Μπαλάκι ψαλιδιού αυτοκινητου
Μπαλάκια ψαλιδιών παραγγείλτε φτηνά
Μπαλάκι ψαλιδιού σε κορυφαία ποιότητα: Κορυφαίοι κατασκευαστές
Μπαλάκια ψαλιδιών για Τοπ μάρκες αυτοκινήτων
Μπαλάκια ψαλιδιών για δημοφιλή μοντέλα αυτοκινήτων
AUTODOC Κορυφαία σε πωλήσεις: Μπαλάκι ψαλιδιού σε συμφέρουσα τιμή
Τα κορυφαία σε πωλήσεις ανταλλακτικά από την ενότητα Μπαλάκι ψαλιδιού. Έχουμε μια μεγάλη συλλογή από ανταλλακτικά διαφόρων εταιριών για Μπαλάκι ψαλιδιού και επιπλέον, προσφορές με χαμηλές τιμές στην ποικιλία των ανταλλακτικών μας.
Μπαλάκια ψαλιδιών αυτοκινήτου: ποια μάρκα είναι καλύτερη;
Σύμφωνα με τους πελάτες μας, τα καλύτερα ανταλλακτικά στην κατηγορία προϊόντων Μπαλάκι ψαλιδιού προέρχονται από τις ακόλουθες μάρκες:
- MOOG
- SKF
- FEBI BILSTEIN
- MEYLE
- MERTZ
Μπαλάκι ψαλιδιού: πόσο κοστίζει αυτό το προϊόν;
Η τιμή των ανταλλακτικών αυτοκινήτων από την κατηγορία Μπαλάκι ψαλιδιού κυμαίνεται από 8 € έως 38 €, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, τον κατασκευαστή και τις προδιαγραφές του προϊόντος.
Αντικαταστήστε Μπαλάκι ψαλιδιού: Βίντεο με οδηγίες επισκευής
Βήμα-βήμα οδηγίες σε βίντεο για Φτιάξτο-μόνος-σου επισκευές αυτοκινήτων. Γίνετε ερασιτέχνης μηχανικός με το Autodoc.
Οι προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις: | |||||
---|---|---|---|---|---|
VKDS 313015 | TC3675 | VKDS 315001 | 316 010 4345 | CH-BJ-10677 | 10519 03 |
Από δημοφιλείς κατασκευαστές: | |||||
MOOG | DELPHI | SKF | RIDEX | FEBI BILSTEIN | MEYLE |
Για δημοφιλείς μάρκες αυτοκινήτων: | |||||
MERCEDES-BENZ | VW | BMW | OPEL | AUDI | FORD |
Μπαλάκι ψαλιδιού - τεχνικές λεπτομέρειες | |||||
Μέγεθος κώνου [mm] | Διαστάσεις σπειρώματος | Πλευρά τοποθέτησης | |||
16 | 18 | M10 | M10X1.25 | επάνω | μπροστινός άξονας |
17 | 19 | M12x1,5 | M12 | Μπροστινός άξονας αριστερά | Mπροστινός άξονας δεξιά |
15,6 | 15,4 | M12x1.25 | M14x1,5 | κάτω | Μπροστινός άξονας και από τις δύο πλευρές |
Μάθετε περισσότερα για Μπαλάκι ψαλιδιού - μέθοδο λειτουργίας, διάγνωση, αιτίες δυσλειτουργιών και διαστήματα αντικατάστασης
Ο σφαιρικός σύνδεσμος της ανάρτησης (μπαλάκι) χρησιμοποιείται για να συνδέσει την πλήμνη του τροχού (μουαγιέ) και το βραχίονα της ανάρτησης (ψαλίδι). Η λειτουργία του είναι να παρέχει τη δυνατότητα περιστροφής του μουαγιέ, διατηρώντας παράλληλα τη θέση του τροχού στο οριζόντιο επίπεδο.
Τύποι σφαιρικών συνδέσμων ανάρτησης (μπαλακιών)Ανάλογα με τον τύπο κατασκευής:
- Στροφέας (περιστρεφόμενος). Στοιχείο συμπίεσης, εγκαθίσταται συνήθως στο άνω μέρος της ανάρτησης στα αυτοκίνητα με εμπρόσθια κίνηση.
