κυκλοφορία των αυτοκινήτων της δεύτερης γενιάς κράτησε μέχρι το 1970.
SEAT 600 3ης γενιά
Το 1969 το αυτοκίνητο SEAT 600 E βγήκε στην παραγωγή. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά προσαρμόστηκαν από το προηγούμενο μοντέλο. Οι κύριες αλλαγές επικεντρώθηκαν στο εξωτερικό: μπροστινά και πίσω φανάρια, ένα σήμα με το λογότυπο της εταιρείας και η πρόσοψη αναμορφώθηκαν. Επίσης, το σύστημα ανοίγματος των θυρών άλλαξε. Το επίπεδο άνεσης στο χώρο επιβατών αυξήθηκε.
Το 1972 το SEAT 600 L κυκλοφόρησε. Αυτά τα αυτοκίνητα διέφεραν από τα άλλα αυτοκίνητα λόγο του αυξημένου επιπέδου άνεσης. Το ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών ήταν διακοσμημένα με υλικά δερματίνης.
Το 1973 η παραγωγή του SEAT 600 σταμάτησε.
Αυτοπεποίθηση στις ηλεκτρονικές αγορές! Μπορείτε να επιστρέψετε ένα ανταλλακτικό SEAT 600 D χωρίς επεξήγηση εντός 200 ημερών μετά την αγορά και να λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Πώς; Απλώς, χρησιμοποιήστε την υπηρεσία Ασφαλούς Παραγγελίας στην σελίδα τελικού ελέγχου. Το κόστος της υπηρεσίας είναι μόνο 3,45 €.
Το AUTODOC νιάζεται για εσάς! Για κάθε παραγγελία προϊόντων αξίας από 140 € , συμπεριλαμβάνεται δωρεάν αποστολή εντός της Γερμανίας.
*Δεν ισχύει για μεγάλου μεγέθους ανταλλακτικά αυτοκινήτων