Προβλήματα κινητήρα με τον 1.2 Turbo: μπορεί να εμφανιστούν ήδη από τα 50-70.000 χλμ.
Προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού του 1.5 diesel: Συχνά γίνονται αντιληπτά από τα 100-150.000 χλμ.
Δυσλειτουργίες του συστήματος infotainment: Εμφανίζονται συχνά μετά από 10-30.000 χλμ.
Προβλήματα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων: Μπορεί να εμφανιστούν από τα 50-100.000 χλμ. περίπου.
Opel Astra L: προβλήματα κινητήρα με τον 1.2 Turbo
Το πρόβλημα με τον κινητήρα για το Opel Astra L, ειδικά με τους κινητήρες turbo των 1,2 λίτρων, έγκειται συχνά στον σχεδιασμό του ιμάντα χρονισμού. Ο δυστυχώς διάσημος Bloc 1.2 PureTech της PSA, που χρησιμοποιείται στο Astra σε εκδόσεις 110 και 130 ίππων, έχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα: οι ιμάντες χρονισμού είναι βυθισμένοι σε λουτρό λαδιού και μπορούν να φθαρούν. Αυτό μπορεί να προκαλέσει την απόφραξη της αντλίας κενού του συστήματος πέδησης από τα θραύσματα του ιμάντα χρονισμού, γεγονός που μπορεί να αυξήσει τις αποστάσεις πέδησης, ή το σπάσιμο του ιμάντα χρονισμού, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει πιθανή ζημιά στον κινητήρα. Μετά από αρκετές ανακλήσεις και μια δικαστική διαμάχη για την αποζημίωση, η Stellantis διόρθωσε το ελάττωμα στο εργοστάσιο, άλλαξε τη συχνότητα αλλαγής του ιμάντα χρονισμού και μεταπήδησε στην τεχνολογία κίνησης με αλυσίδα.
Για να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα, είναι σημαντικό να ελέγχετε τακτικά τους ιμάντες χρονισμού και να τους αντικαθιστάτε εάν είναι απαραίτητο. Συνιστάται επίσης η χρήση λιπαντικών υψηλής ποιότητας για την παράταση της διάρκειας ζωής των ιμάντων χρονισμού. Εάν διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα, ο ιμάντας χρονισμού πρέπει συνήθως να αντικατασταθεί, ενώ μπορεί να χρειαστεί να ελεγχθούν και, εάν χρειαστεί, να αντικατασταθούν και άλλα επηρεαζόμενα εξαρτήματα, όπως η αντλία κενού.
-62%
Κριτικές - 70
Πληροφορίες προϊόντος
Χημική ιδιότητα:
μόνιμα ελαστικό, δεν περιέχει διαλύτες, ανθεκτικό στις υπεριώδεις ακτίνες
Είδος δοχείου:
Σωληνάριο
Χωρητικότητα [ml]:
70
Υλικό:
Σιλικόνη
και ως προϊόν γενικής χρήσης διαθέσιμο βλέπε κωδικός προϊόντ:
036.164 Dirko
Opel Astra L: προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού του 1.5 diesel
Το πρόβλημα με την αλυσίδα χρονισμού του κινητήρα ντίζελ 1,5 λίτρων του Opel Astra L εμφανίζεται συχνά όταν η αλυσίδα φθείρεται πρόωρα. Η αλυσίδα χρονισμού μπορεί να τεντωθεί και να προκαλέσει θόρυβο κατά την ψυχρή εκκίνηση. Με την πάροδο του χρόνου, η αλυσίδα μπορεί να έχει τόσο μεγάλο παιχνίδι που να εμποδίζει τη στροφή του κινητήρα ή ακόμα και να σπάσει, προκαλώντας σοβαρή ζημιά στα μηχανικά μέρη. Από τις αρχές του 2023, έγιναν τροποποιήσεις στο εργοστάσιο και για τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν πριν από αυτό, η Opel συνιστά τη χρήση διαφορετικού τύπου λιπαντικού κινητήρα (5W30 αντί για 0W30).
