Προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG: Το κιβώτιο ταχυτήτων DSG δεν αλλάζει σωστά ή δεν παίρνει μπροστά, ειδικά στα μοντέλα από το 2008 και μετά. Αυτά τα συμπτώματα εμφανίζονται συχνά μεταξύ 80.000-120.000 χλμ. και μπορεί να οφείλονται σε ελαττωματικές μηχανοτρονικές μονάδες ή σε φθορά του συμπλέκτη.
Αλυσίδα χρονισμού κινητήρα 3.6 V6: Η αλυσίδα χρονισμού του 3.6 μπορεί να εμφανίσει σημάδια φθοράς από τα 100.000 χλμ. και μετά, με αποτέλεσμα θόρυβο στον κινητήρα και, στη χειρότερη περίπτωση, ζημιά στον κινητήρα. Οι κινητήρες 3.6 V6 από το 2010 επηρεάζονται ιδιαίτερα.
Η πανοραμική οροφή δεν ανοίγει: Η πανοραμική οροφή δεν λειτουργεί πλέον σωστά, συνήθως λόγω ελαττωματικών μοτέρ ή μπλοκαρισμένων οδηγών. Αυτές οι βλάβες εμφανίζονται συχνά μετά από 60.000-80.000 χλμ. και επηρεάζουν κυρίως τα μοντέλα από το 2013 και μετά.
Ο κλιματισμός δεν ψύχεται: Το σύστημα κλιματισμού χάνει την ψυκτική του ικανότητα λόγω διαρροής συμπυκνωτών ή ελαττωματικών συμπιεστών. Αυτές οι καταγγελίες εκδηλώνονται συνήθως μετά από 70.000-100.000 χιλιόμετρα διανυθέντων χιλιομέτρων.
Κοτσαδόρος:
με αυτόματη απενεργοποίηση της βοήθειας παρκαρίσματος
Εξοπλισμός οχήματος:
για οχήματα με κοτσαδόρο
DIN / ISO:
17386
Τύπος αισθητήρα:
Αισθητήρας υπερήχων
Ένδειξη:
χωρίς ένδειξη
Βάρος [kg]:
1,156
Χημική ιδιότητα:
με δυνατότητα βαφής
Ονομαστική τάση [V]:
12
Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2:
με αισθητήρα
Τρόπος συναρμολόγησης:
Τοποθέτηση
Γωνία αναχώρησης αισθητήρα, βοήθεια παρκαρίσματος:
Γωνία αναχώρησης αισθητήρα: 0 έως 5 μοίρες
Ρύθμιση ύψους έως [cm]:
65
Ενεργοποίηση βοήθειας παρκαρίσματος:
με ηχητική λειτουργία προειδοποίησης, με σίγαση ραδιοφώνου, Ενεργοποίηση προαιρετικά με διακόπτη, Ενεργοποίηση μέσω της όπισθεν
Παράμετρος, PPS (βοήθεια παρκαρίσματος):
με παράμετρο προγραμματισμού, PPS
Volkswagen Passat CC: Προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG
Το κιβώτιο ταχυτήτων DSG του VW Passat CC παρουσιάζει συχνά βλάβες, οι οποίες εκδηλώνονται με σπασμωδικές αλλαγές ταχυτήτων, καθυστερήσεις κατά την αλλαγή ταχύτητας ή πλήρη βλάβη. Ιδιαίτερα επηρεάζονται τα κιβώτια ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων σε συνδυασμό με τους κινητήρες 1.8 TSI 160 PS και 2.0 TSI 200 PS. Τα συμπτώματα εμφανίζονται συνήθως μεταξύ 80.000 και 120.000 km, αλλά μπορεί να εμφανιστούν και νωρίτερα με εντατική χρήση. Οι τυπικές βλάβες είναι ελαττωματικές μηχανοτρονικές μονάδες, φθαρμένοι συμπλέκτες ή προβλήματα με τη μονάδα ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων. Η αξιοπιστία του κιβωτίου ταχυτήτων DSG εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη συντήρηση, με το λάδι του κιβωτίου ταχυτήτων να αλλάζεται κάθε 60.000 χλμ.
