• SHOP
  • CLUB
Δοκιμάστε τον premium λογαριασμό
0
Το γκαράζ μου
Προσθήκη όχηματος
0
προϊόν(τα) #74-6020
0,00 €
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πώς θα ξεκινήσετε τον κινητήρα όταν ο καιρός είναι κρύος;

Πίνακας περιεχομένων

  1. 6 παράγοντες που ασκούν επιρροή στην επιτυχή εκκίνηση του κινητήρα, όταν οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα ψυχρές
    1. 7 συμβουλές από το AutoDoc που θα σας προσφέρουν βοήθεια για να βάλετε μπροστά τον κινητήρα ακόμα και με πάρα πολύ κρύο
    2. Πώς θα βάλετε μπροστά το αυτοκίνητο όταν υπάρχει παγετός

Μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών οι οποίοι χρησιμοποιούν τα οχήματά τους σε περιοχές με πολύ κρύο το χειμώνα, δυσκολεύονται πολύ συχνά να βάλουν μπροστά τον κινητήρα κατά τη διάρκειά του. Παρά το ότι οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων προσπαθούν ασταμάτητα να βελτιώσουν τα συστήματα και τις τεχνολογίες που έχουν ως σκοπό την αξιόπιστη εκκίνηση του κινητήρα, άσχετα από τις συνθήκες του περιβάλλοντος, σε κάποιες περιπτώσεις ο κινητήρας δεν παίρνει καν μπροστά. Στο άρθρο αυτό, θα μάθετε τι ακριβώς φταίει και πώς θα παίρνει πάντα μπροστά το όχημά σας.

6 παράγοντες που ασκούν επιρροή στην επιτυχή εκκίνηση του κινητήρα, όταν οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα ψυχρές

  1. Προθέρμανση. Έχει μεγάλη σημασία για τους κινητήρες ντίζελ, οι οποίοι χωρίς προθέρμανση δεν μπορούν να πάρουν μπροστά στις χαμηλές θερμοκρασίες.

Η αρχή λειτουργίας των κινητήρων ντίζελ, έχει ως βάση της, την τάση των καυσίμων να αυτοαναφλέγονται. Ο αέρας που περνάει στο εσωτερικό του κινητήρα, συμπιέζεται μέχρι να αγγίξει η θερμοκρασία του τους 700 με 900 °C, οι οποίοι απαιτούνται για την ανάφλεξη του καυσίμου. Όταν όμως, ο καιρός είναι ψυχρός, οι συγκεκριμένες θερμοκρασίες δεν μπορούν να επιτευχθούν από την συμπίεση του αέρα. Έτσι, ο κινητήρας χρησιμοποιεί προθερμαντήρες για να θερμανθεί γρήγορα ο αέρας στο εσωτερικό του θαλάμου καύσης και να φτάσει στις απαραίτητες τιμές. Η δυσλειτουργία ακόμη και ενός προθερμαντήρα, ενδέχεται να επιφέρει προβλήματα στην εκκίνηση του κινητήρα, οπότε θα πρέπει να περνούν από έλεγχο πριν από κάθε χειμερινή περίοδο.

Οι κινητήρες βενζίνης εξαρτώνται λιγότερο από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, σε σχέση με τους κινητήρες ντίζελ, μιας και σε αυτή την περίπτωση, η ανάφλεξη του καυσίμου προκαλείται από τους σπινθήρες που παράγουν τα μπουζί. Ακόμη και έτσι, όταν η θερμοκρασία είναι μικρότερη από τους -24 °C, η βενζίνη δεν μπορεί να εξατμιστεί. Οπότε για να σχηματιστεί ένα μείγμα αέρα και καυσίμου με υψηλότερη ομοιογένεια, στα οχήματα με βενζινοκινητήρες, ενδέχεται επίσης να βρίσκονται σε χρήση συστήματα προθέρμανσης.

