• SHOP
  • CLUB
Δοκιμάστε τον premium λογαριασμό
0
Το γκαράζ μου
Προσθήκη όχηματος
0
προϊόν(τα) #88-4110
0,00 €
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πώς θα ξεκινήσετε τον κινητήρα όταν ο καιρός είναι κρύος;

Πίνακας περιεχομένων

  1. 6 παράγοντες που ασκούν επιρροή στην επιτυχή εκκίνηση του κινητήρα, όταν οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα ψυχρές
    1. 7 συμβουλές από το AutoDoc που θα σας προσφέρουν βοήθεια για να βάλετε μπροστά τον κινητήρα ακόμα και με πάρα πολύ κρύο
    2. Πώς θα βάλετε μπροστά το αυτοκίνητο όταν υπάρχει παγετός

Μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών οι οποίοι χρησιμοποιούν τα οχήματά τους σε περιοχές με πολύ κρύο το χειμώνα, δυσκολεύονται πολύ συχνά να βάλουν μπροστά τον κινητήρα κατά τη διάρκειά του. Παρά το ότι οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων προσπαθούν ασταμάτητα να βελτιώσουν τα συστήματα και τις τεχνολογίες που έχουν ως σκοπό την αξιόπιστη εκκίνηση του κινητήρα, άσχετα από τις συνθήκες του περιβάλλοντος, σε κάποιες περιπτώσεις ο κινητήρας δεν παίρνει καν μπροστά. Στο άρθρο αυτό, θα μάθετε τι ακριβώς φταίει και πώς θα παίρνει πάντα μπροστά το όχημά σας.

6 παράγοντες που ασκούν επιρροή στην επιτυχή εκκίνηση του κινητήρα, όταν οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα ψυχρές

  1. Προθέρμανση. Έχει μεγάλη σημασία για τους κινητήρες ντίζελ, οι οποίοι χωρίς προθέρμανση δεν μπορούν να πάρουν μπροστά στις χαμηλές θερμοκρασίες.

Η αρχή λειτουργίας των κινητήρων ντίζελ, έχει ως βάση της, την τάση των καυσίμων να αυτοαναφλέγονται. Ο αέρας που περνάει στο εσωτερικό του κινητήρα, συμπιέζεται μέχρι να αγγίξει η θερμοκρασία του τους 700 με 900 °C, οι οποίοι απαιτούνται για την ανάφλεξη του καυσίμου. Όταν όμως, ο καιρός είναι ψυχρός, οι συγκεκριμένες θερμοκρασίες δεν μπορούν να επιτευχθούν από την συμπίεση του αέρα. Έτσι, ο κινητήρας χρησιμοποιεί προθερμαντήρες για να θερμανθεί γρήγορα ο αέρας στο εσωτερικό του θαλάμου καύσης και να φτάσει στις απαραίτητες τιμές. Η δυσλειτουργία ακόμη και ενός προθερμαντήρα, ενδέχεται να επιφέρει προβλήματα στην εκκίνηση του κινητήρα, οπότε θα πρέπει να περνούν από έλεγχο πριν από κάθε χειμερινή περίοδο.

Οι κινητήρες βενζίνης εξαρτώνται λιγότερο από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, σε σχέση με τους κινητήρες ντίζελ, μιας και σε αυτή την περίπτωση, η ανάφλεξη του καυσίμου προκαλείται από τους σπινθήρες που παράγουν τα μπουζί. Ακόμη και έτσι, όταν η θερμοκρασία είναι μικρότερη από τους -24 °C, η βενζίνη δεν μπορεί να εξατμιστεί. Οπότε για να σχηματιστεί ένα μείγμα αέρα και καυσίμου με υψηλότερη ομοιογένεια, στα οχήματα με βενζινοκινητήρες, ενδέχεται επίσης να βρίσκονται σε χρήση συστήματα προθέρμανσης.