Η τακτική συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για τη διάρκεια ζωής του κιβωτίου ταχυτήτων. Το ευαίσθητο κιβώτιο ταχυτήτων DSG του VW Passat CC απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα του λαδιού και τακτικές ενημερώσεις λογισμικού. Η διάγνωση πραγματοποιείται με την ανάγνωση της μνήμης βλαβών, με κωδικούς όπως P17BF (προσαρμογή συμπλέκτη) ή P189C (σφάλμα μηχανοτρονικής) να εμφανίζονται συχνά. Η προληπτική συντήρηση με λάδι DSG υψηλής ποιότητας και το τακτικό ξέπλυμα μπορεί να αποτρέψει σημαντικές επισκευές.
VW Passat CC: Προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού 3.6
Η αλυσίδα χρονισμού 3.6 του VW Passat CC εμφανίζει σημάδια φθοράς από χιλιόμετρα 100.000 km, γεγονός που οδηγεί σε χαρακτηριστικούς θορύβους κουδουνίσματος κατά την κρύα εκκίνηση. Ο κινητήρας 3.6 V6, ειδικά στα μοντέλα των ετών 2008-2010, είναι επιρρεπής σε προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού λόγω ανεπαρκούς λίπανσης των τεντωτήρων της αλυσίδας. Τα συμπτώματα ξεκινούν με ελαφρούς θορύβους και μπορεί να εξελιχθούν σε σοβαρή βλάβη του κινητήρα εάν η αλυσίδα πηδήξει ή σπάσει. Χαρακτηριστικά σημάδια είναι οι μεταλλικοί θόρυβοι από το χώρο του κινητήρα, ειδικά κατά την κρύα εκκίνηση, καθώς και μηνύματα σφάλματος από τη μονάδα ελέγχου του κινητήρα. Η διάρκεια ζωής της αλυσίδας χρονισμού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα του λιπαντικού και τα διαστήματα αντικατάστασης, με το συνθετικό λιπαντικό κινητήρα να συνιστάται κάθε 15.000 χλμ.
Ένας συστηματικός έλεγχος είναι απαραίτητος για τον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων της αλυσίδας χρονισμού. Οι ακριβείς αλυσίδες χρονισμού VW Passat CC 3.6 απαιτούν τακτικό έλεγχο της τάσης της αλυσίδας και της πίεσης λαδιού για την αποφυγή πρόωρης φθοράς. Η διάγνωση πραγματοποιείται με οπτική επιθεώρηση της αλυσίδας, μέτρηση της τάσης της αλυσίδας και έλεγχο των τεντωτήρων της αλυσίδας. Η προληπτική συντήρηση με λάδι κινητήρα υψηλής ποιότητας και οι τακτικοί έλεγχοι των τεντωτήρων αλυσίδας μπορούν να παρατείνουν σημαντικά τη διάρκεια ζωής.
Volkswagen Passat CC: Προβλήματα με την πανοραμική οροφή
Η πανοραμική οροφή του VW Passat CC δεν ανοίγει πλέον σωστά, γεγονός που προκαλείται κυρίως από ελαττωματικά μοτέρ κίνησης ή μπλοκαρισμένες ράγες οδήγησης. Ιδιαίτερα τα μοντέλα από το 2013 και μετά παρουσιάζουν αυτά τα αδύναμα σημεία μετά από 60.000-80.000 χιλιόμετρα διανυθέντων χιλιομέτρων. Τα πιο συνηθισμένα παράπονα είναι η εντελώς μπλοκαρισμένη οροφή, το μονόπλευρο άνοιγμα ή κλείσιμο, καθώς και οι ασυνήθιστοι θόρυβοι κατά τη λειτουργία. Οι αιτίες μπορεί να είναι βρώμικες ράγες οδήγησης, ελαττωματικοί μικροδιακόπτες, ελαττωματικά μοτέρ ή προβλήματα με τη μονάδα ελέγχου. Οι βλάβες εκδηλώνονται συχνά μέσω κωδικών σφάλματος στη μονάδα ελέγχου άνεσης, οπότε για τη διάγνωση απαιτείται ειδικό λογισμικό της VW. Τυπικά προβλήματα εμφανίζονται μετά από μεγάλες περιόδους αδράνειας ή σε ακραίες θερμοκρασίες.