  1. Κατάσταση μπαταρίας. Η συμπίεση σε συγκεκριμένο βαθμό του αέρα, απαιτεί τη χρήση μιας αρκετά δυνατής μπαταρίας. Η φόρτιση της μπαταρίας βρίσκεται σε άμεση εξάρτηση από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος: αν η φόρτιση της μπαταρίας στους + 20 °C βρίσκεται στο 100%, τότε στους -20 °C θα χάσει τη μισή φόρτισή της και στους -30 °C θα φτάσει στο 20%. Το αποτέλεσμα είναι μια φθαρμένη ή ανεπαρκώς φορτισμένη μπαταρία, να μην αρκεί για να δώσει κίνηση στη μίζα. Επίσης, οι μπαταρίες με τάση εκκίνησης μικρότερη των 320 A, δεν θα πρέπει να τοποθετούνται σε οχήματα με κινητήρες ντίζελ κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
  2. Ιδιότητες καυσίμου. Η σύνθεση του καυσίμου ορίζει τη θερμοκρασία της εξαέρωσης και του ιξώδους του, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του χειμώνα να απαιτείται η χρήση χειμερινού καυσίμου. Γεγονός που ισχύει και για τους βενζινοκινητήρες, αλλά και για τους κινητήρες ντίζελ. Η χειμερινή βενζίνη περιέχει υδρογονάνθρακες χαμηλού σημείου ζέσεως, οι οποίοι επιτρέπουν την αποτελεσματικότερη δημιουργία του μείγματος καυσίμου και αέρα, καθώς και την πλήρη καύση του στις χαμηλές θερμοκρασίες. Το χειμερινό πετρέλαιο καύσης, έχει αντοχή στην κρυστάλλωση και κρατά την υψηλή του ρευστότητα στις χαμηλές θερμοκρασίες. Η θερμοκρασία πύκνωσης του καυσίμου ντίζελ, μειώνεται με τη χρήση ειδικών προσθέτων, τα οποία παράλληλα αφαιρούν το νερό από το καύσιμο.
  3. Κατάσταση λειτουργίας του συστήματος παροχής καυσίμου. Η αποτελεσματική δημιουργία του μείγματος καυσίμου, προϋποθέτει την κατάλληλη διάσπαση του καυσίμου. Έτσι, τα φίλτρα θα πρέπει να αλλάζονται και τα μπεκ να καθαρίζονται στον κατάλληλο χρόνο. Θα πρέπει, επίσης, να είστε σίγουροι ότι το ντεπόζιτο καυσίμου θα είναι πάντα πλήρες: στα σχεδόν άδεια ντεπόζιτα, δημιουργούνται επικαθίσεις πολύ ταχύτερα. Όταν επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες ενδέχεται να παγώσει το καύσιμο, με συνέπεια να σπάσει η αντλία, να φράξει η γραμμή παροχής καυσίμου ή να δημιουργηθούν άλλες βλάβες.
  4. Ιξώδες λαδιού. Όταν το λιπαντικό είναι παχύρευστο, η κίνησή του μέσα στις γραμμές του συστήματος λίπανσης επιβραδύνεται. Έτσι, προκαλεί την πρόωρη φθορά των τμημάτων του κινητήρα και ασκεί υψηλότερο φορτίο στον κινητήρα. Για να πάρει ευκολότερα μπροστά ο κινητήρας κατά τη διάρκεια του χειμώνα, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε λάδια με το ανάλογο ιξώδες.
  5. Συμπίεση στους κυλίνδρους του κινητήρα. Για να δημιουργηθεί η κατάλληλη πίεση στο καύσιμο για την ανάφλεξή του, ο θάλαμος καύσης θα πρέπει να σφραγιστεί. Αν κάποιος από τους κυλίνδρους έχει μικρότερη συμπίεση, ο κινητήρας θα πάρει δύσκολα μπροστά κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

7 συμβουλές από το AutoDoc που θα σας προσφέρουν βοήθεια για να βάλετε μπροστά τον κινητήρα ακόμα και με πάρα πολύ κρύο

  1. Εξαερώστε το σύστημα καυσίμου για να αυξήσετε την πίεση στο κατάλληλο για τη λειτουργία του επίπεδο. Η συγκεκριμένη μέθοδος υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά στα οχήματα των οποίων η αντλία καυσίμου λειτουργεί με το διακόπτη της ανάφλεξης ανοιχτό. Για να το εξαερώσετε, γυρίστε το κλειδί στο διακόπτη ανάφλεξης κατά δύο επίπεδα, για να ενεργοποιηθεί η αντλία καυσίμου, μερικά δευτερόλεπτα αργότερα, κλείστε και πάλι το διακόπτη. Μετά από μισό περίπου λεπτό, επαναλάβετε τη διαδικασία. Στη συνέχεια, προσπαθήστε να βάλετε μπροστά τον κινητήρα με τη μίζα.
  2. Θερμάνετε την μπαταρία. Αν το όχημα έχει μείνει πολύ καιρό παρκαρισμένο, ανάψτε τη μεγάλη ή τη μικρή σκάλα των προβολέων ή το καλοριφέρ για περίπου ένα λεπτό. Αφού προθερμανθεί για λίγο, η δύναμη της μπαταρίας και το παρεχόμενο ρεύμα θα αυξηθούν. Θα πρέπει, ωστόσο, προτού βάλετε μπροστά τον κινητήρα, να σβήσετε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές, για να μην έχετε απώλειες στην ισχύ της μπαταρίας.
  3. Θερμάνετε το θάλαμο καύσης. Η συγκεκριμένη μέθοδος, εφαρμόζεται μόνο στα οχήματα που λειτουργούν με πετρέλαιο κίνησης. Γυρίστε το διακόπτη της ανάφλεξης, περιμένετε μέχρι να σβήσει η ενδεικτική λυχνία και στη συνέχεια, κλείστε το διακόπτη. Ξανακάντε την ίδια διαδικασία αρκετές φορές, συνεχόμενα. Οι προθερμαντήρες θα θερμαίνουν γρήγορα το θάλαμο καύσης, μέχρι να φτάσει στο απαιτούμενο επίπεδο.
  4. Τσεκάρετε και αν χρειάζεται, καθαρίστε τους πόλους της μπαταρίας. Αν οι πόλοι της μπαταρίας δεν προσφέρουν αξιόπιστη επαφή με τα ηλεκτρικά κυκλώματα, η αντίσταση της επαφής αυξάνεται, μειώνοντας την ισχύ του εισερχόμενου ρεύματος, το οποίο δεν αρκεί για να βάλει μπροστά τον κινητήρα.
  5. Πατήστε το πετάλι του συμπλέκτη μέχρι το τέρμα. Η συγκεκριμένη συμβουλή, μπορεί να εφαρμοστεί αποκλειστικά σε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Απομονώνοντας τον κινητήρα από το κιβώτιο ταχυτήτων, μειώνετε το φορτίο που τον επιβαρύνει, με αποτέλεσμα να παίρνει πιο εύκολα μπροστά.
  6. Μην ανάβετε τη μίζα για πάνω από 10 δευτερόλεπτα. Στην αντίθετη περίπτωση, ο εξοπλισμός εκκίνησης μπορεί να πάθει βλάβη. Αν ο κινητήρας δεν πάρει μπροστά με την πρώτη, περιμένετε λίγα λεπτά πριν ξαναπροσπαθήσετε.
  7. Χρησιμοποιήστε σπρέι για τη γρήγορη εκκίνηση του κινητήρα. Τα συγκεκριμένα σπρέι, παράγονται από κατασκευαστές όπως οι: Liqui Moly, Presto, Mannol κλπ. Τα συγκεκριμένα σπρέι περιέχουν εστέρες, που αναφλέγονται σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες από τα καύσιμα. Έτσι, διασφαλίζεται η ανάφλεξη του καυσίμου τόσο όταν κάνει κρύο, όσο και υπό συνθήκες υψηλής υγρασίας, όταν η μπαταρία έχει αποφορτιστεί ή οι σπινθήρες δεν έχουν επαρκή απόδοση. Όταν κάνετε χρήση αυτών των σπρέι, θα πρέπει οπωσδήποτε να τηρείτε επακριβώς τις οδηγίες του κατασκευαστή: αν ψεκάσετε υπερβολική ποσότητα στην εισαγωγή του αέρα, ενδέχεται να προκληθεί ζημιά στον κινητήρα.

Συμπέρασμα. Για να βάζετε μπροστά τον κινητήρα όταν επικρατεί ψύχος χωρίς προβλήματα, προετοιμαστείτε για το χειμώνα νωρίτερα. Για να γίνει αυτό, αντικαταστήστε τα θερινά λάδια με χειμερινά, αλλάξτε το φίλτρο λαδιού, καθαρίστε το σύστημα καυσίμου, τσεκάρετε την πυκνότητα του ηλεκτρολύτη της μπαταρίας και αν είναι απαραίτητο, αγοράστε μια μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας. Τσεκάρετε, επίσης, την κατάσταση των προθερμαντήρων και των μπουζί, τη σωστή λειτουργία του κινητήρα και των σχετικών συστημάτων. Επίσης, τσεκάρετε την τάνυση του ιμάντα του δυναμό, μιας και από την απόδοσή του εξαρτάται η επαναφόρτιση της μπαταρίας. Να θυμάστε: μόνον η ορθή λειτουργία του συνόλου των συστημάτων του οχήματος, διασφαλίζει την αξιόπιστη εκκίνηση του οχήματος, άσχετα από τις καιρικές συνθήκες.

Ένα χρήσιμο βίντεο για αυτό το θέμα:

Πώς θα βάλετε μπροστά το αυτοκίνητο όταν υπάρχει παγετός

 

AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: ανταλλακτικά σε συμφέρουσα τιμή

Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κατηγορία ιξώδους SAE: 5W-30
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Έγκριση του κατασκευαστή: MB 229.52
  • Σειρά προϊόντος: Genuine Engine Oil
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • Mercedes-Benz: Λάδι κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: A000989950213AMEE
  • Η τιμή μας: 89,61 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
Mercedes-Benz Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l
Αριθμός προϊόντος: A000989950213AMEE
Περισσότερα
89,61 €
17,92 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Λάδι κινητήρα 0W-30, 5l
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κατηγορία ιξώδους SAE: 0W-30
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Έγκριση του κατασκευαστή: VW 504 00, VW 507 00
  • Σειρά προϊόντος: LONGLIFE III
  • Προδιαγραφή: ACEA C3
  • Έκδοση: FE
  • VAG: Λάδι κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: GS55545M4
  • Η τιμή μας: 62,00 €
Λεπτομέρειες
VAG Λάδι κινητήρα 0W-30, 5l
Αριθμός προϊόντος: GS55545M4
62,00 €
12,40 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l, Συνθετικό λάδι
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κατηγορία ιξώδους SAE: 5W-30
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Έγκριση του κατασκευαστή: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Σειρά προϊόντος: DEXOS2™
  • Προδιαγραφή: API SN, API CF, ACEA C3
  • Έκδοση: SUPER SYNTHETIC
  • Λάδι: Συνθετικό λάδι
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • OPEL GM: Λάδι κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: 19 42 003
  • Η τιμή μας: 41,15 €
Λεπτομέρειες
OPEL GM Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l, Συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 19 42 003
41,15 €
8,23 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
OPEL GM 95599877 Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l, Συνθετικό λάδι
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κατηγορία ιξώδους SAE: 5W-30
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Έγκριση του κατασκευαστή: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Ford WSS-M2C945-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C947-A
  • Προδιαγραφή: API SN, API SN RC
  • Λάδι: Συνθετικό λάδι
  • Προδιαγραφές σύμφωνα με API: SN
  • OPEL GM: Λάδι κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: 95599877
  • Η τιμή μας: 41,98 €
Λεπτομέρειες
OPEL GM Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l, Συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 95599877
41,98 €
8,40 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
MOTUL 5100 4T 104083 Λάδι κινητήρα 15W-50, 4l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κατηγορία ιξώδους SAE: 15W-50
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 4
  • Σειρά προϊόντος: 5100
  • Προδιαγραφή: API SM, JASO MA2
  • Έκδοση: 4T
  • Λάδι: εν μέρει συνθετικό λάδι
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: μοτοσικλέτα
  • MOTUL: Λάδι κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: 104083
  • Η τιμή μας: 44,88 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MOTUL Λάδι κινητήρα 15W-50, 4l, εν μέρει συνθετικό λάδι
Αριθμός προϊόντος: 104083
44,88 €
11,22 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
DENSO Direct Fit DOX-0204 Αισθητήρας λάμδα M18x1,5, θερμαινόμενο, Αισθητήρας Λάμδα
Πληροφορίες προϊόντος
  • Σειρά προϊόντος: Direct Fit
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M18x1,5
  • Αισθητήρας λάμδα: θερμαινόμενο, Αισθητήρας Λάμδα "δάχτυλο", Προλιπασμένο σπείρωμα, Αισθητήρας υπέρβασης
  • Μήκος καλωδίου [mm]: 360
  • Αριθμός κουμπωτών επαφών: 4
  • για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 8946505100
  • Ποιότητα: OE
  • Βάρος [g]: 94
  • Περιορισμός κατασκευαστή: DENSO
  • Μικτό βάρος [g]: 127
  • DENSO: Αισθητήρας λάμδα
  • Αριθμός τεμαχίου: DOX-0204
  • Η τιμή μας: 65,46 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
DENSO Αισθητήρας λάμδα M18x1,5, θερμαινόμενο, Αισθητήρας Λάμδα "δάχτυλο", Προλιπασμένο σπείρωμα, Αισθητήρας υπέρβασης
Αριθμός προϊόντος: DOX-0204
65,46 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-26%
MANN-FILTER W 712 Φίλτρο λαδιού 3/4-16 UNF, Βιδωτό φίλτρο
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 79
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 3 / 4-16 UNF
  • Κωδικός του συνιστώμενου ειδικού εργαλείου: LS 7 / 3
  • Διάμετρος [mm]: 76
  • Εσωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 62
  • Εξωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 71
  • MANN-FILTER: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: W 712
  • Η τιμή μας: 5,48 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANN-FILTER Φίλτρο λαδιού 3/4-16 UNF, Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: W 712
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 7,42 €

5,48 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-6%
MANNOL LONGLIFE 504/507 MN7715-5 Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κατηγορία ιξώδους SAE: 5W-30
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Έγκριση του κατασκευαστή: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, VW TL 52 195
  • Σειρά προϊόντος: LONGLIFE
  • Προδιαγραφή: API SN, ACEA C3
  • Έκδοση: 504 / 507
  • MANNOL: Λάδι κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: MN7715-5
  • Η τιμή μας: 29,75 €
Λεπτομέρειες
MANNOL Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l
Αριθμός προϊόντος: MN7715-5
Περισσότερα
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 31,95 €

29,75 €
5,95 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-55%
MANN-FILTER W 610/4 Φίλτρο λαδιού 3/4-16 UNF, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 90
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 3 / 4-16 UNF
  • Κωδικός του συνιστώμενου ειδικού εργαλείου: LS 6 / 1
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα φραγής επιστροφής
  • Διάμετρος [mm]: 66
  • Εσωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 54
  • Εξωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 62
  • MANN-FILTER: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: W 610/4
  • Η τιμή μας: 7,40 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANN-FILTER Φίλτρο λαδιού 3/4-16 UNF, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: W 610/4
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 16,76 €

7,40 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-35%
RC-HE73 NGK 8474 Σετ καλωδίων υψηλής τάσης Αριθμός αγωγών: 4, με εξαρτήματα τοποθέτησης
Πληροφορίες προϊόντος
  • Πλήθος αγωγών: 4
  • Χρώμα: μπλε
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με εξαρτήματα τοποθέτησης
  • NGK: Σετ καλωδίων υψηλής τάσης
  • Αριθμός τεμαχίου: 8474
  • Η τιμή μας: 81,91 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
NGK Σετ καλωδίων υψηλής τάσης Αριθμός αγωγών: 4, με εξαρτήματα τοποθέτησης
Αριθμός προϊόντος: 8474
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 126,95 €

81,91 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-53%
376711334 MAHLE ORIGINAL CR 256 000S Ψυγείο, ψύξη κινητήρα για οχήματα χωρίς A/C, 410 x 368 x 42 mm, Μηχανικό / προαιρετικά αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, Πτερύγια ψύξης συγκολλημένα
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή ψυγείου: Πτερύγια ψύξης συγκολλημένα
  • Υλικό νεροχύτη (ψυγείο): Πλαστικό
  • Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: Μηχανικό / προαιρετικά αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
  • Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα χωρίς A / C
  • μήκος συσκευασίας [cm]: 59,0
  • πλάτος συσκευασίας [cm]: 12,00
  • ύψος συσκευασίας [cm]: 49,00
  • Θέρμανση / ψύξη: για οχήματα με συνδ. ψτγείο νερού / λαδιού
  • Μήκος διχτυού [mm]: 410
  • Πλάτος διχτυού [mm]: 368
  • Βάθος διχτυού [mm]: 42
  • Καθαρό βάρος [g]: 3521
  • MAHLE ORIGINAL: Ψυγείο, ψύξη κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: CR 256 000S
  • Η τιμή μας: 136,07 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MAHLE ORIGINAL Ψυγείο, ψύξη κινητήρα για οχήματα χωρίς A/C, 410 x 368 x 42 mm, Μηχανικό / προαιρετικά αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, Πτερύγια ψύξης συγκολλημένα
Αριθμός προϊόντος: CR 256 000S
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 292,02 €