- Ρουλεμάν. Στοιχείο τανύσεως, εγκαθίσταται στο κατώτερο μέρος της ανάρτησης.
Ανάλογα με την κατασκευή:
- Συναρμολογούμενος. Ο σύνδεσμος στερεώνεται με βίδες στη ράβδο. Σε περίπτωση βλάβης, το στοιχείο μπορεί να αντικατασταθεί, με την αποσυναρμολόγηση του τμήματος.
- Σφραγισμένος (μασίφ). Μορφοποιημένη δομή, σε περίπτωση βλάβης αντικαθίσταται ολόκληρος. Κοστίζει περισσότερο από το συναρμολογούμενο.
Η πιο κοινή σχεδίαση του σφραγισμένου συνδέσμου αποτελείται από ένα περίβλημα με μια σφαιρική τρύπα, και ένα καρφί με μια μπάλα στο ένα άκρο και σπείρωμα στην άλλη. Επάνω στο καρφί υπάρχει μια λαστιχένια φούσκα που δεν επιτρέπει την εισχώρηση σκόνης και ξένων αντικειμένων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι κατασκευασμένη από ατσάλι και οι επιφάνειες επαφής καλύπτονται με πολυμερές υλικό. Η σφαιρικού σχήματος τρύπα είναι γεμάτη με γράσο, για τη μείωση της φθοράς των εξαρτημάτων.
Συμβουλές για την λειτουργία των σφαιρικών συνδέσμων (μπαλακιών) της ανάρτησηςΕίναι απαραίτητη η παρακολούθηση της ακεραιότητας των φουσκών. Η παρουσία σχισμών, θα οδηγήσει στη διείσδυση ρύπων, άμμου και νερού στο σύστημα και στην ταχεία καταστροφή του. Οι φούσκες που έχουν καταστραφεί, πρέπει να αλλαχθούν άμεσα. Συνιστάται να οδηγείτε προσεκτικά στους δρόμους κακής ποιότητας. Εάν είναι δυνατόν, θα πρέπει να τους αποφεύγετε. Η μέση διάρκεια ζωής του σφαιρικού συνδέσμου είναι 15 - 120.000 χιλιόμετρα.
Βλάβες των σφαιρικών συνδέσμων (μπαλακιών) της ανάρτησης- διάβρωση,
- φθορά,
- μηχανική βλάβη ή σπάσιμο του άκρου της μπάλας που βγαίνει έξω από τη δομή του σώματός της,
- «τρελή» κίνηση.
- παρουσία εξωτερικών ήχων στην ανάρτηση κατά την οδήγηση πάνω από σαμαράκια,
- τρίξιμο κατά το γύρισμα του τιμονιού,
- ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών,
- απαίτηση μεγαλύτερης προσπάθειας για την περιστροφή του τιμονιού,
- ασταθής κίνηση σε ευθεία τροχιά.
- χρήση του οχήματος σε δρόμους με κακής ποιότητας επιφάνεια,
- επιθετικό στυλ οδήγησης,
- βλάβη της φούσκας,
- χρήση κατώτερης ποιότητας ανταλλακτικών.
Επισκευή του τμήματος πραγματοποιείται μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις. Η αποκατάστασή τους είναι φθηνότερη από την αντικατάσταση, αλλά στην περίπτωση αυτή δεν συνιστάται η οικονομία, γιατί μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα. Η αντικατάστασή τους απαιτεί ειδικό εξοπλισμό και εμπειρία, και γι’ αυτό, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με εξειδικευμένο συνεργείο για τα θέματα αυτά.
Τα πλεονεκτήματά σας με το AutoDocΘέλουμε να κάνετε οικονομία στα χρήματά σας, και - το πιο σημαντικό - στο χρόνο σας. Κάντε την παραγγελία μέσα σε λίγα λεπτά και λάβετέ την, στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Η γκάμα μας περιλαμβάνει ανταλλακτικά και αξεσουάρ για όλες τις γνωστές μάρκες αυτοκινήτων. Η τεχνική μας υποστήριξη θα σας συμβουλεύσει σε θέματα παραγγελίας και παράδοσης, αλλά και στην επιλογή των ανταλλακτικών.
Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες, τις αιτίες δυσλειτουργίας, τη διάγνωση και τα διαστήματα αντικατάστασης