Για τη σωστή συντήρηση του πολύπλοκου συστήματος πανοραμικής οροφής απαιτείται επαγγελματικός έλεγχος. Οι μηχανισμοί της πανοραμικής οροφής VW Passat CC απαιτούν τακτικό καθαρισμό των οδηγών και λίπανση των κινούμενων μερών κάθε 20.000 χλμ. Η επισκευή συνήθως περιλαμβάνει την αντικατάσταση των κινητήρων κίνησης, τον καθαρισμό των ραγών ή τον επαναπρογραμματισμό της μονάδας ελέγχου. Η προληπτική συντήρηση με ειδικά λιπαντικά και οι τακτικοί έλεγχοι λειτουργίας μπορούν να αποτρέψουν δαπανηρές επισκευές.
VW Passat CC: Προβλήματα με το σύστημα κλιματισμού
Το σύστημα κλιματισμού του VW Passat CC δεν ψύχει πλέον επαρκώς, γεγονός που προκαλείται κυρίως από διαρροή συμπυκνωτών, ελαττωματικούς συμπιεστές ή προβλήματα στο κύκλωμα του ψυκτικού μέσου. Αυτές οι βλάβες εμφανίζονται συνήθως μετά από 70.000-100.000 χλμ. και επηρεάζουν όλες τις εκδόσεις κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων 1.8 TSI, 2.0 TSI και 2.0 TDI 140 PS. Τα συνήθη συμπτώματα περιλαμβάνουν μειωμένη ψυκτική ικανότητα, ζεστό αέρα που βγαίνει από τα ακροφύσια, ασυνήθιστους θορύβους ή πλήρη βλάβη του συστήματος κλιματισμού. Οι αιτίες κυμαίνονται από την απώλεια ψυκτικού μέσου λόγω διαρροής σωλήνων έως ελαττωματικά ηλεκτρικά εξαρτήματα, όπως ο συμπιεστής του κλιματισμού ή ο εξατμιστής. Οι συμπυκνωτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι και μπορεί να υποστούν ζημιά από πέτρες ή διάβρωση.
Η επαγγελματική συντήρηση είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του συστήματος κλιματισμού. Τα εξαρτήματα του συστήματος κλιματισμού VW Passat CC απαιτούν τακτικές δοκιμές στεγανότητας και ελέγχους ψυκτικού κάθε 2-3 χρόνια. Η διάγνωση πραγματοποιείται με τη μέτρηση της πίεσης στο κύκλωμα ψυκτικού μέσου, τον οπτικό έλεγχο για διαρροές και τον ηλεκτρονικό έλεγχο των μονάδων ελέγχου. Η προληπτική συντήρηση με αντιβακτηριδιακά καθαριστικά και η τακτική αλλαγή φίλτρων μπορεί να παρατείνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής του συστήματος.
