Προβλήματα με το Ford Edge
Ford Edge: προβλήματα και Βλάβη
- Προβλήματα μετάδοσης κίνησης: Συχνά εμφανίζονται μεταξύ 50.000 και 120.000 χιλιομέτρων.
- Προβλήματα κινητήρα με στροβιλοσυμπιεστή: Μπορεί να εμφανιστούν μεταξύ 60.000 και 100.000 χλμ.
- Ελάττωμα στον ενισχυτή φρένων: Εμφανίζεται συχνά μεταξύ 50.000 και 100.000 χιλιομέτρων.
- Βλάβες στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας: Αυτές μπορεί να εμφανιστούν νωρίς, συχνά μέσα στα πρώτα 30.000 χλμ.
Τα μοντέλα Ford Edge, ειδικά εκείνα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, μπορεί να υποφέρουν από διάφορα προβλήματα μετάδοσης. Τα προβλήματα αυτά εμφανίζονται συχνά μεταξύ 50.000 και 120.000 χλμ. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν δισταγμό κατά την επιτάχυνση, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, καθώς και τράνταγμα και τρέμουλο του κιβωτίου ταχυτήτων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να παρουσιάσει πλήρη βλάβη, με αποτέλεσμα την απώλεια της οδηγικής ικανότητας.
Για την επίλυση αυτών των προβλημάτων, είναι συχνά απαραίτητη η αντικατάσταση του σωληνοειδούς VCT (Variable Cam Timing), καθώς μικρά θραύσματα μπορεί να μπλοκάρουν το σωληνοειδές. Μια ενημέρωση λογισμικού της μονάδας ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων μπορεί επίσης να βοηθήσει. Είναι σημαντικό να αλλάζετε το υγρό και τα φίλτρα του κιβωτίου ταχυτήτων σύμφωνα με τις συστάσεις του κατασκευαστή για να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής του κιβωτίου ταχυτήτων.
Προβλήματα κινητήρα στροβιλοσυμπιεστή στο Ford Edge: Τι αναφέρουν οι οδηγοί
Οι κινητήρες EcoBoost του Ford Edge μπορεί να παρουσιάσουν προβλήματα με τον υπερσυμπιεστή, τα οποία συνήθως εμφανίζονται μεταξύ 60.000 και 100.000 χλμ. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν απώλεια ισχύος και αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο υπερσυμπιεστής μπορεί να παρουσιάσει πλήρη βλάβη, με αποτέλεσμα σημαντική απώλεια ισχύος.
Οι τακτικές αλλαγές λαδιών και η χρήση λιπαντικών υψηλής ποιότητας μπορούν να βοηθήσουν στην παράταση της διάρκειας ζωής του στροβιλοσυμπιεστή. Εάν παρουσιαστεί βλάβη, ο υπερσυμπιεστής πρέπει συνήθως να αντικατασταθεί. Συνιστάται επίσης να ελέγχετε τις σωληνώσεις παροχής λαδιού και τους σωλήνες αποστράγγισης του υπερσυμπιεστή και να τις αντικαθιστάτε εάν είναι απαραίτητο για την αποφυγή διαρροών λαδιού.
Ford Edge: Βλάβη του ενισχυτή φρένων
Ο ελαττωματικός ενισχυτής φρένων είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα στα μοντέλα Ford Edge από το 2007 έως το 2015. Το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται συχνά μεταξύ 50.000 και 100.000 χιλιομέτρων και μπορεί να προκληθεί από αλλαγές στις συνθήκες οδήγησης που οδηγούν σε ρωγμή στο διάφραγμα του ενισχυτή φρένων. Αυτό μπορεί να προκαλέσει έναν μη φυσιολογικό ήχο σφυρίγματος κατά την εφαρμογή του φρένου και να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση του φρένου.
Για την επίλυση αυτού του προβλήματος, ο ελαττωματικός ενισχυτής φρένων πρέπει να αντικατασταθεί. Είναι σημαντικό να ελέγχετε τακτικά το σύστημα πέδησης για να εντοπίζετε πρώιμα σημάδια βλάβης. Η τακτική συντήρηση μπορεί να συμβάλει στην παράταση της διάρκειας ζωής των εξαρτημάτων των φρένων.

Αδύναμα σημεία του Ford Edge: σφάλματα του συστήματος infotainment
Το σύστημα infotainment του Ford Edge μπορεί να υποφέρει από διάφορα σφάλματα που εμφανίζονται νωρίς, συχνά μέσα στα πρώτα 30.000 χιλιόμετρα. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν μαύρη οθόνη, πάγωμα του συστήματος, δυσλειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας και προβλήματα σύνδεσης Bluetooth.
Για την επίλυση αυτών των προβλημάτων μπορούν να βοηθήσουν οι τακτικές ενημερώσεις λογισμικού του συστήματος infotainment. Η επανεκκίνηση του συστήματος ή η επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις μπορεί να βοηθήσει σε περιπτώσεις συντριβών. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί επισκευή ή αντικατάσταση εξαρτημάτων υλικού. Συνιστάται επίσης η διαγραφή όλων των συζευγμένων συσκευών και η εκ νέου σύζευξή τους για την επίλυση των προβλημάτων συνδεσιμότητας.
Ford Edge: προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού
Η αλυσίδα χρονισμού στα μοντέλα Ford Edge μπορεί να τεντωθεί, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει έναν κροταλίζοντα θόρυβο όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Αυτή η επιπλοκή εμφανίζεται συχνά μεταξύ 100.000 και 150.000 χιλιομέτρων. Σε σπάνιες περιπτώσεις, η αλυσίδα μπορεί επίσης να παραλείψει, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στον κινητήρα.