  1. Κατάσταση μπαταρίας. Η συμπίεση σε συγκεκριμένο βαθμό του αέρα, απαιτεί τη χρήση μιας αρκετά δυνατής μπαταρίας. Η φόρτιση της μπαταρίας βρίσκεται σε άμεση εξάρτηση από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος: αν η φόρτιση της μπαταρίας στους + 20 °C βρίσκεται στο 100%, τότε στους -20 °C θα χάσει τη μισή φόρτισή της και στους -30 °C θα φτάσει στο 20%. Το αποτέλεσμα είναι μια φθαρμένη ή ανεπαρκώς φορτισμένη μπαταρία, να μην αρκεί για να δώσει κίνηση στη μίζα. Επίσης, οι μπαταρίες με τάση εκκίνησης μικρότερη των 320 A, δεν θα πρέπει να τοποθετούνται σε οχήματα με κινητήρες ντίζελ κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
  2. Ιδιότητες καυσίμου. Η σύνθεση του καυσίμου ορίζει τη θερμοκρασία της εξαέρωσης και του ιξώδους του, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του χειμώνα να απαιτείται η χρήση χειμερινού καυσίμου. Γεγονός που ισχύει και για τους βενζινοκινητήρες, αλλά και για τους κινητήρες ντίζελ. Η χειμερινή βενζίνη περιέχει υδρογονάνθρακες χαμηλού σημείου ζέσεως, οι οποίοι επιτρέπουν την αποτελεσματικότερη δημιουργία του μείγματος καυσίμου και αέρα, καθώς και την πλήρη καύση του στις χαμηλές θερμοκρασίες. Το χειμερινό πετρέλαιο καύσης, έχει αντοχή στην κρυστάλλωση και κρατά την υψηλή του ρευστότητα στις χαμηλές θερμοκρασίες. Η θερμοκρασία πύκνωσης του καυσίμου ντίζελ, μειώνεται με τη χρήση ειδικών προσθέτων, τα οποία παράλληλα αφαιρούν το νερό από το καύσιμο.
  3. Κατάσταση λειτουργίας του συστήματος παροχής καυσίμου. Η αποτελεσματική δημιουργία του μείγματος καυσίμου, προϋποθέτει την κατάλληλη διάσπαση του καυσίμου. Έτσι, τα φίλτρα θα πρέπει να αλλάζονται και τα μπεκ να καθαρίζονται στον κατάλληλο χρόνο. Θα πρέπει, επίσης, να είστε σίγουροι ότι το ντεπόζιτο καυσίμου θα είναι πάντα πλήρες: στα σχεδόν άδεια ντεπόζιτα, δημιουργούνται επικαθίσεις πολύ ταχύτερα. Όταν επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες ενδέχεται να παγώσει το καύσιμο, με συνέπεια να σπάσει η αντλία, να φράξει η γραμμή παροχής καυσίμου ή να δημιουργηθούν άλλες βλάβες.
  4. Ιξώδες λαδιού. Όταν το λιπαντικό είναι παχύρευστο, η κίνησή του μέσα στις γραμμές του συστήματος λίπανσης επιβραδύνεται. Έτσι, προκαλεί την πρόωρη φθορά των τμημάτων του κινητήρα και ασκεί υψηλότερο φορτίο στον κινητήρα. Για να πάρει ευκολότερα μπροστά ο κινητήρας κατά τη διάρκεια του χειμώνα, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε λάδια με το ανάλογο ιξώδες.
  5. Συμπίεση στους κυλίνδρους του κινητήρα. Για να δημιουργηθεί η κατάλληλη πίεση στο καύσιμο για την ανάφλεξή του, ο θάλαμος καύσης θα πρέπει να σφραγιστεί. Αν κάποιος από τους κυλίνδρους έχει μικρότερη συμπίεση, ο κινητήρας θα πάρει δύσκολα μπροστά κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

7 συμβουλές από το AutoDoc που θα σας προσφέρουν βοήθεια για να βάλετε μπροστά τον κινητήρα ακόμα και με πάρα πολύ κρύο