Volkswagen Passat CC: προβλήματα με το πορτμπαγκάζ
Το πορτμπαγκάζ δεν μπορεί να ανοίξει, γεγονός που οφείλεται σε ελαττωματικούς κυλίνδρους κλειδώματος, σε αποτυχημένο ηλεκτρικό κλείδωμα ή σε προβλήματα με τον έλεγχο της πίσω πόρτας. Αυτές οι δυσλειτουργίες εμφανίζονται συχνά στα μοντέλα από το 2008 και μετά και εκδηλώνονται με πλήρες μπλοκάρισμα της πίσω πόρτας ή με ακανόνιστη συμπεριφορά ανοίγματος. Τυπικές αιτίες είναι φθαρμένοι μηχανισμοί ασφάλισης, ελαττωματικοί ενεργοποιητές στο σύστημα ηλεκτρικού κλειδώματος ή προβλήματα με τους μικροδιακόπτες στο σύστημα κλειδώματος. Τα συμπτώματα μπορεί να κυμαίνονται από περιστασιακές πτώσεις έως πλήρες μπλοκάρισμα, ενώ συχνά δεν λειτουργεί πλέον και το τηλεχειριστήριο. Τα προβλήματα αυτά εμφανίζονται ιδιαίτερα συχνά σε χαμηλές θερμοκρασίες ή μετά από μεγάλες περιόδους αδράνειας.
Για τον εντοπισμό των ελαττωματικών εξαρτημάτων στο σύστημα κορμού είναι απαραίτητος ένας συστηματικός έλεγχος. Οι μηχανισμοί του χώρου αποσκευών VW Passat CC απαιτούν τακτική λίπανση των κινούμενων μερών και έλεγχο των ηλεκτρικών συνδέσεων. Η επισκευή συνήθως περιλαμβάνει την αντικατάσταση του κυλίνδρου κλειδώματος, των ηλεκτρικών ενεργοποιητών ή τον επαναπρογραμματισμό του συστήματος ελέγχου άνεσης. Η προληπτική συντήρηση με τα κατάλληλα λιπαντικά και οι τακτικοί έλεγχοι λειτουργίας μπορούν να αποτρέψουν τις βλάβες.
VW Passat CC: Προβλήματα με τον κινητήρα 2.0 TDI
Ο κινητήρας 2.0 TDI του VW Passat CC, τόσο στην έκδοση των 140 ίππων όσο και στην έκδοση των 170 ίππων, έχει συγκεκριμένα αδύνατα σημεία που εκδηλώνονται κυρίως σε προβλήματα με την ανακυκλοφορία καυσαερίων, το φίλτρο σωματιδίων και την αντλία υψηλής πίεσης. Αυτοί οι κινητήρες είναι γενικά αξιόπιστοι, αλλά είναι επιρρεπείς σε κοκκοποίηση της πολλαπλής εισαγωγής και σε προβλήματα με τη βαλβίδα EGR μετά από 80.000-120.000 χλμ. Τυπικά συμπτώματα είναι η μειωμένη απόδοση, η αυξημένη κατανάλωση, ο μαύρος καπνός από την εξάτμιση ή το άναμμα της λυχνίας ελέγχου του κινητήρα. Ο κινητήρας 2.0 TDI 170 PS παρουσιάζει επίσης προβλήματα με τα ακροφύσια ψεκασμού, τα οποία μπορεί να φράξουν λόγω κακής ποιότητας καυσίμου. Η διάρκεια ζωής αυτών των εξαρτημάτων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο οδήγησης και την ποιότητα του καυσίμου.
Η τακτική συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροζωία του κινητήρα ντίζελ. Οι κινητήρες VW Passat CC 2.0 TDI απαιτούν τακτικό καθαρισμό της βαλβίδας EGR και έλεγχο του φίλτρου σωματιδίων κάθε 30.000 χλμ. Η διάγνωση πραγματοποιείται με την ανάγνωση των κωδικών σφαλμάτων, τη μέτρηση των τιμών των καυσαερίων και την οπτική επιθεώρηση της εισαγωγής αέρα. Η προληπτική συντήρηση με πρόσθετα καυσίμου υψηλής ποιότητας και η τακτική οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο μπορούν να αποτρέψουν τα περισσότερα προβλήματα.
Πρόσθετες συχνές βλάβες του Volkswagen Passat CC
Με βάση τις εμπειρίες των οδηγών του VW Passat CC, εμφανίζονται τα ακόλουθα πρόσθετα προβλήματα:
Ελαττωματική αντλία νερού: εμφανίζεται συνήθως μετά από 100.000-150.000 χλμ. ειδικά στους κινητήρες 1.8 TSI και 2.0 TSI λόγω φθοράς των παρεμβυσμάτων.
Προβλήματα με το ηλεκτρικό χειρόφρενο: Μπορεί να εμφανιστούν ήδη από τα 50.000 χλμ. και συχνά οφείλονται σε ελαττωματικούς ενεργοποιητές ή σε ασβεστοποίηση των τακακιών των φρένων.
Βλάβη των προβολέων Xenon: Εμφανίζεται συχνά μετά από 60.000-80.000 χλμ, συνήθως λόγω ελαττωματικών ballasts ή καυστήρων.
Διαρροές στον υπερσυμπιεστή: Επηρεάζουν κυρίως τους κινητήρες 2.0 TSI μετά από 80.000-120.000 χλμ. λόγω φθοράς των παρεμβυσμάτων.
Προβλήματα με τα στηρίγματα του κινητήρα: Συχνά γίνονται εμφανή μετά από 70.000-100.000 χλμ. λόγω κραδασμών και θορύβων, ειδικά στον κινητήρα 3.6 V6.
Ελαττωματικοί αισθητήρες λάμδα: Εμφανίζονται τακτικά μετά από 80.000-120.000 χλμ. και οδηγούν σε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και προβλήματα στην εξάτμιση.
Βλάβη των αισθητήρων του αυτόματου κλιματισμού: Μπορεί να είναι ελαττωματικοί μετά από 40.000 km, οδηγώντας σε ακανόνιστο έλεγχο της θερμοκρασίας.
-39%
Κριτικές - 95
Πληροφορίες προϊόντος
Βαθμός ιξώδους SAE: 5W-30
ACEA:
ACEA C2, ACEA C3
API:
API SN
Συστάσεις κατασκευαστή: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
Προβλήματα VW Passat CC: αδυναμίες και πλεονεκτήματα
Δυνατά σημεία
Αδυναμίες
Κομψός σχεδιασμός κουπέ
Προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων DSG
Υψηλής ποιότητας εσωτερικό
Φθορά της αλυσίδας χρονισμού 3.6
Ισχυρή γκάμα κινητήρων
Ελαττώματα πανοραμικής οροφής
Καλές επιδόσεις οδήγησης
Βλάβες στον κλιματισμό
Εκτεταμένος στάνταρ εξοπλισμός
Σύστημα κλειδώματος χώρου αποσκευών
Στιβαρή κατασκευή
Ηλεκτρονικές βλάβες
Άνετο πλαίσιο
Υψηλό κόστος επισκευής
Το Volkswagen Passat CC αποδεικνύεται ένα κομψό και καλά εξοπλισμένο όχημα, αλλά έχει συγκεκριμένα αδύνατα σημεία που απαιτούν τακτική προσοχή. Τα περισσότερα προβλήματα μπορούν να αποφευχθούν με την προληπτική συντήρηση και την έγκαιρη παρέμβαση. Ειδικά το κιβώτιο ταχυτήτων DSG και τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα απαιτούν εξειδικευμένη φροντίδα για να διασφαλιστεί η μακροπρόθεσμη αξιοπιστία. Η προσεκτική συντήρηση σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι απαραίτητη για τη μακροζωία αυτού του εξελιγμένου οχήματος.
Χρήσιμα βίντεο για αυτό το θέμα:
Οδηγίες: Πώς αντικαθιστούμε Φίλτρο αέρα κινητήρα σε VW PASSAT CC 1
Οδηγίες: Πώς αντικαθιστούμε Φίλτρο καμπίνας σε VW PASSAT CC 1
AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές
Κριτικές - 83
Πληροφορίες προϊόντος
Βαθμός ιξώδους SAE: 0W-40
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API SN, API CF
Συστάσεις κατασκευαστή: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A