Για την αποφυγή αυτού του προβλήματος, συνιστάται η προληπτική αντικατάσταση της αλυσίδας χρονισμού και του συστήματος τεντωτήρα περίπου στα 100.000 χλμ. Η τακτική αλλαγή λαδιού είναι επίσης σημαντική για την παράταση της διάρκειας ζωής της αλυσίδας χρονισμού. Εάν παρουσιαστεί κάποιο ελάττωμα, πρέπει να αντικατασταθεί η αλυσίδα χρονισμού και να ελεγχθεί το σύστημα τεντωτήρα.
Opel Astra L: δυσλειτουργίες του συστήματος infotainment
Το σύστημα infotainment του Opel Astra L μπορεί περιστασιακά να παρουσιάσει προβλήματα, όπως συντριβές, δυσλειτουργίες ή σφάλματα ενημέρωσης λογισμικού. Τα προβλήματα αυτά μπορεί να εμφανιστούν νωρίς, συχνά μέσα στα πρώτα 30.000 χλμ. Ένα συνηθισμένο πρόβλημα είναι η ελαττωματική σύνδεση του Apple CarPlay ή του Android Auto, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε συχνές αποσυνδέσεις. Επιπλέον, το σύστημα μερικές φορές δεν μπορεί να εκκινήσει εντελώς ή εμφανίζει μόνο σποραδικά το animation εκκίνησης.
Για να διορθωθούν αυτά τα προβλήματα, είναι απαραίτητες οι τακτικές ενημερώσεις λογισμικού του συστήματος infotainment. Η επανεκκίνηση του συστήματος ή η επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις μπορεί να βοηθήσει με τις συγκρούσεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να είναι απαραίτητη η επισκευή ή η αντικατάσταση εξαρτημάτων υλικού. Βοηθάει επίσης η διαγραφή όλων των συζευγμένων συσκευών και η εκ νέου σύζευξή τους για τη διόρθωση των αποτυχιών.
Opel Astra L: Προβλήματα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του Opel Astra L, και συγκεκριμένα το 8τάχυτο κιβώτιο EAT8, μπορεί περιστασιακά να παρουσιάζει δυσκολίες με σπασμωδικές αλλαγές ταχυτήτων ή καθυστερημένη εκκίνηση. Αυτές οι επιπλοκές εμφανίζονται συχνά μεταξύ 50.000 και 100.000 χιλιομέτρων. Ένα συνηθισμένο πρόβλημα είναι ότι το κιβώτιο ταχυτήτων κατεβάζει πολύ νωρίς ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, ανεβάζει μια ταχύτητα, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται χαμηλές στροφές κινητήρα και αυξημένοι κραδασμοί. Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει συχνά να κατεβάσετε ταχύτητα, να δώσετε ένα λάκτισμα στο γκάζι ή να μεταβείτε απευθείας σε χειροκίνητη λειτουργία.
Μια ενημέρωση λογισμικού της μονάδας ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων μπορεί συνήθως να βοηθήσει. Είναι επίσης σημαντικό να αλλάζετε το υγρό και τα φίλτρα του κιβωτίου ταχυτήτων σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η αντικατάσταση της μονάδας ελέγχου ή της μηχανοτρονικής μπορεί επίσης να είναι απαραίτητη για τη μόνιμη επίλυση των προβλημάτων.
Opel Astra L: Αδυναμίες με διαρροή της πόρτας του οδηγού
Εκτός από τα προβλήματα που περιγράφηκαν παραπάνω, υπάρχουν και άλλα αδύνατα σημεία που μπορεί να εμφανιστούν στο Opel Astra L.
Ορισμένοι ιδιοκτήτες αναφέρουν διαρροές στην πόρτα του οδηγού, ειδικά στην κολόνα Β. Αυτό μπορεί να προκαλέσει θόρυβο από τα διερχόμενα αυτοκίνητα, ειδικά όταν βρέχει. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε σφάλμα συναρμολόγησης και συχνά εμφανίζεται μετά από σύντομο χρονικό διάστημα οδήγησης.
Για την επίλυση αυτού του προβλήματος, είναι απαραίτητος ο έλεγχος και ενδεχομένως η αντικατάσταση των παρεμβυσμάτων και του μηχανισμού κλεισίματος της πόρτας. Μια ενδελεχής επιθεώρηση του αμαξώματος μπορεί επίσης να βοηθήσει στον εντοπισμό άλλων πιθανών διαρροών.
