Τακάκια φρένων BMW πίσω και εμπρός
Τακάκια φρένων
BMW, ηλεκτρονικά και σε ελκυστικές τιμές
Τακάκια δισκόφρενων BMW σε επώνυμη ποιότητα: Κορυφαίοι κατασκευαστές
Τακάκια κορυφαία BMW μοντέλα αυτοκινήτων
Τακάκια φρένων BMW Εγχειρίδιο/Οδηγίες βήμα - βήμα επισκευής καθώς και την αντικατάσταση
Κορυφαίο σε πωλήσεις: Σετ τακάκια BMW οχήματα
Τα κορυφαία μας προϊόντα στην κατηγορία Τακάκια φρένων BMW. Εδώ, θα βρείτε μια γενική εικόνα των ανταλλακτικών Σετ τακάκια, δισκόφρενα BMW που βρίσκονται στην αποθήκη μας για σχεδόν κάθε αυτοκίνητο και από πληθώρα κατασκευαστών.
Δημοφιλεις αναρτησεις
Τακάκια πίσω και εμπρός για BMW: πόσο κοστίζει αυτό το προϊόν
Η τιμή των ανταλλακτικών αυτοκινήτων στην κατηγορία Τακάκια φρένων για BMW κυμαίνεται από 17 € έως 189 €, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, τον κατασκευαστή και τις προδιαγραφές του προϊόντος.
Μάθετε περισσότερα Τακάκια φρένων για BMW από τους ειδικούς μας στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων του Autodoc.
Πώς μπορώ να ξέρω αν τα τακάκια της BMW μου έχουν χαλάσει;
Η πλειοψηφία των σύγχρονων εξαρτημάτων περιλαμβάνει έναν ηλεκτρονικό ή μηχανικό αισθητήρα φθοράς. Αν η επένδυση στα τακάκια είναι τελείως φθαρμένη, η προειδοποιητική λυχνία θα ενεργοποιηθεί στον πίνακα οργάνων ή θα μπορείτε να ακούσετε έναν χαρακτηριστικό ήχο τριξίματος ή τροχίσματος, που προέρχεται από τους τροχούς. Ωστόσο, είναι επίσης απαραίτητο να τσεκάρετε τα εξαρτήματα, όταν εμφανιστούν οι παρακάτω ενδείξεις:
- Απώλεια σταθερότητας κατά την οδήγηση ή το φρενάρισμα.
- Το πεντάλ φρένου δονείται ή είναι αισθητά λιγότερο άκαμπτο ή η διαδρομή του πεντάλ μειώνεται.
- Μία μυρωδιά καμένου καθώς φρενάρετε.
- Ένας ήχος τριξίματος, χτυπήματος ή τριψίματος κατά το φρενάρισμα.
- Αυξημένη απόσταση φρεναρίσματος.
Ακόμα και αν το σύστημα λειτουργεί σωστά, συνιστάται να μετράτε το πάχος των τακακιών, ανά 20.000 χλμ. Δεν θα πρέπει να είναι λιγότερο από το ελάχιστο πάχος που καθορίζεται από τον κατασκευαστή του οχήματος.
Ποιες είναι οι αιτίες της πρώιμης φθοράς στα τακάκια φρένων;
- Η οδήγηση υψηλών ταχυτήτων ή οδήγηση υψηλών επιδόσεων. Η συχνή πέδηση έκτακτης ανάγκης οδηγεί σε αυξημένη τριβή και προκαλεί υπερθέρμανση των εξαρτημάτων. Η υπερθέρμανση μπορεί να προκαλέσει μη αναστρέψιμη αλλαγή στην απόδοση πέδησης των εξαρτημάτων.
- Η υπέρβαση της μέγιστης χωρητικότητας φορτίου του οχήματος. Όσο πιο βαρύ είναι το όχημα, τόσο πιο δύσκολο είναι να το κινήσετε ή να το σταματήσετε. Συνεπώς, τα βαριά φορτία ασκούν μεγαλύτερη πίεση στο σύστημα πέδησης.
- Οι μπλοκαρισμένες δαγκάνες. Αν οι οδηγοί ή/και τα έμβολα δεν κινούνται σωστά, η επένδυση των τακακιών βρίσκεται συνέχεια σε επαφή με τη δισκόπλακα και θα φθαρεί γρήγορα.
- Η φθορά των δισκόπλακων. Οι αλλαγές στις επιφάνειες των δισκόπλακων επηρεάζουν το πόσο καλά εφαρμόζουν τα τακάκια.
- Οι διαρροές του υγρού φρένων. Τα λιπαρά προϊόντα μειώνουν την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης.
Χρειάζεται να κάνω εξαέρωση των φρένων στη BMW μετά την αντικατάσταση των τακακιών φρένων;
Για να μετακινήσετε τα εξαρτήματα στις σωστές θέσεις, πατήστε το πεντάλ φρένου αρκετές φορές χωρίς να βάλετε μπροστά τον κινητήρα. Έπειτα, τεσεκάρετε τη στάθμη υγρού φρένων στο δοχείο διαστολής και, αν χρειαστεί, εξαερώστε το σύστημα.