Η προληπτική αντικατάσταση της αλυσίδας χρονισμού και του συστήματος τεντωτήρα γύρω στα 100.000 χλμ. μπορεί να αποφύγει ακριβές επακόλουθες ζημιές. Η τακτική αλλαγή λαδιού είναι επίσης σημαντική για την παράταση της διάρκειας ζωής των εξαρτημάτων του κινητήρα.
Προβλήματα με το σύστημα κλιματισμού στο Ford Edge: τι κρύβεται πίσω από αυτά;
Το σύστημα κλιματισμού στο Ford Edge μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα, ιδίως μετά από περίπου 120.000 χλμ. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν το φύσημα ζεστού αέρα ή τη μη λειτουργία του σε συνθήκες ζεστού καιρού. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να οφείλονται σε υπερθέρμανση του ψυγείου και του συστήματος κίνησης του ιμάντα χρονισμού.
Για να λυθούν αυτά τα προβλήματα, πρέπει να αντικατασταθούν το ψυγείο και η κίνηση του ιμάντα χρονισμού. Συνιστάται επίσης να ελέγχετε τακτικά το σύστημα κλιματισμού και να το συντηρείτε εάν είναι απαραίτητο για να εντοπίζετε πρώιμα σημάδια βλάβης.

Ford Edge: Προβλήματα με την πίσω πόρτα και τη μονάδα ρυμουλκούμενου
Ορισμένα μοντέλα Ford Edge, ειδικά εκείνα με το πακέτο ρυμούλκησης, ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τη μονάδα της πίσω πόρτας και του ρυμουλκούμενου. Το φως στάθμευσης μπορεί να παραμείνει αναμμένο όταν το όχημα είναι σβηστό και το ρυμουλκούμενο είναι συνδεδεμένο, με αποτέλεσμα να αδειάζει η μπαταρία. Αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται συχνά και απαιτεί ενημέρωση λογισμικού της μονάδας ρυμουλκούμενου (TRM) από έναν αντιπρόσωπο της Ford.
Για την επίλυση αυτού του προβλήματος, το όχημα πρέπει να μεταφερθεί σε έναν αντιπρόσωπο της Ford για να πραγματοποιηθεί η ενημέρωση λογισμικού. Είναι σημαντικό να επιθεωρείτε τακτικά την πίσω πόρτα και τη μονάδα ρυμουλκούμενου για να ελέγχετε για πρώιμα σημάδια βλάβης.
Πρόσθετες κοινές βλάβες στο Ford Edge
Με βάση τις κριτικές των οδηγών του Ford Edge και των γυναικών οδηγών, παρουσιάζουμε μια επισκόπηση των πρόσθετων πιθανών αδύναμων σημείων:
- Ελαττωματικοί αερόσακοι: Κακή λειτουργία των αερόσακων στα μοντέλα 2016-2017, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα ασφαλείας.
- Ελαττωματικό ρεζερβουάρ καυσίμου: Σκουριά στο ρεζερβουάρ καυσίμου και διαρροές γύρω από τη συγκόλληση της ραφής του ρεζερβουάρ στα μοντέλα 2009-2010.
- Θόρυβος κλικ από την περιοχή των τροχών: Θόρυβοι κλικ από την περιοχή των τροχών, που αναφέρονται κυρίως γύρω στα 75.000 μίλια, συχνά λόγω φθαρμένων πλαστικών μαξιλαριών.
- Επίμονη φωτεινή ένδειξη Door Ajar: Η λυχνία door ajar παραμένει αναμμένη ακόμη και όταν όλες οι πόρτες είναι κλειστές, συχνά λόγω ελαττωματικού διακόπτη στο μηχανισμό κλειδώματος των θυρών, που επηρεάζει τα μοντέλα 2011-2013.
- Ελαττωματική υπερθέρμανση του συστήματος κλιματισμού: Υπερθέρμανση του συστήματος κλιματισμού, ειδικά μετά από περίπου 120.000 μίλια, με αποτέλεσμα το A/C να φυσάει ζεστό αέρα ή να μη λειτουργεί σε ζεστό καιρό.
- Θέματα κεντρικών ζωνών ασφαλείας στο πίσω μέρος: Η πίσω κεντρική ζώνη ασφαλείας μπορεί να κολλήσει και να μην μπορεί να απασφαλιστεί, ιδιαίτερα στα μοντέλα του 2015 και μεταγενέστερα.
- Φώτα στάθμευσης που παραμένουν αναμμένα: Τα φώτα στάθμευσης παραμένουν αναμμένα όταν το ρυμουλκούμενο είναι συνδεδεμένο και το όχημα είναι απενεργοποιημένο, με αποτέλεσμα να αδειάζει η μπαταρία και συχνά απαιτείται ενημέρωση λογισμικού της μονάδας ρυμουλκούμενου.
- Προβλήματα του Ford SYNC: Διάφορα προβλήματα με το σύστημα Ford SYNC, όπως μαύρη οθόνη, πάγωμα και μη λειτουργικές συνδέσεις εφεδρικής κάμερας και Bluetooth.
Συμπέρασμα
Το Ford Edge είναι ένα SUV που, παρά την ευελιξία και τις επιδόσεις του, έχει να αντιμετωπίσει μια σειρά από τεχνικά ζητήματα. Η τακτική συντήρηση και το σέρβις μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό και την έγκαιρη αποκατάσταση πολλών από αυτά τα ζητήματα. Είναι σημαντικό να δίνετε προσοχή στα συγκεκριμένα προβλήματα κάθε έτους μοντέλου και να λαμβάνετε τα κατάλληλα μέτρα για να εξασφαλίσετε τη διάρκεια ζωής και την αξιοπιστία του οχήματος.