Υγρά πίσω φώτα στο Opel Astra L: Τι αναφέρουν οι οδηγοί
Ένα άλλο πρόβλημα στο Opel Astra L είναι το θόλωμα των πίσω φώτων από το εσωτερικό. Αυτό συμβαίνει συχνά και μπορεί να οφείλεται σε έλλειψη εξαερισμού ή σε διαρροές στο περίβλημα των φώτων.
Για να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα, το περίβλημα των φώτων πρέπει να επιθεωρηθεί και, εάν είναι απαραίτητο, να καθαριστεί ή να αντικατασταθεί. Συνιστάται επίσης να ελέγξετε τα συστήματα εξαερισμού των φώτων και να βεβαιωθείτε ότι λειτουργούν σωστά.
-66%
Κριτικές - 70
Πληροφορίες προϊόντος
Παραλλαγή φίλτρου: Στοιχείο φίλτρου
Υψος [mm]: 69
Εσωτερική διάμετρος [mm]: 29
Εσωτερική διάμετρος 2 [mm]: 29
Διάμετρος [mm]:
64
Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία:
με τσιμούχα
Με βάση τις κριτικές των οδηγών του Opel Astra L, παρουσιάζουμε μια επισκόπηση των πρόσθετων πιθανών αδύναμων σημείων:
Προβλήματα με τους υαλοκαθαριστήρες του παρμπρίζ: αυτά εμφανίζονται συχνά μετά από 20-50.000 χλμ., ιδίως όταν οι υαλοκαθαριστήρες είναι λανθασμένα ρυθμισμένοι ή κακώς συντηρημένοι.
Τριγμοί στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης: μπορεί να εμφανιστούν μετά από μόλις 10-30.000 χλμ, ειδικά όταν οδηγείτε πάνω σε λακκούβες.
Απώλεια της ισχύος του κινητήρα και μεταλλικοί θόρυβοι: εμφανίζονται συχνά μεταξύ 30-70.000 km, ειδικά στα μοντέλα βενζίνης 1,0 λίτρων και ντίζελ 1,6 λίτρων.
Προειδοποιήσεις προβολέων: Αυτές μπορεί να εμφανιστούν μετά από μόλις 20-50.000 km, ειδικά με τους προβολείς LED.
Τρίξιμο συμπλέκτη: Εμφανίζονται συχνά μεταξύ 10-30.000 χλμ., ιδίως με τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.
Μυρωδιά καυσαερίων στο εσωτερικό: Μπορεί να εμφανιστεί μετά από μόλις 10-30.000 km, ιδίως λόγω διαρροών στο σύστημα εξαγωγής.
Προβλήματα με το κεντρικό κλείδωμα: Μπορεί να εμφανιστούν μετά από μόλις 50-70.000 km, συχνά λόγω ελαττωματικών κλειδαριών θυρών ή μονάδων ελέγχου.
Ελαττωματικοί αισθητήρες λάμδα: Αυτοί μπορεί να οδηγήσουν σε επιπλοκές μετά από μόλις 60-80.000 km, ειδικά στους βενζινοκινητήρες.
Συμπέρασμα
Το Opel Astra L είναι ένα σύγχρονο και ευέλικτο όχημα, αλλά έχει ορισμένα γνωστά τρωτά σημεία. Με τακτική συντήρηση και σέρβις, πολλά από αυτά τα προβλήματα μπορούν να εντοπιστούν και να αποκατασταθούν έγκαιρα. Είναι σημαντικό να δίνετε προσοχή στα συγκεκριμένα προβλήματα του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος infotainment και άλλων εξαρτημάτων για να μεγιστοποιήσετε τη διάρκεια ζωής και την αξιοπιστία του οχήματος.
AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές
Χημική ιδιότητα:
Προστασία μακράς διαρκείας, υψηλή αντιδιαβρωτική προστασία, ανθεκτικό στις θερμοκρασίες, υδροαπωθητικό, Ανθεκτικό στο αλμυρό νερό, δεν περιέχει μέταλλο, χωρίς σιλικόνη