Peugeot 2008: Κοινά προβλήματα
Το 2008 είναι ένα μεσαίου μεγέθους κροσόβερ SUV της Peugeot που παρουσιάστηκε στην αγορά για πρώτη φορά το 2013 ως αντικαταστάτης του Peugeot 207 SW. Μέχρι και τις ημέρες μας έχουν εμφανιστεί συνολικά δύο γενιές του συγκεκριμένου οχήματος, με τη δεύτερη να βγαίνει στην αγορά το καλοκαίρι του 2019.
Η κατασκευή του έγινε αρχικά συνεργατικά ανάμεσα στην Peugeot και την IKCO, μια αυτοκινητοβιομηχανία του Ιράν με έδρα την Τεχεράνη. Η πρώτη έκδοση εξοπλιζόταν με κινητήρες βενζίνης 1.2 και 1.6 λίτρων και ντίζελ 1.4 και 1.6 λίτρων. Η δεύτερη με κινητήρες βενζίνης 1.2 λίτρων και ντίζελ 1.5 λίτρων. Με τη δεύτερη γενιά, αλλά το 2020 εμφανίστηκε και μια ηλεκτρική έκδοση με την ονομασία e-2008 με ηλεκτρικό μοτέρ 46,2 kWh και 134 ίππων με αυτονομία 310 χιλιομέτρων.
Το 2016, έγινε αναδιαμόρφωση των οχημάτων για τις αγορές όλου του κόσμου, ενώ το 2019 γίνεται μια ακόμη αναδιαμόρφωση, αυτή τη φορά όμως μόνο για τις χώρες της Νοτίου Αμερικής.
Σχεδόν κάθε μοντέλο αυτοκινήτου, ανεξάρτητα από τη μάρκα του και την κατηγορία στην οποία ανήκει, εμφανίζει στη διάρκεια των ετών παραγωγής του κάποια προβλήματα, σοβαρά ή μη. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, παρ’ όλο που παράγεται από μια εταιρία τους μεγέθους της Peugeot. Ας δούμε λοιπόν τα προβλήματα του Peugeot 2008:
- Προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Τα Peugeot 2008 του 2014 είχαν προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων, του οποίου η λειτουργία ήταν απότομη. Ακόμη στα μοντέλα του 2016 εμφανίστηκαν προβλήματα με τον ενεργοποιητή του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
- Προβλήματα με το φίλτρο σωματιδίων DPF για Peugeot 2008. Τα Peugeot 2008 diesel παρουσίασαν προβλήματα με το φίλτρο σωματιδίων το οποίο καταστρεφόταν από κάποια πλαστικά τμήματα του συστήματος της εξάτμισης. Συνήθως το πρόβλημα εμφανιζόταν σε μοντέλα του 2018.
- Προβλήματα με τον Peugeot 2008 κινητηρες. Τα μοντέλα του 2017, παρουσίασαν προβλήματα απώλειας ισχύος, σβησίματος του κινητήρα διαρροών λαδιού ή ακόμη και κολλήματος τους κινητήρα ειδικά στα εφοδιασμένα με τούρμπο οχήματα.
- Προβλήματα με την ανάρτηση. Τα μοντέλα από τα μέσα του 2013 έως τα τέλη του 2014 παρουσίασαν προβλήματα με την ανάρτηση λόγω μη σωστής σύσφιξης συγκεκριμένων μπουλονιών.
- Προβλήματα με το σύστημα Start-Stop. Στα Peugeot 2008 του 2020 εμφανίστηκαν προβλήματα με το σύστημα που σβήνει τον κινητήρα κατά τη στάση και τον βάζει και πάλι μπροστά με το πεντάλ γκαζιού για Peugeot 2008, αν και το πρόβλημα ήταν η καθυστερημένη ανταπόκριση και δεν ήταν σε ποσοστά ικανά να εγείρουν ανησυχίες.
Η αξιοπιστία των Peugeot 2008 ωστόσο δεν κινδύνεψε καθόλου, μιας και η μαμά εταιρία φρόντισε να κάνει ανακλήσεις όποτε κρινόταν απαραίτητο από τις αναφορές και να διορθώσει τα υπάρχοντα προβλήματα. Ας δούμε για πια μοντέλα έγιναν και τι αφορούσαν.
- Μοντέλα 2018 – 2020, ανάκληση λόγω προβλήματος με τη βαλβίδα ψεκασμού ουρίας που στο ενδεχόμενο μπλοκαρίσματος θα αύξανε τα όρια NOx πάνω από το επιτρεπόμενο επίπεδο.
- Μοντέλα 2016 – 2018, ανάκληση λόγω της ύπαρξης πλαστικού τμήματος στο εσωτερικό της εξάτμισης που προκαλούσε ζημιά στο φίλτρο σωματιδίων DPF.
- Μοντέλα 2016, ανάκληση λόγο ανεπάρκειας τμήματος του ενεργοποιητή του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
- Μοντέλα 2013 – 2017, ανάκληση λόγω περίπτωσης ζημιάς στην αντλία κενού των φρένων από υλικό προερχόμενο από τον ιμάντα χρονισμού.
- Μοντέλα 2015, ανάκληση λόγω ανεπάρκειας της αντιδιαβρωτικής προστασίας στο εμπρόσθιο υποπλαίσο του οχήματος.
Βλέπουμε λοιπόν ξεκάθαρα ότι η Peugeot φρόντισε με το που παρουσιάστηκαν ανησυχητικές αναφορές σχετικά με προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου, να ανακαλέσει τα οχήματα που ενδεχομένως είχαν εμφανίσει ή θα εμφάνιζαν κάποιο πρόβλημα και να διορθώσει τα ελαττωματικά ή εκτός προδιαγραφών τμήματα.
Το αποτέλεσμα φυσικά είναι τα οχήματα να διατηρούν την αγάπη του αγοραστικού κοινού και η κατασκευάστρια εταιρία την αξιοπιστία της.
Τα πιο δημοφιλή προϊόντα για το θέμα:
- Καλυμματα αυτοκινητου Peugeot 2008
- Πατακια Peugeot 2008
- Αμορτισερ Peugeot 2008
- Μπαταρια αυτοκινητου Peugeot 2008
- Αντιψυκτικο αυτοκινητου Peugeot 2008