  1. Εξαερώστε το σύστημα καυσίμου για να αυξήσετε την πίεση στο κατάλληλο για τη λειτουργία του επίπεδο. Η συγκεκριμένη μέθοδος υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά στα οχήματα των οποίων η αντλία καυσίμου λειτουργεί με το διακόπτη της ανάφλεξης ανοιχτό. Για να το εξαερώσετε, γυρίστε το κλειδί στο διακόπτη ανάφλεξης κατά δύο επίπεδα, για να ενεργοποιηθεί η αντλία καυσίμου, μερικά δευτερόλεπτα αργότερα, κλείστε και πάλι το διακόπτη. Μετά από μισό περίπου λεπτό, επαναλάβετε τη διαδικασία. Στη συνέχεια, προσπαθήστε να βάλετε μπροστά τον κινητήρα με τη μίζα.
  2. Θερμάνετε την μπαταρία. Αν το όχημα έχει μείνει πολύ καιρό παρκαρισμένο, ανάψτε τη μεγάλη ή τη μικρή σκάλα των προβολέων ή το καλοριφέρ για περίπου ένα λεπτό. Αφού προθερμανθεί για λίγο, η δύναμη της μπαταρίας και το παρεχόμενο ρεύμα θα αυξηθούν. Θα πρέπει, ωστόσο, προτού βάλετε μπροστά τον κινητήρα, να σβήσετε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές, για να μην έχετε απώλειες στην ισχύ της μπαταρίας.
  3. Θερμάνετε το θάλαμο καύσης. Η συγκεκριμένη μέθοδος, εφαρμόζεται μόνο στα οχήματα που λειτουργούν με πετρέλαιο κίνησης. Γυρίστε το διακόπτη της ανάφλεξης, περιμένετε μέχρι να σβήσει η ενδεικτική λυχνία και στη συνέχεια, κλείστε το διακόπτη. Ξανακάντε την ίδια διαδικασία αρκετές φορές, συνεχόμενα. Οι προθερμαντήρες θα θερμαίνουν γρήγορα το θάλαμο καύσης, μέχρι να φτάσει στο απαιτούμενο επίπεδο.
  4. Τσεκάρετε και αν χρειάζεται, καθαρίστε τους πόλους της μπαταρίας. Αν οι πόλοι της μπαταρίας δεν προσφέρουν αξιόπιστη επαφή με τα ηλεκτρικά κυκλώματα, η αντίσταση της επαφής αυξάνεται, μειώνοντας την ισχύ του εισερχόμενου ρεύματος, το οποίο δεν αρκεί για να βάλει μπροστά τον κινητήρα.
  5. Πατήστε το πετάλι του συμπλέκτη μέχρι το τέρμα. Η συγκεκριμένη συμβουλή, μπορεί να εφαρμοστεί αποκλειστικά σε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Απομονώνοντας τον κινητήρα από το κιβώτιο ταχυτήτων, μειώνετε το φορτίο που τον επιβαρύνει, με αποτέλεσμα να παίρνει πιο εύκολα μπροστά.
  6. Μην ανάβετε τη μίζα για πάνω από 10 δευτερόλεπτα. Στην αντίθετη περίπτωση, ο εξοπλισμός εκκίνησης μπορεί να πάθει βλάβη. Αν ο κινητήρας δεν πάρει μπροστά με την πρώτη, περιμένετε λίγα λεπτά πριν ξαναπροσπαθήσετε.
  7. Χρησιμοποιήστε σπρέι για τη γρήγορη εκκίνηση του κινητήρα. Τα συγκεκριμένα σπρέι, παράγονται από κατασκευαστές όπως οι: Liqui Moly, Presto, Mannol κλπ. Τα συγκεκριμένα σπρέι περιέχουν εστέρες, που αναφλέγονται σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες από τα καύσιμα. Έτσι, διασφαλίζεται η ανάφλεξη του καυσίμου τόσο όταν κάνει κρύο, όσο και υπό συνθήκες υψηλής υγρασίας, όταν η μπαταρία έχει αποφορτιστεί ή οι σπινθήρες δεν έχουν επαρκή απόδοση. Όταν κάνετε χρήση αυτών των σπρέι, θα πρέπει οπωσδήποτε να τηρείτε επακριβώς τις οδηγίες του κατασκευαστή: αν ψεκάσετε υπερβολική ποσότητα στην εισαγωγή του αέρα, ενδέχεται να προκληθεί ζημιά στον κινητήρα.

Συμπέρασμα. Για να βάζετε μπροστά τον κινητήρα όταν επικρατεί ψύχος χωρίς προβλήματα, προετοιμαστείτε για το χειμώνα νωρίτερα. Για να γίνει αυτό, αντικαταστήστε τα θερινά λάδια με χειμερινά, αλλάξτε το φίλτρο λαδιού, καθαρίστε το σύστημα καυσίμου, τσεκάρετε την πυκνότητα του ηλεκτρολύτη της μπαταρίας και αν είναι απαραίτητο, αγοράστε μια μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας. Τσεκάρετε, επίσης, την κατάσταση των προθερμαντήρων και των μπουζί, τη σωστή λειτουργία του κινητήρα και των σχετικών συστημάτων. Επίσης, τσεκάρετε την τάνυση του ιμάντα του δυναμό, μιας και από την απόδοσή του εξαρτάται η επαναφόρτιση της μπαταρίας. Να θυμάστε: μόνον η ορθή λειτουργία του συνόλου των συστημάτων του οχήματος, διασφαλίζει την αξιόπιστη εκκίνηση του οχήματος, άσχετα από τις καιρικές συνθήκες.

Ένα χρήσιμο βίντεο για αυτό το θέμα:

Πώς θα βάλετε μπροστά το αυτοκίνητο όταν υπάρχει παγετός

 

AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές

-35%
MANN-FILTER W 712 Φίλτρο λαδιού 3/4-16 UNF, Βιδωτό φίλτρο
Κριτικές - 18
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 79
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 3 / 4-16 UNF
  • Κωδικός του συνιστώμενου ειδικού εργαλείου: LS 7 / 3
  • Διάμετρος [mm]: 76
  • Εσωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 62
  • Εξωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 71
  • MANN-FILTER: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: W 712
  • Η τιμή μας: 4,79 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANN-FILTER Φίλτρο λαδιού 3/4-16 UNF, Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: W 712
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 7,42 €

4,79 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-8%
P 2041 BOSCH 0 986 452 041 Φίλτρο λαδιού M 20 x 1,5, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Κριτικές - 64
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 87
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M 20 x 1,5
  • Πίεση ανοίγματος βαλβίδας παράκαμψης [bar]: 1
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα φραγής επιστροφής
  • Διάμετρος [mm]: 68
  • Ποσότητα: 1
  • Εξωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 64
  • Εσωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 55
  • BOSCH: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: 0 986 452 041
  • Η τιμή μας: 5,57 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
BOSCH Φίλτρο λαδιού M 20 x 1,5, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: 0 986 452 041
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 6,08 €

5,57 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-69%
MANN-FILTER W 67/1 Φίλτρο λαδιού M20x1.5, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Κριτικές - 51
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 65
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M20x1.5
  • Πίεση ανοίγματος βαλβίδας παράκαμψης [bar]: 1,0
  • Κωδικός του συνιστώμενου ειδικού εργαλείου: LS 6 / 1
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα φραγής επιστροφής
  • Διάμετρος [mm]: 66
  • Εσωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 54
  • Εξωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 62
  • MANN-FILTER: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: W 67/1
  • Η τιμή μας: 5,93 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANN-FILTER Φίλτρο λαδιού M20x1.5, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: W 67/1
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 19,41 €

5,93 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-29%
FR 7 DC+ BOSCH 0 242 235 666 Μπουζί M 14 x 1,25, Άνοιγμα κλειδιού: 16
Κριτικές - 45
Πληροφορίες προϊόντος
  • Διάκενο ηλεκτροδίων [mm]: 0,9
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 3
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M 14 x 1,25
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 28
  • Αριθμός κουμπωτών επαφών: 1
  • BOSCH: Μπουζί
  • Αριθμός τεμαχίου: 0 242 235 666
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
BOSCH Μπουζί M 14 x 1,25, Άνοιγμα κλειδιού: 16
Αριθμός προϊόντος: 0 242 235 666
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 3,26 €

2,30 €
Τιμή ανά τεμάχιο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-66%
MANN-FILTER W 719/5 Φίλτρο λαδιού 3/4-16 UNF, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Κριτικές - 22
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 123
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 3 / 4-16 UNF
  • Πίεση ανοίγματος βαλβίδας παράκαμψης [bar]: 2,5
  • Κωδικός του συνιστώμενου ειδικού εργαλείου: LS 7
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα φραγής επιστροφής
  • Διάμετρος [mm]: 76
  • Εσωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 62
  • Εξωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 71
  • MANN-FILTER: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: W 719/5
  • Η τιμή μας: 6,03 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANN-FILTER Φίλτρο λαδιού 3/4-16 UNF, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: W 719/5
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 17,86 €

6,03 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
3132 DENSO Nickel KJ16CR-L11 Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Κριτικές - 27
Πληροφορίες προϊόντος
  • Σειρά προϊόντος: Nickel
  • Μπουζί: 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, Κεντρικό ηλεκρόδιο νικελίου
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Ακροδέκτες: Solid SAE
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 22
  • Διάμετρος [mm]: 14
  • Βάρος [g]: 43
  • για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 101-905-601B
  • Μικτό βάρος [g]: 46
  • εναλλακτικό προϊόν: IK16TT
  • DENSO: Μπουζί
  • Αριθμός τεμαχίου: KJ16CR-L11
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
DENSO Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Αριθμός προϊόντος: KJ16CR-L11
3,76 €
Τιμή ανά τεμάχιο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
4702 DENSO Iridium TT IK20TT Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Κριτικές - 62
Πληροφορίες προϊόντος
  • Σειρά προϊόντος: Iridium TT
  • Μπουζί: με αντίσταση, 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, Κεντρικό ηλεκρόδιο ιριδίου, Ηλεκτρόδιο γείωσης λευκόχρυσου
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Ακροδέκτες: Solid SAE
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 22
  • Διάμετρος [mm]: 14
  • Βάρος [g]: 43
  • Μικτό βάρος [g]: 46
  • εναλλακτικό προϊόν: IK20TT
  • DENSO: Μπουζί
  • Αριθμός τεμαχίου: IK20TT
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
DENSO Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Αριθμός προϊόντος: IK20TT
11,86 €
Τιμή ανά τεμάχιο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
PURFLUX LS946 Φίλτρο λαδιού Βιδωτό φίλτρο
Κριτικές - 68
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 79
  • Διάμετρος [mm]: 76
  • Διάμετρος 4[mm]: 72
  • Διάμετρος 3 [mm]: 62
  • Διαστάσεις σπειρώματος 1: M20x1,5
  • PURFLUX: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: LS946
  • Η τιμή μας: 6,90 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
PURFLUX Φίλτρο λαδιού Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: LS946
6,90 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-44%
MANN-FILTER W 7032 Φίλτρο λαδιού M20x1.5, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Κριτικές - 68
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 79
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M20x1.5
  • Πίεση ανοίγματος βαλβίδας παράκαμψης [bar]: 1,0
  • Κωδικός του συνιστώμενου ειδικού εργαλείου: LS 7
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα φραγής επιστροφής
  • Διάμετρος [mm]: 76
  • Εσωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 63
  • Εξωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 72
  • MANN-FILTER: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: W 7032
  • Η τιμή μας: 9,62 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANN-FILTER Φίλτρο λαδιού M20x1.5, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: W 7032
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 17,24 €

9,62 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-13%
P 7078 BOSCH F 026 407 078 Φίλτρο λαδιού 3/4" 16 UNF-2B, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Κριτικές - 56
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Βιδωτό φίλτρο
  • Υψος [mm]: 74
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 3 / 4" 16 UNF-2B
  • Πίεση ανοίγματος βαλβίδας παράκαμψης [bar]: 1,4
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα φραγής επιστροφής
  • Διάμετρος [mm]: 76
  • Ποσότητα: 1
  • Εξωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 72
  • Εσωτερική διάμετρος στεγανοποιητικού δακτυλίου [mm]: 62
  • BOSCH: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: F 026 407 078
  • Η τιμή μας: 5,83 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
BOSCH Φίλτρο λαδιού 3/4" 16 UNF-2B, με βαλβίδα φραγής επιστροφής, Βιδωτό φίλτρο
Αριθμός προϊόντος: F 026 407 078
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 6,76 €

5,83 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
3139 DENSO Nickel K20R-U11 Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Κριτικές - 9
Πληροφορίες προϊόντος
  • Σειρά προϊόντος: Nickel
  • Μπουζί: 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, Κεντρικό ηλεκρόδιο νικελίου
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Ακροδέκτες: Solid SAE
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 22
  • Διάμετρος [mm]: 14
  • Βάρος [g]: 43
  • για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 90080-91204
  • Μικτό βάρος [g]: 46
  • εναλλακτικό προϊόν: K20TT
  • DENSO: Μπουζί
  • Αριθμός τεμαχίου: K20R-U11
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
DENSO Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Αριθμός προϊόντος: K20R-U11
3,46 €
Τιμή ανά τεμάχιο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
4701 DENSO Iridium TT IK16TT Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Κριτικές - 75
Πληροφορίες προϊόντος
  • Σειρά προϊόντος: Iridium TT
  • Μπουζί: με αντίσταση, 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, Κεντρικό ηλεκρόδιο ιριδίου, Ηλεκτρόδιο γείωσης λευκόχρυσου
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Ακροδέκτες: Solid SAE
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 22
  • Διάμετρος [mm]: 14
  • Βάρος [g]: 43
  • Μικτό βάρος [g]: 46
  • εναλλακτικό προϊόν: IK16TT
  • DENSO: Μπουζί
  • Αριθμός τεμαχίου: IK16TT
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
DENSO Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Αριθμός προϊόντος: IK16TT
11,56 €
Τιμή ανά τεμάχιο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-36%
PFR6Q NGK 6458 Μπουζί M14 x 1,25, Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
Κριτικές - 75
Πληροφορίες προϊόντος
  • Μπουζί: Κεντρικό ηλεκρόδιο πλατίνας, 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, χωρίς παράσιτα, 1kOhm, με επίπεδη έδρα στεγανοποίησης, Σταθερή SAE σύνδεση
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19,0
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 3,5
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M14 x 1,25
  • NGK: Μπουζί
  • Αριθμός τεμαχίου: 6458
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
NGK Μπουζί M14 x 1,25, Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
Αριθμός προϊόντος: 6458
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 18,51 €

11,68 €
Τιμή ανά τεμάχιο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
3120 DENSO Nickel K16R-U11 Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Κριτικές - 34
Πληροφορίες προϊόντος
  • Σειρά προϊόντος: Nickel
  • Μπουζί: 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, Κεντρικό ηλεκρόδιο νικελίου
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Ακροδέκτες: Solid SAE
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 22
  • Διάμετρος [mm]: 14
  • Βάρος [g]: 43
  • για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 90080-91193
  • Μικτό βάρος [g]: 46
  • εναλλακτικό προϊόν: K16TT
  • DENSO: Μπουζί
  • Αριθμός τεμαχίου: K16R-U11
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
DENSO Μπουζί Άνοιγμα κλειδιού: 16
Αριθμός προϊόντος: K16R-U11
3,27 €
Τιμή ανά τεμάχιο
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
-68%
MANN-FILTER HU 716/2 x Φίλτρο λαδιού με τσιμούχα, Στοιχείο φίλτρου
Κριτικές - 94
Πληροφορίες προϊόντος
  • Παραλλαγή φίλτρου: Στοιχείο φίλτρου
  • Υψος [mm]: 100
  • Εσωτερική διάμετρος [mm]: 26
  • Εσωτερική διάμετρος 2 [mm]: 26, 19,6
  • Διάμετρος [mm]: 65, 72
  • Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: με τσιμούχα
  • MANN-FILTER: Φίλτρο λαδιού
  • Αριθμός τεμαχίου: HU 716/2 x
  • Η τιμή μας: 7,88 €
  • Κατάσταση: νέο
Λεπτομέρειες
MANN-FILTER Φίλτρο λαδιού με τσιμούχα, Στοιχείο φίλτρου
Αριθμός προϊόντος: HU 716/2 x
σε σύγκριση με την ΠΤΛ 24,80 €

7,88 €
Tιμή συμπ. 24% ΦΠΑ, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης

Alexandru Lazariuc

Με πάνω από 14 χρόνια εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, ο Alexandru ειδικεύεται στην καταλογογράφηση ανταλλακτικών αυτοκινήτων, στις τεχνικές λειτουργίες και στον ποιοτικό έλεγχο. Διαθέτει επίσης εκτεταμένη εμπειρία στη διαχείριση δεδομένων ανταλλακτικών αυτοκινήτων, στην καθοδήγηση ομάδων και στη βελτιστοποίηση της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες στους προηγούμενους ρόλους του. Επί του παρόντος επικεντρώνεται στην εξειδίκευση καταλόγων στην Autodoc SE, φέρνει βαθιά γνώση τόσο των τεχνικών όσο και των πτυχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Linkedin

Δημοφιλεις αναρτησεις

Εγγραφειτε στο ενημερωτικο μας δελτιο

Για να λαμβάνετε τα τελευταία μας νέα και συμβουλές, σας παρακαλούμε εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου: