Αισθητήρας, θέση εκκεντροφ. άξονα για το αυτοκίνητό
Αισθητήρας εκκεντροφόρου παραγγείλτε φτηνά
-
Ασφαλής Παραγγελία 200 μέρες
-
Bολική εφαρμογή (app) για αγορές ανταλλακτικών αυτοκινήτων
-
Βίντεο για την επισκευή του αυτοκινήτου

Αισθητήρας εκκεντροφόρου για Τοπ μάρκες αυτοκινήτων
Αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου σε κορυφαία ποιότητα: Κορυφαίοι κατασκευαστές
Kορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα: Αισθητήρας, θέση εκκεντροφ. άξονα
Αισθητήρας, θέση εκκεντροφ. άξονα από 83 κατασκευαστές σε τιμές από 4,69 € έως 250,28 €
Οι προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις: | |||||
---|---|---|---|---|---|
0903003 | ADN17206 | 0903048 | 253803 | 0 232 101 022 | 0 232 103 035 |
Από δημοφιλείς κατασκευαστές: | |||||
HELLA | RIDEX | BOSCH | VALEO | ABAKUS | DELPHI |
Για δημοφιλείς μάρκες αυτοκινήτων: | |||||
MERCEDES-BENZ | VW | BMW | OPEL | TOYOTA | FORD |
Μάθετε περισσότερα για Αισθητήρας, θέση εκκεντροφ. άξονα - μέθοδο λειτουργίας, διάγνωση, αιτίες δυσλειτουργιών και διαστήματα αντικατάστασης.
Ο αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου αποτελεί μια συσκευή μέτρησης, η οποία κάνει ανίχνευση της θέσης των τμημάτων του χρονισμού των βαλβίδων ως προς τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα. Η χρήση των μετρήσεων που λαμβάνει, γίνονται από τη μονάδα ελέγχου του κινητήρα για τη διαχείριση του ψεκασμού του καυσίμου, της ανάφλεξης και του χρονισμού των βαλβίδων.
Είδη
Με βάση την αρχή μέτρησης:
- Επαγωγικοί. Διαθέτουν έναν ενσωματωμένο μόνιμο μαγνήτη. Μόλις η σήμανση στο οδοντωτό γρανάζι του εκκεντροφόρου άξονα ή το ειδικό γρανάζι ενεργοποίησης πλησιάσουν τον αισθητήρα παρουσιάζεται αύξηση της μαγνητικής ροής και μόλις απομακρυνθούν παρουσιάζεται μείωσή της. Έτσι, γίνεται η επαγωγή του ρεύματος στην περιέλιξη. Το εύρος της τάσης του αισθητήρα έχει να κάνει κατά κύριο λόγο, με την ταχύτητα του εκκεντροφόρου άξονα. Το συγκεκριμένο είδος αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου απαιτεί δύο καλώδια για τη λειτουργία του.
- Με βάση το φαινόμενο Hall. Ο συγκεκριμένος αισθητήρας διαθέτει ένα μικροκύκλωμα και έναν μόνιμο μαγνήτη. Μόλις το δόντι στόχος πλησιάζει, γίνεται η μέτρηση του μαγνητικού πεδίου. Το μικροκύκλωμα κάνει την αξιολόγηση των λαμβανόμενων μετρήσεων. Ο αισθητήρας είναι συνδεδεμένος με 3 καλώδια.
Με βάση το σκοπό χρήσης τους:
- Για κινητήρες βενζίνης. Τις περισσότερες φορές κάνουν ανίχνευση της θέσης του εμβόλου του πρώτου κυλίνδρου.
- Για κινητήρες ντίζελ. Κάνουν χρήση διαφόρων σημάτων αναφοράς για τη μέτρηση, που δίνουν στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου τη δυνατότητα να κάνει επακριβή ανίχνευση της θέσης όλων των εμβόλων.
Συμβουλές για τη λειτουργία
Για να εξασφαλιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα η άψογη λειτουργία του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου, έχει ιδιαίτερη σημασία η σωστή τοποθέτησή του. Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης του καινούριου τμήματος, θα πρέπει να γίνεται πάντα παράλληλη αλλαγή του O-ρινγκ μιας και η διάρκεια ζωής του είναι συγκεκριμένη. Επίσης, το παλιό τμήμα ενδέχεται να παρουσιάζει παραμορφώσεις εξαιτίας τους σχήματος των επιφανειών στις οποίες ακουμπά. Το αποτέλεσμα είναι να μην μπορεί να προσφέρει σωστή στεγανοποίηση της σύνδεσης. Κατά τη σύσφιξη του μπουλονιού, θα πρέπει να τηρείτε την καθορισμένη από τον κατασκευαστή ροπή. Ανά διαστήματα να διασφαλίζετε πως οι ηλεκτρικές συνδέσεις είναι σωστά συνδεδεμένες και να κάνετε καθαρισμό των ακροδεκτών για την αποτροπή της διάβρωσης.
Να διατηρείτε το χώρο του κινητήρα καθαρό. Να καθαρίζετε έγκαιρα τυχόν διαρροές λαδιού και άλλων λειτουργικών υγρών. Να τσεκάρετε κατά πόσο το δοχείο διαστολής του συστήματος ψύξης, διαθέτει ικανή ποσότητα ψυκτικού υγρού και τη σωστή λειτουργία του συνόλου του συστήματος. Παράλληλα, να μην υπερφορτώνετε τον κινητήρα.
Τα συμπτώματα των δυσλειτουργιών
Σε περίπτωση που καταστραφεί το ο-ρινγκ του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου, το λάδι ξεκινά να διαρρέει από το κάτω μέρος του. Παράλληλα, στο συγκεκριμένο σημείο αρχίζει να μαζεύεται μεγαλύτερη ποσότητα βρωμιάς. Κατά τον οπτικό έλεγχο, ενδέχεται να γίνει φανερή η ύπαρξη ραγίσματος στο περίβλημα, φθαρμένου συνδέσμου και οξείδωσης στους ακροδέκτες. Κάποιες άλλες ζημιές, όπως βραχυκύκλωμα στις σπείρες της περιέλιξης αλλά σπάσιμο της περιέλιξης, παρουσιάζουν τις περισσότερες φορές, ακριβώς τα ίδια έμμεσα συμπτώματα: αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου, απώλειες στην ισχύ του κινητήρα και ενεργοποίηση της προειδοποιητικής λυχνίας "Ελέγχου Κινητήρα" (Check Engine) στον πίνακα οργάνων. Ο κινητήρας ενδέχεται να σβήσει από μόνος του την ώρα που οδηγείτε. Κάποιες φορές επίσης, ενδέχεται να ακουστούν συγκεκριμένοι ήχοι σκασίματος από το σωλήνα της εξάτμισης.
Τα αίτια των δυσλειτουργιών
Στις περισσότερες περιπτώσεις η χαλάρωση των στοιχείων στερέωσης του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου και το σπάσιμό τους, οφείλονται στη λανθασμένη σύσφιξη του τμήματος κατά την τοποθέτησή του. Το αποτέλεσμα είναι το τμήμα να μετατοπιστεί και να μην λειτουργεί σωστά. Κάποιες φορές το πρόβλημα προκύπτει από φθορά ή ζημιές στο γρανάζι. Η ζημιά των εσωτερικών εξαρτημάτων του τμήματος ενδέχεται να προκύψει λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα. Η διάβρωση των ακροδεκτών του συνδέσμου, προκύπτει εξαιτίας της έκθεσής του στην υγρασία και τη βρωμιά. Η απώλεια ηλεκτρικής επαφής ενδέχεται να προκύψει σε περίπτωση που εισέρθουν στο σύνδεσμο λάδια ή άλλα λειτουργικά υγρά.
Autodoc.gr: Αποκλειστικά υψηλής ποιότητας προϊόντα αυτοκινήτου
Από εμάς, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε υψηλής ποιότητας και οικονομικούς αισθητήρες θέσης εκκεντροφόρου. Εμείς θα διασφαλίσουμε την ταχύτατη επεξεργασία και αποστολή των παραγγελιών, ενώ είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε υποστήριξη της ποιότητας του συνόλου των προϊόντων, με εγγύηση.