136,07 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
ORIGINAL IMPERIUM 85008 Σωλήνας καυσίμων
Πληροφορίες προϊόντος
  • για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 1574T0
  • Βάρος [g]: 233
  • ORIGINAL IMPERIUM: Σωλήνας καυσίμων
  • Αριθμός τεμαχίου: 85008
  • Η τιμή μας: 41,93 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
ORIGINAL IMPERIUM Σωλήνας καυσίμων
Αριθμός προϊόντος: 85008
41,93 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
SELENIA WR Pure Energy 70205MF2EU Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κατηγορία ιξώδους SAE: 5W-30
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Έγκριση του κατασκευαστή: Fiat 9.55535-S1
  • Προδιαγραφή: ACEA C2
  • Έκδοση: WR Pure Energy
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • SELENIA: Λάδι κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: 70205MF2EU
  • Η τιμή μας: 92,14 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
SELENIA Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l
Αριθμός προϊόντος: 70205MF2EU
92,14 €
18,43 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-11%
MANNOL AF12+ Longlife MN4012-10 Αντιψυκτική προστασία G12-JASO M325, Kόκκινο, 10l, Έτοιμο μείγμα, χωρίς αμίνη-χωρίς φωσφορικό άλας
Πληροφορίες προϊόντος
  • Περιοχή θερμοκρασίας από [°C]: -40
  • Ιδιότητες: Έτοιμο μείγμα
  • Υπόδειξη κατασκευαστή ψυκτικού μέσου: G12+, type D
  • Χρώμα: Kόκκινο
  • Σειρά προϊόντος: AF12+ Longlife
  • Έγκριση του κατασκευαστή: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, ASTM D6210, AFNOR NF R15-601, (except for RA), VAG TL-774 D, VAG TL-774 F, MB 325.3, BMW GS 94000, Renault 41-01-001 / D, MAZDA MEZ MN 121 D, JAGUAR CMR 8229, STJLR 651.5003, BERGEN ENGINES, 2.13.01, CASE, NEW HOLLAND MAT3624, DAF 74002, DETROIT DIESEL, 93K217, DEUTZ DQC CB-14, CUMMINS CES 14439, CUMMINS CES 14603, CUMMINS, IS series N14, Ford WSS-M97B44-D, JENBACHER, TA 1000-0201, JOHN DEERE JDM H5, KOMATSU 07.892(2009), LEYLAND TRUCKS, DW03245403, LIEBHERR MD1-36-130, MACK 014 GS 17009, MAK A4.05.09.01, MITSUBISHI MHI, MAN 324 Typ SNF, MAN B&W AG D36 5600, MTU MTL 5048, MWM 0199-99-2091 / 11, BRB BR 637, Austria Onorm V5123, Germany, FVV Heft R443, MIL-Belgium, BT-PS-606-A, MIL-France, DCSEA 615 / C, MIL-Italy E / L-1415b, MIL-Sweden FSD 8704, South-Korea KSM 2142, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759, BSI GB BS 6580:2010
  • Προδιαγραφή: G12, JASO M325
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 10
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • Περιοχή θερμοκρασίας έως [°C]: +125
  • Χημική ιδιότητα: χωρίς σιλικάτ, χωρίς νιτρώδες άλας, χωρίς φωσφορικό άλας, χωρίς αμίνη
  • MANNOL: Αντιψυκτική προστασία
  • Αριθμός τεμαχίου: MN4012-10
  • Η τιμή μας: 21,14 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANNOL Αντιψυκτική προστασία G12-JASO M325, Kόκκινο, 10l, Έτοιμο μείγμα, χωρίς αμίνη-χωρίς φωσφορικό άλας
Αριθμός προϊόντος: MN4012-10
Περισσότερα
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 23,95 €

21,14 €
2,11 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κατηγορία ιξώδους SAE: 5W-30
  • Χωρητικότητα [λίτρα]: 5
  • Έγκριση του κατασκευαστή: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Σειρά προϊόντος: Top Tec
  • Προδιαγραφή: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Έκδοση: 4200
  • Είδος δοχείου: Δοχείο
  • TΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: αυτοκίνητο
  • όχι για κατασκευαστή κινητήρα: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Λάδι κινητήρα
  • Αριθμός τεμαχίου: 8973
  • Η τιμή μας: 68,39 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
LIQUI MOLY Λάδι κινητήρα 5W-30, 5l
Αριθμός προϊόντος: 8973
68,39 €
13,68 € το 1 λίτρο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης

Δημοφιλεις αναρτησεις

Εγγραφειτε στο ενημερωτικο μας δελτιο

Για να λαμβάνετε τα τελευταία μας νέα και συμβουλές, σας παρακαλούμε εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου: